Besloten spel WvW # 6: Duivelse Demonen

DeletedUser

Guest
en wat is de kans dat dit lukt, dutchtime heeft 2 op 3 kans dat hij jager of burger kiest, dan is de stand morgen gelijk en word een wolf (loveme2/snicksie) weggestemd, als ze op dezelfde wolf stemmen, daarna moet de jager nog gekozen worden door de wolven wat 1 op 2 is, dan jagerschot (loveme2/snicksie), dan nog jager als hij/zij bm was doorgeven aan burger zodat die dan laatste (nog onbekende) wolf eruit kan stemmen
 

DeletedUser665

Guest
Ja sorry voor dat, ik was te laat, het verhaal stond er al op en gisteren at ik bij mijn oma, en daar heb ik geen internet. Dus ik kon pas er op toen ik zag dat het verhaal er al opstond.
(ps, ik kom net van dansen af, en daarvoor had ik hockey toernooi van school dus kon niet eerder,)
maar mijn stem voor de volgende keer is wardos (gewoon random)
Helemaal biet wardos! Jij vuile leugenaar!
 

DeletedUser1000

Guest
Oke hier mijn BM overdraging :(

Dutchtime/jaraiya werd wakker in een donkere ruimte hij keek om zig heen en kon het niet geloven hij was verslagen door de demonen, hij wie ze best had gedaan om de demonen voor eens en altijd te stoppen, stond nu voor de moeilijke keuze om tussen de mensen de verraderlijke demonen te onderscheiden. wie moest ie kiezen gelukkig had ie door de heldhaftige optreden van KingOfon op het laatst 2 namen gekregen loveme2 en snicksie zijn de leiders van de demonen en skoopy of Loena-meya waren hun slaafje of is het tog wardos. Wat moest hij nu doen hij vroeg de raad van de 5de hogage zij was wijs en een gokker ze vertelden hem om al zijn hoop op skoopy te zetten en zeker niet op wardos. maar zij verloor altijd behalve als iedereen verdoemd was in deze wereld. Dus daarom moest WARDOS de held van de dag worden en de mensen leiden naar een demonen vrij bestaan.


hoop[ dat jullie me verhaaltje leuk vonden want dit was de eerte keer ^^ WARDOS is BM :p
 

DeletedUser665

Guest
Mod/Loena als skaafje :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser665

Guest
ik vertrouw Wardos niet, beschuldigd veel te vrij iedereen
 

DeletedUser

Guest
Wardos liep samen met Loena over straat. Ze moesten een plan hebben, ze moesten demonen gaan jagen. Ze liepen door het bos naast Wakkerdam. De bomen verhulden de zon en het was te donker om ook maar iets te zien. Wardos struikelde en ging languit op de harde grond. Loena hielp hem opstaan.’Hoe ben je eigenlijk van plan de demonen te verjagen?’vroeg Loena aan wardos. Wardos glimlachtte en haalde een doosje uit zijn zak.’Met dit doosje worden de demonen machteloos, ze worden namelijk in het doosje gevangen genomen. Loena luisterde aandachtig hoe hij de ontdekking had gedaan. Maar daardoor zagen ze de demonen niet komen. Skooppy, die in een boom zat sprong naar beneden,greep het doosje en vloog terug was. Wardos en Loena waren meteen alert. Loena greep haar geweer, ze was immers jager en schoot wat in het rond. Maar er was geen hoop. De demonen grepen wardos en Loena. Ze werden opgepeuzeld. De strijd was verloren. Wakkerdam was in handen van de demonen…

Loena was jager, Wardos burger en de rest wolf ;)
Goed gespeeld allemaal, het was een leuk en actief potje ;)
 

DeletedUser1000

Guest
gefeliciteerd wolfjes

en ben blij dat ik tog nog een burger voor BM heb kunnen kiezen :)
 
Bovenaan