Besloten spel WvW # 6: Duivelse Demonen

DeletedUser

Guest
Niels

Dutchtime
Snel random iemand gekozen (geen tijd gehad vandaag).
 

DeletedUser

Guest
Oh ja, heb de titel van dit topic ook aangepast. Zover ik weet is dit nummertje #6 en niet #5 :p
 

DeletedUser

Guest
De eerste dag:
Stemming:
BM:
Niels => Snicksie
Dutchtime => Dutchtime
Loena => Asherali
Animal => Snicksie
Asherali=> Snicksie
Wardos=>Asherali
KingOfOn=>Dutchtime
Arianalover=>dutchtime
Skoopy=>Dutchtime
Snicksie=>Snicksie

Lynch:
Niels => KingOfOn
Dutchtime => Asherali
Loene => Dutchtime
Animal => Niels
Asherali =>KingOfOn
Wardos:>Snicksie
KingOfOn=>Asherali
Arianalover=>Asherali
Skoopy=>Niels
Snicksie=>KingOfOn

RabbidRobin liep door Wakkerdam, in zijn speciaal uitgerust Demonen-pak. Nu kon hij alle demonen zien en konden ze niet in zijn geest komen. Hij was op weg naar de bakker, zijn brood was namelijk op, toen hij een verschrikkelijk gekrijs hoorde. Het kwam van het huisje van Asherali. Hij sprintte naar het huisje, hij als burgemeester moest toch van alles op de hoogte zijn. Daar aangekomen zag hij dat de deur open stond. Geen goed teken. Behoedzaam ging hij naar binnen door de open deur.

Binnen zag hij een demoon aan Asherali eten. Ze was al heengegaan. Naast haar lag ook het karkas van ArianaLover, een andere die in de strijd met de demonen was heengegaan. Moedig stormde RabbidRobin op de demoon af waarna hij ook werd opgegeten.

Iedereen was bijeengekomen op het dorpsplein, ze zouden een leider nodig hebben die ervoor zou zorgen dat niet iedereen dood ging. Iedereen stemde en uiteindelijk werd Dutchtime als winaar uitgekozen. Hij liep terug naar zijn huisje om in stilte na te denken over een plan.

-BM is Dutchtime
-Lynch is Asherali, ze was burger
-Lunch is ArianaLover, hij was ook burger
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jammer dat we direct 2 burgers kwijt zijn, maar zoiets is natuurlijk te verwachten op een eerste dag. Op naar een betere lynch morgen!

btw: de BM-stemming is niet helemaal correct volgens mij, ik heb ook op mezelf gestemd, dus zou ik evenveel stemmen hebben als dutchtime. Zou je even kunnen kijken? :)
 

DeletedUser

Guest
Whoops, had jouw post overgeslagen :S
Evenveel stemmen => Random Getallen Generator zegt dat DutchTime bm wordt.
Asherali heeft evenveel stemmen als KingOfOn => BM geeft doorslag => Asherali blijft lynch
 

DeletedUser1000

Guest
goedemorgen allemaal.

als eerste wil ik iedereen bedanken die op mij heft gestemd.

verder ben ik vandaag op cursus, dus zal pas actief zijn naa 18:00
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet stil omdat ik ontzien wil worden. Ik ben stil omdat ik moest werken en net thuis ben. Zal nog even kijken maar zal zo me stem ook even geven.
 
Bovenaan