Besloten spel WvW # 6: Duivelse Demonen

DeletedUser665

Guest
Ik stem op Snicksie omdat hij 2x zonder reden op mij stemde en de 2e keer zegt dat ik me niet genoeg verdedigt heb. En ik zie niet in hoe ik me moet verdedigen op 3 random stemmen die ik krijg in de eerste ronde.
En adi probeer Snicksie niet te veel te verdedigen want daarmee maak je jezelf alleen maar verdacht.

bedankt vriend ;) af en toe help ik mensen te veel (flash back potje waarin ik rabbid hielp en sterf omdat hij wolf bleek te zijn)

King jou rede snap ik ;) maar die van wardos is net zoals die van snicki
 

DeletedUser

Guest
Wardos heeft zelf wss niks om te stemmen en loopt wat mee. Ik ga nu eerst wachten op Snicksie want wil zijn verdediging wel eens horen ;)
 

DeletedUser

Guest
ja zo kun je het wel stellen, maar ik stemde random op snicksie, en was van plan dat weer te doen maar aangezien jij je aangevallen voelde in snicksie zyn plaats zyn jullie beiden verdacht. en ben ik aan het twijfelen op wie van de 2 ik zal stemmen vanavond
 

DeletedUser665

Guest
Haha :) ik denk dat wardos net zo erg wolf kan zijn als snick doen allebei het zelfde...
Puur rodnom(getallen generator) Loena-meya sorry schat :(
 

DeletedUser

Guest
je beschuldigd ons van gewoon random te stemmen, en ga je het zelf ook doen? hypocrisie ;)
 

DeletedUser

Guest
Effe voor het me makkelijk te maken (hoef ik niet tussen verschillende tabs te zoeken)

Niels => KingOfOn
Dutchtime => Asherali
Loene => Dutchtime
Animal => Niels
Asherali => KingOfOn
Wardos =>Snicksie
KingOfOn => Asherali
Arianalover => Asherali
Skoopy => Niels
Snicksie => KingOfOn

Lynch = Asherali

Skoopy => Niels
Dutchtime => Niels
wardos => Snicksie
KingOfOn => Snicksie
Snicksie => KingOfOn
Loveme2 => Niels

Lynch = Niels

Lynch 1:
Dutchtime, Kingofon, arianalover

Lynch 2:
Skoopy, Dutchtime, Loveme2

Weinig uit te halen :wacko:

Het feit is dat Dutchtime 2x op de betreffende speler heeft gestemd. Eerste keer random (te begrijpen), gisteren toch te voorbarig, maar er waren dan ook weinig aanwijzingen. Had Niels nu wel een wolf geweest, dan waren de rollen anders en kon je zowat besluiten dat Dutchtime geen wolf was. Nu ben je nog altijd twijfelachtig imo.
Ik zie hier ook heel wat beschuldigingen zonder argumenten. "Hij heeft op mij gestemd, jij bent wolf"- argumenten lijken mij ook niet echt verstandig om van uit te gaan. De kans dat je gelijk hebt dat iemand wolf is, is nu bijna 50%, dus heel groot. Dat je het nu juist gaat hebben, gaat voor mij ook nog geen doorslaggevend bewijs zijn dat je geen wolf zou zijn.

Als je nu een argument kan aanhalen waarin ik van uit kan gaan, dat dit logica is, dan kan ik dat wel begrijpen :)

Ik zie nu ook verdachtmakingen die is wolf, want hij/zij loopt mee. Tja, ik liep gisteren ook mee door gebrek aan beter.

Wardos stemt 2x op dezelfde persoon, snicksie hetzelfde. Dat zijn kleine hints als ziener (telkens op dezelfde speler stemmen om zo hints te geven, mocht je sterven of iemand anders het zien). Nu moet je dus uitmaken wie van de twee ziener is ;)

Btw, gisteren geen lunch en loena niet gestemd? Of heeft de heks haar slag gedaan (lijkt er wel een beetje op als ik het verhaal zo lees)?
 

DeletedUser1000

Guest
door het veel uitblijven van veel mensen heb ook ik geen idee dus maar een keer rendum KingOfOn
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik dood ga en er nog niet gepost is door Rabbid wil ik even zeggen dat ik ziener ben en Snicksie en LoveMe2 wolf zijn.
 

DeletedUser1000

Guest
Aangezien ik dood ga en er nog niet gepost is door Rabbid wil ik even zeggen dat ik ziener ben en Snicksie en LoveMe2 wolf zijn.

dan heb je wel lekker je best gedaan om ons op hun te laten stemmen :(
 

DeletedUser

Guest
Nog een dag in Wakkerdam

LoveMe2 => Loena-Meya
Snicksie => KingOfOn
KingOfOn => Snicksie
Dutch => KingOfOn
Wardos =>Snicksie
Skoopy => KingOfOn

Dutchtime had iedereen op het plein bijeengeroepen. Er was weeral een dag voorbij gevlogen, die de meesten bang in hun huisje hadden doorgebracht. Iedereen kwam bijeen. DutchTime liet iedereen een voor een een briefje in een ton stoppen waarna hij de ton leegmaakte en de briefjes telde. Hij kwam tot de conclusie dat KingOfOn moest sterven. Hij werd naar voor geleidt. Hij stond te beven op zijn knieen en wist dat zijn tijd gekomen was. DutchTime was weeral aan het spreken tegen de mensen toen een van de mensen, een vermomde demoon uit de menigte sprong recht naar DutchTime, het slachtoffer van de avond. KingOfOn zag dit alles gebeuren en wierp zichzelf voor de burgemeester. Hierdoor werd de demoon weggegooid van het podium. Maar niet zonder bezwaar. De demoon had met zijn scherpe nagels KingOfOn's huid opengescheurd. Gif drong langszaam in zijn bloed en hij stierf snel en pijnlijk. De mensenmassa liep achter de demoon aan die nog net kon ontsnappen aan de demonen. Ze letten niet op de burgemeester die versuft door de schok alleen achterbleef. Zijn gil dreunde nog lang door in de geheugen van de bevolking. Het was het laatste wat ze van hem hoorden.

-KingOfOn was lynch en was ziener
-DutchTime was heks en lunch, hij duidt voor morgen een nieuwe BM aan, in topic het liefst ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeps 2-3,

Enige Goede scenario:
Lynch morgen:Wolf
Lunch Morgen: Jager
Jagerschot: Wolf
Bm: Laatste burger

Ga ervoor !
 

DeletedUser78

Guest
Btw, gisteren geen lunch en loena niet gestemd? Of heeft de heks haar slag gedaan (lijkt er wel een beetje op als ik het verhaal zo lees)?

Ja sorry voor dat, ik was te laat, het verhaal stond er al op en gisteren at ik bij mijn oma, en daar heb ik geen internet. Dus ik kon pas er op toen ik zag dat het verhaal er al opstond.
(ps, ik kom net van dansen af, en daarvoor had ik hockey toernooi van school dus kon niet eerder,)
maar mijn stem voor de volgende keer is wardos (gewoon random)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja sorry voor dat, ik was te laat, het verhaal stond er al op en gisteren at ik bij mijn oma, en daar heb ik geen internet. Dus ik kon pas er op toen ik zag dat het verhaal er al opstond.

Beetje laat ;)
En is al dood
 
Bovenaan