Besloten spel WvW # 6: Duivelse Demonen

DeletedUser

Guest

Duivelse Demonen


Basis info :
Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : 10
Hints : Wordt vermeld, maar wss niet
Klaagmuur : Nee
Afscheidsbrief : Nee

Rollen :
Jager : 1
Heks : 1
Ziener : 1

Opvolging Burgemeester: Oude BM kiest nieuwe
Heks heeft: 1 doods en 1 levensdrankje

Wolven(Demonen) : 3

Stemmen:
Eindtijd stemmen :20.00 uur
Tijdstip verhalen : Daarna

Speciale Rollen naar : RabbidRobin
Lynch : In topic (Rood)
Burgemeester : In topic (Groen)

Verhaal deel I:
Demonen zijn eigenlijk een soort geesten, duivelse wezens. Niet tastbaar, in het geval je dat uit wilt proberen. Ze zijn vorig jaar begonnen in hun opmars. Ze kwamen de wereld veroveren. Niemand had iets door, dat kan ook niet want de demonen nemen de steden stiekem over. Ze kruipen in de lichamen van de machtigste personen en grijpen zo de macht. Ze hadden een groot stuk van de wereld al in handen. Afrika, die waren het zwakst geweest, Amerika en Australië hadden het al begeven. Ze waren nu in hun opmars bezig, maar er was 1 dorpje dat weerstand bood. En je kunt het waarschijnlijk al raden, dat dorpje was wakkerdam. Nadat ze al enkele weerwolvenaanvallen hadden overleeft, was het nu de beurt aan de demonen. In een lab onder Wakkerdam, werkte wetenschappers in het geheim aan wapens en bescherming tegen de demonen. Het was een riskante bezigheid, niet alleen omdat er een demon gevangen zat, maar ook omdat ze zo de aandacht van de demonen trokken. De vorige dag was er eentje in de omgeving gezien. Wakkerdam had zich goed voorbereid. De pakken waren verdeelt onder de schamele bevolking en veiligheidsmaatregelen waren getroffen. Alleen was er 1 probleem, de mensen wisten niet dat de demonen ook menselijke gedaanten konden aannemen. Deze schokkerende boodschap hadden ze losgekregen van de gevangen demon, vlak voordat ie was overleden. Nu was het dorp in gevaar, de demonen waren waarschijnlijk al geïnfiltreerd, er moesten maatregelen komen.
 

DeletedUser

Guest
Spelerslijst:
1 Niels546 Lynch dag 2(burger)
2 Skoopy
3 Dutchtime Lunch Dag 3(Heks)
4 wardos
5 Loena-Meya
6 Ashie Lynch Dag 1(burger)
7 arianalover Lunch Dag 1(burger)
8 KingOfOn Lynch Dag 3(ziener)
9 Snicksie
10 Loveme2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Rollen worden zo verdeelt. Jullie mogen posten.
Vandaag is dag 1: Vanavond moet BM en Lynch in topic staan ;)
Claimen en netwerken mag uiteraard
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Iedereen veel succes, iedereen nu ja omdat ik nog geen rol heb :p
 

DeletedUser

Guest
Alle pm's staan klaar hoor, alleen de 60 seconden wachten :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hem ontvangen :)
Nog steeds succes aan iedereen toegewenst maar nu vooral aan de goedjes
 

DeletedUser

Guest
s6 mensen

Asherali 4 BM
waarom?
ik ben wolf
ik heb weinig tijd
ik kan niemand ontmaskeren


daarom MOET je voor mij stemmen

oja

KingOfOn is wolf :eek:
 

DeletedUser1000

Guest
oke ik ga voor de BM.

Nu hoor ik iedereen denken waarom Dutchy.

Omdat ik een ongelofelijke slimme mooie lieve harde stoere sterke behulpzame JIRAIYA 1 van de legendarische sannin, Toad sage ben en ik natuurlijk een paar bestsellers op me naam heb staan waar ik heel veel onderzoek voor heb moeten doen.

voor iedereen wie nu nog niet overtuigd is ik ben de groot vader van NARUTO.

veel plezier verder allemaal met spelen.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen veel succes, iedereen nu ja omdat ik nog geen rol heb :p

geef toe, je had al een rol! :eek: Hoe anders ben je zo snel het topic aan het onderspammen. En waarom anders zeg je dat je nog geen rol hebt terwijl je die allang had ;)

s6 mensen

Asherali 4 BM
waarom?
ik ben wolf
ik heb weinig tijd
ik kan niemand ontmaskeren


daarom MOET je voor mij stemmen

oja

KingOfOn is wolf :eek:

Nah, ik stem liever voor mezelf, daar heb ik tenminste vertrouwen in :)

oke ik ga voor de BM.

Nu hoor ik iedereen denken waarom Dutchy.

Omdat ik een ongelofelijke slimme mooie lieve harde stoere sterke behulpzame JIRAIYA 1 van de legendarische sannin, Toad sage ben en ik natuurlijk een paar bestsellers op me naam heb staan waar ik heel veel onderzoek voor heb moeten doen.

voor iedereen wie nu nog niet overtuigd is ik ben de groot vader van NARUTO.

veel plezier verder allemaal met spelen.

Bwah, ik vind niet dat je voldoende referenties aanlevert om burgemeester te worden!

Ik stem Snicksie voor burgemeester!

Hoewel ik nog niet voldoende verdachte acties gezien heb om een echte verdenking te kunnen maken, zal ik voor KingOfOn stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou gewoon iedereen even succes wensen en omdat ik toen nog neutraal was, zelfs Rabbid zei dat hij meeste pm's nog moest versturen en was 2 minuten na aanmaken van topic al, denk ik wens ik iedereen even succes.
Maar om even serieus te reageren ik denk dat ik ook maar random ga en heb nog geen goede bm kandidaat gezien dus ga op dat vlak ook maar random denk ik.
 

DeletedUser93

Guest
WTF dutch?
Maar succes iedereen maar alvast.
SEr zijn er nu wel 2 die bm campagne hebben gemaakt, maar dat meteen maken dar ben ik niet zo van, voor mij lijtk dat meer alsof je snel wil hebben omdat je wolf bent. Daarbij sloeg 1 van die bmposts nergens op en de ander is een wolf.
 

DeletedUser665

Guest
stem op mij!
waarom? ik verveel me dood --'
waarom? ik ben zielig :(
waarom? wil je een worstenbroodje?
waarom? ben lui
 

DeletedUser

Guest
Ik schuif de deadline op naar 21.00 uur aangezien ik weg ben en de dag anders niet zo heel lang is ;)
 

DeletedUser

Guest
Succes iedereen

Me stemt voor bm snicksie

me stemt
kingofon
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1000

Guest
ondanks dat de meeste niet overtuigt zijn van mij geweldige kwaliteiten als BM stem ik toch op me zelf voor de BM Dutchtime.


voor de lynch ga ik rendum op ashie
 

DeletedUser78

Guest
Mijn BM gaat naar Ash
en mijn lynch gaat naar Dutchtime omdat hij voor ashie stemde als lynch, en ash is mijn vriendin ;)
 

DeletedUser665

Guest
ik stem op niels rondom... en omdat ik het snei vind voor dutch er 2 x meteen uit te zitten :p
 
Bovenaan