Besloten spel wvw 1 speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
voor dezelfde als waar ik dit keer voor ging Asherali
smooch.gif
 

DeletedUser78

Guest
waarom wil je haar nou lynchen? xd
ze is gewoon te lief (en ik ook toch?! :))
 

DeletedUser93

Guest
Hij bedoeld denk ik dat hij voor dezelfde gaat stemmen sdus wrong choice ne dat asherali sloeg op dfe vraag van asherali en dat dat het antwoord was.
 

DeletedUser

Guest
Wrong Choice? wel, de naam maakt me nieuwschierig
smooch.gif


Tuurlijk ben je lief Loena
smooch.gif
 

DeletedUser

Guest
hee allemaal, ik wil even mijn excusses aanbieden voor mijn afwezigheid vanavond. Ik wil liever niet over hebben wat er is gebeurd vanavond, in ieder geval is alles weer in orde. Even terug naar het spel, blijkbaar deed ik me voor als wolf ;P. Lijkt me zeker een leuk spelletje en ga ook zeker vaker meedoen :). Succes verder iedereen met het spel!

mvg Quincy
 

DeletedUser174

Guest
Ik stem weer op KingOfOn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78

Guest
Loena-Meya liep `s avonds door de straten van Wakkerdam om naar de graven van de overleden burgers te gaan en ze te herdenken. Toen zag ze opeens een schim... de schim leek wel als of die van DonFrank was.. Ze ging maar een kijkje nemen. Toen ze weer op het plein was hoorde ze DonFrank schreeuwen op het plein 'KingOfOn! Dat is een van de weerwolven!' Hmm... dacht ze.. waarom denkt hij nu telkens dat KingOfOn een weerwolf is? Hij is juist zo aardig.. Of, HIJ IS ZELF DE WEERWOLF!
'Waarom denk je dat? Of wil je soms alle burgers weg hebben zodat JIJ als enigste overblijft? Ik denk dat JIJ de wolf bent DonFrank!'
 

DeletedUser

Guest
De burgemeester loopt over straat om te kijken of de weerwolven nog hebben toegeslagen.
Dan komt ze er achter dat er weer 2 van haar mensen zijn verdwenen.
Ze denkt bij zichzelf hoe kan dit nou ze deden zo verdacht.
Dus ze bedenkt dat ze misschien op iemand moet stemmen die gewoon normaal speelt,
maar wie kan dat zijn?.
Ze denkt en ze denkt totdat ze tot de oplossing komt er zijn zoveel mensen die normaal doen
en dat vind ze vreemd ze weet dat de wolven actief zijn en dat die dus niet inactief kunnen zijn.
Wie is hier over actief? wie is hier heel normaal aan het doen?.
Ze denkt en ze denkt maar ze kan niemand bedenken
Ze weet alleen dat er vanavond iemand uit moet.
Ze kiest uit verschillende mensen en ze komt tot de conclusie dat ze voor KingOfOn stemt.
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kingmike50 hoefde niet lang na te denken. Hij zou wederom gaan voor Wrong Choice. Iemand met zo'n bijnaam kon niet onschuldig zijn, toch?
 

DeletedUser93

Guest
Doodsdrankje heks
Nadat iedereen nog verbijsterd was van de doden, besloten ze met zijn allen naar het huis van de burgemeester te gaan om dingen te bespreken.
Nadat ze hadden gepraat over de algemene zaken en over de wolven, gingen ze een lekker biertje drinken. Leones wou later een wijntje, en schonk ze een wijntje in. Toen dronk ze hem achterover, maar toen viel ze plotseling neer.
Iedereen schrok, en toen kwamen ze erachter dat het geen wijn was maar doodsdrank. Iedereen truerde omdat Leones en loena vooral, ze was zo verdrietig. Ze was zo verliefd op leones, dat ze het niet meer waard vond om te leven zonder Leones. Ze vermoorde zichzelf om bij Leones te kunnen zijn.
Samenvatting: De heks heeft het doodsdrankje gebruikt. Leonesw heeft het gedronken en ging dood, zij was burger en geliefde met Loena-meya.Loena meya ging daarom ook dood en was wolf!

Gefeliciteerd goedjes, er is een wolf uit, maar ook een burger.
Vergeet niet nog ff te stemmen en vanavond is er geen lunch maar welp die uitgroeit
 

DeletedUser

Guest
Hey ik ben Mathijs. En zal iemand vervangen ik heb al veel ervaring met WvW.

Veel succes goedjes en op een actief potje!
 

DeletedUser93

Guest
Ik zet zo het verhaal wel neer, ben nu te lui om dat te doen.
En het klopt, mathijs gaat bringiton vervangen omat ik weet dat die niet meer online gaat komen.
Oh, mathijs lees je pm met de rol .
 

DeletedUser93

Guest
lynch en welp dag 3

De zon kwam langzaam in het oosten van Wakkerdam op. Het dorp deed zijn naam niet echt eer meer aan, want vier burgers zouden nooit meer wakker kunnen worden, en van de stralende zon in het prachtig gelegen dorp kunnen genieten.

Eigenlijk viel er ook niet zoveel te genieten. Het dorp was hevig geshockt van het tragisch verlies van al die onschuldige burgers, er moest iets gebeuren! Rond een uur of negen in de ochtend riep onze lieftallige, maar radeloze burgemeester Asherali alle resterende burgers bijeen. Ze begon nerveus haar speech. Niet bevreemdend, want vrouwen, zeker met zo’n verantwoordelijke rol, zijn gauw van slag. Maar goed, toch wist ze alle moed bijeen te schrapen om het volk bijeen te roepen.

“Burgers, van ons prachtig Wakkerdam. Er moet nu gauw iets gebeuren voordat de weerwolven in ons dorp de overhand nemen. Mensen met bijzondere gaven, gebruik ze en gebruik tevens uw gezond verstand!” Na deze wanhopige vermaning vervolgde ze rustiger:
“Er doet ook niemand verdacht hier, heeft niemand een idee wie het zou kunnen zijn?”
Er ontstond verwarring, blijkbaar speelden de wolven hun spelletje goed. Totdat, tot ieders verbazing,donfranki het publiek in kwam stormen. Hij kon om ongekende reden pas iets later de vergadering bijwonen, en stormde nu blindelings op de sterk uitgedunde bevolking af. Binnen luttele seconden zeeg kingofon met een ijselijke gil door zijn knieën. Een plas bloed groeide gestaag onder het dode lichaam vandaan. Niemand minder dan donfrank had kingofon met een vlijmscherp mes doorstoken. Een siddering ging door het volk heen. kingofon was een wolf!

Die avond was de wolf niet op jacht, hij bleef bij zijn standplaats om te treuren om de verliezen.
Toen kwam hewt kleine wolfje dat ze eerst te klein vonden voor de roedel , naar de wolf toe.
Hij was groot geworden. De eerder welp kwam bij de wolf en ze waren weer met 1 wolf meer.

samenvatting Kingofon is gelynched en was wolf
De welp is groot geworden en hoort nu bij de olven en weet nu de wolf zijn naam.

Ik wil mrcodex trouwens erg bedanken voor zijn verhaal, hij heeft allews gemnaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan