Besloten spel wvw 1 speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser174

Guest
Hahahah, de wolf ging eerst op mij stemmen!
Goed dat ik hem toch verdacht!

De volgende dagen in Wakkerdam, was er een klein beetje vreugte bij gekomen. 2 Wolven zijn al weg, maar er zijn er nog meer! De mensen wisten niet op wie ze moesten stemmen, dus gingen ze blikken gooien! Degene die het langst overbleef, was het sterkst, dus de wolf... Degene die het langst overbleef, is Kingmike50. Daarom, stem ik op Kingmike50!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ze is blij dat er 2 wolven uitzijn
maar ook weer 1 burger
deze keer stemt ze random DonFrank
 

DeletedUser

Guest
jongens en meiden. ik vervang mericlen want deze was te lang afwezig.
ik zal mijn stem ook totaal random op asherali
 

DeletedUser

Guest
Kingmike50 keek nog eens goed naar de anderen. 'Ik ben van mening veranderd.' zei hij tegen de andere aanwezigen. 'Wrong Choice kan wachten. Momenteel vind ik dat DonFrank zich heel vreemd gedraagt. Die gast heeft hallicunaties zeker?'

OC:Niet Godmodden he Frankie
smooch.gif
smooch.gif
 

DeletedUser93

Guest
Het is gelijkstand, de bm beslist wie eruit gaat, donfrank of kingmike.
 

DeletedUser93

Guest
Die dag werd hevig gediscussieerd: wie zou de laatste weerwolf zijn? Enigszins opgelucht en blij was het volk wel. Na het grote verlies van wel vier burgers is het hun toch gelukt om er al twee uit te schakelen. Wie zou toch dat volwassen geworden, ‘onschuldig’ welpje zijn?

De bewoners van het dorpje Wakkerdam hadden tussen hun verwoed gediscussieer en gedenk niet zo snel het naderende duister opgemerkt. Vanwege de prachtige ochtend was het warm en broeierig geworden, er hing veel spanning in de lucht. Het grootste gedeelte zat hijgend en puffend van de hitte te bakkeleien, zuipen en kaarten in de saloon. Onze, nog steeds overlevende, burgemeester Asherali had zichzelf afgezonderd in haar kantoortje waar ze zat te bakken in de drukkende hitte. Maar vanwege al de zaken die ze aan haar hoofd had, viel die hitte amper op. Ze moest nu toch een beslissing maken, met dat gepieker schoot ze tenslotte niets op.

Ze stormde, druipend van het zweet de saloon binnen. Ondertussen betrok buiten de lucht met donkere zwarte wolken, hetwelk niemand in de gaten had.
“Mensen,” begon ze veel kalmer dan de vorige dag, “het is nu zaak dat we de laatste wolf uitschakelen, voordat we nog meer verliezen gaan lijden. Ik heb zitten piekeren achter mijn bureautje en ik heb besloten dat we kingmike50 gaan vermoorden, hij/zij komt mij veels te verdacht over.”
Sommige mensen knikten instemmend. De flikkerende petroleumlamp (het was ondertussen buiten pikdonker geworden) deed vele zweetdruppeltjes flonkeren op het voorhoofd van kingmike50, niet alleen vanwege de ontstane hitte maar ook van de angsten die kingmike50 uitstond vanwege zijn doodvonnis. Hij zat ondanks de hitte rillend op zijn stoel.
Niet iedereen was het ermee eens. Ergens in de hoek van de saloon klonk rumoer van een naar achter schuivende stoel, waarna het gestalte van frobje op Asherali afkwam. Hij/zij fluisterde wat in haar oor, waardoor ze lijkbleek wegtrok.

Alsof het weer gezichten kon lezen schoot er direct daarop een felle flits achter de ramen gepaard met het geluid van een krakende donderslag. Een hevige stortbui tartte het dak van de saloon.
Met een bevende stem hernam Asherali weer het woord: “Het plan is gewijzigd, we vermoorden donfrank”. Toen na vijf seconden de stomverbaasde groep mensen niet reageerden, gilde de burgemeester overstuur: “Doe dan wat, dood hem/haar!!”
frobje was degene die zichzelf het snelst weer onder bedwang had. Weer klonk er een dreunende donderslag. Hij greep met een flitsende beweging naar een stoel en gaf donfrank zo heftig een dreun op zijn/haar hoofd, zodat hij/zij direct het bewustzijn verloor en zachtjes zijn/haar stoel afgleed. Vlak daarna stak een mes tussen zijn/haar ribben. Een droge stilte viel, die na luttele seconden werd onderbroken door een bliksemschicht waarna de donder haast eindeloos rommelde in de lucht. Het kon haast niet waar zijn, Donfrank was een jager

Bedrukt verliet iedereen de ruimte en ging zijn weegs, de striemende regen in. Geen succes vandaag.

samenvatting de lynch was donfrank en hij was jager.
Hij mag nog iemand schieten waaarvan hij denkt dat hij wolf is
Er is geen lunch omdat er vandaag word geinfecteerd. Helaas lag de infectiewolf nog te slapen en is er niet geinfecteerd.
 

DeletedUser

Guest
Excuses iedereen voor de inactiviteit!
Ik organiseerde namelijk een feest (wat vreselijk uit de hand is gelopen) maar ik zal het topic morgen even doorlezen en mijn oordeel geven!
 

DeletedUser93

Guest
hoeveel wolven zijn er nog nu?

er zijn nog de volgende rollen over
1 burger
1 ziener
1 heks met enkel een levensdrankje over
1 engel
1 cupido die al heeft geschoten
2 wolven, 1 infectiewolf die niet heeft geinfecteerd en een welp die is uitgegroeid tot volwaardige wolf
 

DeletedUser

Guest
de infectiewolf is dus inactief..en die jonge wolf groeit morgen uit?
 

DeletedUser93

Guest
de infectiewolf is dus inactief..en die jonge wolf groeit morgen uit?

Die welp is toch op dag 3 bij de overige wolf gekomen, of heb jhe gisteren het verhaaltje niet gelezen.
Hij is gisteren volwaardige wolf geworden
En asherali, dat hoeft niet he, je kan het ook gewoon vergetn, er is al zovak dingen vergeten bij dit potje in alle opzicthen
 

DeletedUser93

Guest
Jij hebt bringiton(toon) vervangen en je wilt dus op jezelf gaan stemmen voor lynch.
Ik zou een ander kiezen , want dit kon je niet precies weten.
Maar toon ben jij nu dus en discosmurf is nu mericlen.
 

DeletedUser

Guest
Asherali,
is er achter gekomen dat er geen infectie was :eek:
ze bedenkt dus wie er inactief is en ze denkt en ze denkt
ze komt erachter dat ze voor Wrong Choice stemt
 

DeletedUser

Guest
dat klopt. dan stem ik ook op Wrong Choice
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan