Besloten spel wvw 1 speeltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
we zijn nog met zn 7e.
4 stemmen op wrong choice.
ik denk dat ik al weet wie er uit gaat.
 

DeletedUser

Guest
ik heb hem veranderd. omdat het me toch het slimste leek om op wrong choice te stemmen.
 

DeletedUser93

Guest
Je mag je stem niet veranderen, as dat niet duidelijk was.
Maar het word wss wel wrong choice, als hewt echt een probleem is mag asherali stemmen en word jouw stem niet geteld
 

DeletedUser

Guest
ow sorry, ik heb de regels nog eens doorgelezen en kon het niet vinden. het was frobje.
 

DeletedUser174

Guest
Bedrukt verliet iedereen de ruimte en ging zijn weegs, de striemende regen in. Geen succes vandaag.

samenvatting de lynch was donfrank en hij was jager.
Hij mag nog iemand schieten waaarvan hij denkt dat hij wolf is
Er is geen lunch omdat er vandaag word geinfecteerd. Helaas lag de infectiewolf nog te slapen en is er niet geinfecteerd.[/QUOTE]

Ik stem op Frobje.
Hij heeft zich een lange tijd niet laten zien, daarom denk ik dat hij de wolf is.

CONCLUSIE:
FROBJE VLIEGT ER ZOWIEZO UIT
!
 

DeletedUser93

Guest
jageractie donfrank dag 5
Donfrank was gedood, maar zijn pijl schoot nog iemand af, degene die asherali had verteld over hem.
De pijl werd afgeschoten en kwam in frobjes oog.
Hij was ook dood, en bleek wolf te zijn, want hij veranderde in een wolf.
Iedereen schok, en was zeer blij met donfrank, al was he4t jammer dat hij moest sterven.
samenvatting: donfrank de jager die dood is heeft op frobje geschoten, die was welp die wolf is geworden.
Er is dus nog 1 wolf over, de infectiewolf.
 

DeletedUser

Guest
DonFank sorry voor het niet vertrouwen
je hebt het echt PRO gedaan!
 

DeletedUser93

Guest
lynch dag 5

Het had de hele nacht aan één stuk door geregend, gehageld, gedonderd en gebliksemd. De burgemeester Asherali kon slecht slapen die nacht, mede door het onweer als door het piekeren. Ze had afgelopen middag toch een verkeerde keuze gemaakt… een verkeerde keuze. Even schoot er iets in haar gedachten, wat ze gelijk weer kwijt was. Hoe kwam dit? Er klopte iets niet. Hoe kon ze nou ooit zo stom zijn geweest om die waardige jager DonFrank te lynchen? Een verkeerde keuze… Toen de geselende regen zich ietwat beperkte in heftigheid sliep ze in.

De vochtige en drukkende lucht was die volgende ochtend geheel verdwenen. Het was ijskoud en fris buiten, met bovendien een flinke wind. Toen Asherali haar karig ontbijt had genomen besloot ze een ochtendwandeling te maken, om even uit te waaien van de enerverende dag ervoor. Al piekerend liep ze de Dorpstraat af het dorp uit. Een beetje aan de buitenrand van het dorp stond een scheef hutje, wat toe behoorde aan een wat terughoudende vrouw die de bijnaam ‘Wrong Choice’ droeg.
Wrong Choice was eigenlijk bijna nooit bij dorpsvergaderingen en liet zich verder ook amper zien. Asherali vond het maar een luguber figuur, niet haar type in ieder geval. En nu ze er voorbij liep schoot er weer een gedachte door haar hoofd waar ze dit keer houvast op kreeg. Wrong Choice… wat toevallig. Wie was het meesterbrein achter al deze wolvenstreken?
Terwijl Asherali verder het dorp uitliep kwamen langzamerhand ook de andere dorpsbewoners hun huizen uit, die zich groepeerden op het dorpsplein.

“Weer lekker fris weertje hè?” en “Een stukje beter weer dan gisteren, dat kun je wel stellen.”
Ze praatten een beetje luchtig langs elkaar heen maar ze konden er niet omheen. De situatie van gisteren kwam aan bod.
“Het was een nare dag gisteren, wat was er eigenlijk misgegaan?” De grote sterke-verhalen-verteller Mike (die vanwege al zijn sterke verhalen zijn spottend bedoelde bijnaam ‘King’ toegediend kreeg), was dit keer ook serieus. Er gingen wat geruchten de ronde over het dorpsplein:
“Dat wijf van dat bouwvallig hutje, Wrong Choice, die is ook een linke…” zei er ééntje grof. Iedereen was het er eigenlijk wel mee eens, die zal vast wel wat op haar kerfstok hebben. Zo kwam het dat de burgemeester, teruggekomen van haar ochtendwandeling, haar eigen vermoedens voluit door de burgers hoorde uitgesproken worden. “Ik ben niet de enige die er zo over denkt…” dacht ze, “het klopt ook allemaal zo precies.”

Toen ze de mensen oproep tot een vergadering op het plein was de kwestie gauw beklonken. Mensen die al die heisa spuugzat waren stormden als bloeddorstige honden naar het huis ( een wel héél erg luxe benaming voor het bouwvallig hutje ) van Wrong Choice. Vreselijk hoe men haar te lijf ging, ze werd compleet vertrapt en uit elkaar gerukt. Toen men tot bedaring kwam bezag men de situatie… overal lagen lichaamsdelen van een weerwolf. En niet zomaar een weerwolf, het was de infectiewolf, de verspreider van het kwaad. Asherali kon niet nalaten opgelucht te zeggen “Geen verkeerde keuzes meer mogelijk, die hebben we nu uitgesloten…”

En zo was het, nadat de jager de andere weerwolf genaamd Frobje (ook al zo’n zeer afzijdig persoon) vermoord werd door zijn laatste schot, was het gehele kwaad uitgeroeid. Verkeerde keuzes waren uitgesloten. Nadat ze dit bemerkten barste het volk in luid gejuich uit en werd er een groot feest gehouden op het dorpsplein. Het armzalig hutje wat van Wrong Choice was geweest werd gebruikt als vreugdevuur. Asherali, de trotse overleefde burgemeester, werd in het zonnetje gezet. Merkwaardig genoeg begon de storm te liggen en brak er een licht zonnetje tussen de wolken door.

Aangezien de schrijver de machtiging heeft zijn eigen draai aan het verhaal te geven, vloog er nog een burgerlijke geest door de feestende massa heen. Het was niemand anders dan de geest van MrCodex, die persoonlijk zijn worden tegen haar terug nam, betreffende de geuite mening tegen het vrouwelijke leiderschap. Daarop achtereenvolgend feliciteerde hij haar, en de gehele mensenmassa uitbundig met het grootschalig succes, wat aan het begin zo minuscuul leek te zijn.

Laten we nu uitzoomen van dit dorp, en dit verhaal met een vredig einde besluiten.
samenvatting: wrong choice is gelyncht en was infectiewolf

De goedjes hebben het spel gewonnen!
Goed gedaan goedjes, zo geef ik de lijst van alle rollen.
Verder wil ik mrcodex nog ff edanken voor de geweldige verhalen die hij heeft verzonnen!
 

DeletedUser93

Guest
Oja, dat was ookal weer zo.
WEl jammer dat het potje aardig inactief was, maarja een nieuw forum iedereen moet nog tactieken verzinnen.
Ik weet niet wie het moet dsoen, mar ik denk dat spelleider topic wvw 2 kan worden opgericht.
Anders doe ik dat maar ik weet dat er meerderen spelleider willen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat ik gelijk haat reacties krijg van de vrouwelijke personen hier. Ze zijn net zo goed op de kast te jagen als botsen bij het inparkeren. :p
 

DeletedUser

Guest
loena en ik willen het wel doen
verwacht een berichtje van codex zometeen :p
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat ik gelijk haat reacties krijg van de vrouwelijke personen hier. Ze zijn net zo goed op de kast te jagen als botsen bij het inparkeren. :p

smooch.gif




Het was een erg leuk WW-potje. Kan haast niet wachten op de volgende
smooch.gif


In verband met drukte meld ik me echter wel af als hostkandidaat voor de volgende WvW.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan