wensputten waardeloos!

DeletedUser

Guest
Ik ben het niet eens met de stelling dat de wensputten niets waard zijn.
Er is nooit gezegd dat een wensput alleen maar diamenten geeft.
Ik geloof dat een wensput een kans heeft van 1 op 20 om diamanten uit te keren.
Dus als je in het verleden 200 diamanten per dag kreeg, heb je toen gewoon heel veel geluk gehad.

Ik heb zelf 7 wensputten over 3 werelden verspreid staan en al met al krijg ik daar toch wel ongeveer 1x per 2 weken 50 diamanten van totaal, dus niet per wensput. De factor geluk speelt een belangrijke rol. Hetzelfde geldt voor de BD's die je ontvangt of ruilt. Het is een questie van geluk hebben.
En ja je kan niet altijd geluk hebben. Maar de wensputten zijn een goede inkomstenbron van FP's, goederen van het huidige tijdsperk en diamanten. En ja je krijgt ook regelmatig voorraden of muntjes. Ach het hoort erbij!!



judith1981;Ik ben het niet eens met de stelling dat de wensputten niets waard zijn.
Er is nooit gezegd dat een wensput alleen maar diamenten geeft.
Ik geloof dat een wensput een kans heeft van 1 op 20 om diamanten uit te keren.
Dus als je in het verleden 200 diamanten per dag kreeg, heb je toen gewoon heel veel geluk gehad.


esco;dat weet ik dat er nooit is gezecht dat een wensput ALLEEN.diamanten geeft,jij snapt mijn punt niet judith,,,ik zeg dat het aantal diamanten die gegeven worden is aangepast,,,,zoals ik al heb verteld,krijg ik nu niet de zelfde hoeveelheid diamanten als een paar maanden geleden,dat is mijn standpunt en daar blijf ik....

ps:in het vervolg beter topic lezen waar het overgaat;)

esco
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3120

Guest
zoals ik al heb verteld,krijg ik nu niet de zelfde hoeveelheid diamanten als een paar maanden geleden,dat is mijn standpunt en daar blijf ik....

Esco, ik geloof dat jij niet helemaal begrijpt hoe kansen werken. De naam zegt het al het is een kans geen zekerheid! ;)

Wel vreemd trouwens dat je nu 45 diamanten per keer krijgt, want het was vroeger 50. Dus als dat is aangepast dan bestaat er wel ook een kans (let wel geen zekerheid!) dat ook de percentages aangepast zijn. Krijgen anderen nu ook nog maar 45 diamanten? Of hebben ze Esco een straf gegeven vanwege al zijn wachtvuren. :rolleyes:
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het aantal diamanten is nog steeds 50.

Ik heb de afgelopen week uit 2 wensputten tweemaal diamanten ontvangen, misschien is de kans wel verhoogd? :)
 

DeletedUser

Guest
Het aantal diamanten is nog steeds 50.

Ik heb de afgelopen week uit 2 wensputten tweemaal diamanten ontvangen, misschien is de kans wel verhoogd? :)

;) te gek zeg,,,de kans is vergroot,had er vandaag ook 200..;)

super dank je inno games.

mvg esco.
 
Bovenaan