wensputten waardeloos!

DeletedUser

Guest
helaas maar waar.....

wilde het hier toch ff melden.

bijna iedereen heeft wensputten...ik heb ze ook op twee werelden,in totaal 37 wensputten,vraag je je mss af waarom zoveel wensputten????
nou ten eerste om de bonussen,goud munten,,,vooraden...forge punten EN DIAMANTEN.....ik dacht slim te zijn door op twee werlden wensputten te plaatsen voor die diamnten die je er van krijgt als bonus,dacht nou op twee werlden gaat me dat geen diamnten meer kosten,voor te kopen....in het begin kregen we er maar 30 ofzo.....toen werden dat er 50 opeens....ik hield dat in de gaten met al die putten,,,zag dat er opeens een verandering in zat,,,dus van 30 diamanten naar 50 diamanten,heb hier al eerder iets van gepost,dus je kan het terug lezen.maar goed.......met die 50 diamanten die ik kreeg,per put... had ik er dagelijks 200 diamanten bij,gratis.maar tis een wensput die diamnten geeft...dat heeft helaas niet lang geduurt:confused:
dat ik toen die 200 diamanten kreeg....dat is nu maanden geleden.....heb nu al maanden geen diamant meer gekregen of gezien,,,met uitzondering van vorige week,toen kreeg ik erineens maar 45.....WAT IS DIT NOU.....waar zijn die diamanten gebleven vraag ik me dus nu af....ik lieg hier niet over,foe kan dat terug zien of ik daar nu over lieg of de waarheid vertel...maar dat zullen ze wel weten natuurlijk...heb al maanden dus geen diamnten gekregen uit mijn wensputten...INNOGAMES.....waarom niet!!!!ik vindt dit jammer,,,heb er nog 20 in mijn inventaris maar wat moet ik daar nu mee,waardeloos dus????weg zetten >>>>NEE....waarom niet....omdat ze toch geen diamanten meer geven...DIT VINDT IK JAMMER,,,,wordt er nu bezuiningt om een paar diamantjes????NEE TOCH ZEKER???

esco.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De wensputten zijn niet aangepast. Je hebt een bepaalde kans om diamanten te krijgen, soms heb je wat meer geluk en krijg je er veel in een week, soms heb je wat minder geluk en krijg je een paar weken niks.
 

DeletedUser

Guest
De wensputten zijn niet aangepast. Je hebt een bepaalde kans om diamanten te krijgen, soms heb je wat meer geluk en krijg je er veel in een week, soms heb je wat minder geluk en krijg je een paar weken niks.

ik heb dus minder geluk,,,heb al maanden,,maaaaannnddddeeeeen geen diamant gezien,en ik weet zeker dat die zijn aangepast,,,want zoals ik al eerder heb vermeld,,,kreeg ik er maanden geleden 200 per dag,,,en dat is nu niet meer,daarom dat ik zeg dat wensputten waardeloos zijn nu.ik zou ze dus in het vervolg niet meer aanschaffen.ik heb 2500 diamanten zitten betalen voor die putten die geen diamanten....GEVEN .

esco.
 

DeletedUser275

Guest
Wensputten bouw je dan ook niet om diamanten te krijgen daarvoor is de kans te klein.
 

DeletedUser

Guest
nou dan is de kans wel HEEEEEEEL erg klein zo tezien en dan nog wel met 37 putten!!!!!,,,,sip....spelers hebben wensputten puur voor de diamanten en de forge punten,en ECHT niet voor de goud munten of vooraden want die krijgen spelers maar ZAT van vooraden gebouwen.,,,dus waardeloos de wensputten!!!

esco.
 

DeletedUser

Guest
nou dan is de kans wel HEEEEEEEL erg klein zo tezien en dan nog wel met 37 putten!!!!!,,,,sip....spelers hebben wensputten puur voor de diamanten en de forge punten,en ECHT niet voor de goud munten of vooraden want die krijgen spelers maar ZAT van vooraden gebouwen.,,,dus waardeloos de wensputten!!!

esco.

Je zegt de goederen er wel niet bij. Wensputten zijn veel kleiner dan de goederengebouwen uit het Progressieve tijdperk, en mijn 3 wensputten leverde vanaf dag 1 dat ik in progressief zat al goederen. Vind ik zeer handig, heb ook maar 1x eens 50 diamanten gekregen. Zeer kleine kans ja, zéér klein maar om ze daarom waardeloos te noemen...
 

DeletedUser

Guest
je zou meer verwachten mss van 50 diamanten per dag,of per week of per maand ofzo,,,maar gek vindt ik het wel dat ik nu al maanden geen miezerige diamantje heb gekregen....als de kans nihil is of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein,,,waarom zeggen ze dan wensputten geven diamanten????slaat nergens op!!nou....dan vindt ik het wel tijd dat dat weer aangepast wordt,,,het is het duurste item met de paas actie geweest,,,en wat krijg ik er voor terug......nou dat mag je zelf wel invullen...oplichterij vindt ik het.
 

DeletedUser4162

Guest
Ik kreeg vorige week 2x 50 diamanten. en in de maanden daarvoor heb ik maar 1 malig 50 diamanten gehad.
Je hebt gewoon pech. de kans op diamanten waren altijd klein.

Dat jij zo dom was om 37 wensputten te kopen met diamanten betekend niet dat innogames nu de kans op diamanten moet gaan verhogen.
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg vorige week 2x 50 diamanten. en in de maanden daarvoor heb ik maar 1 malig 50 diamanten gehad.
Je hebt gewoon pech. de kans op diamanten waren altijd klein.

Dat jij zo dom was om 37 wensputten te kopen met diamanten betekend niet dat innogames nu de kans op diamanten moet gaan verhogen.

nou denk niet dat dat dom is geweest koketso,,,aangezien wat de bonussen zijn,,,, en de oppervlakte van een wensput maar 3x3 is,is dat zeker niet dom,,,mss in jou ogen wel,,,maar ik zie dat als een slimme zet,toch zeker wat de wensput aan oppervlakte in beslag neemt.maar zoals jij beweert dat dat dom is,vindt ik een dom antwoord van jou,het gaat mij er dan ook om dat ik nu al maanden geen diamant heb gekregen,dat vindt jij mss niet zo erg,maar ik met 37 wensputten en geen diamanten krijgen vindt ik wel erg,,,,nu mij dit overkomt weet je toch wel dat ik in het vervolg geen items meer koop met diamanten,,,want dan komen ze ineens met een rad van fortuin,,,,draaien ...draaaienn voor 120 diamanten in ruil voor een wensput die mij eerder 2500 diamanten heeft gekost,,,vraag ik me af waar gaat dit over,,,niet erg slim om dat zo te doen...maar wat jij vindt en wat ik vindt zal altijd wel afwijkenden antwoorden hebben....ga dit nu ook nauwlettend in de gaten houden en wil dat die putten weer diamanten gaat geven zoals in het begin....

esco.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Helemaal geen diamanten lijkt me wat overdreven, met 37 wensputten kan het best voorkomen dat je af en toe de diamanten die je wel krijgt over het hoofd ziet.
 

DeletedUser

Guest
Helemaal geen diamanten lijkt me wat overdreven, met 37 wensputten kan het best voorkomen dat je af en toe de diamanten die je wel krijgt over het hoofd ziet.

nou ja zeg leones,,,,zit je me nu voor de gek te houden...diamanten over het hoofd zien,,,nee,,,,want ik hou dat bij en in ze 1 voor 1.
maar geloof me nou,,,,kijk en lees....NOPE DIAMANTEN AL MAANDEN NIET MEER.....wensputten dus waardeloos,,,laat innogames dat weer ff terug zetten zoals het was...en hoort.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Contacteer de support eens, dan kunnen we nakijken voor je hoe vaak je diamanten hebt ontvangen uit jouw wensputten.
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg vorige week 2x 50 diamanten. en in de maanden daarvoor heb ik maar 1 malig 50 diamanten gehad.
Je hebt gewoon pech. de kans op diamanten waren altijd klein.

Dat jij zo dom was om 37 wensputten te kopen met diamanten betekend niet dat innogames nu de kans op diamanten moet gaan verhogen.

NIET alleen maar de kans weer verhogen voor mij alleen,,NEE ,,,maar voor iedereen koketso ;)

GRT esco.
 

DeletedUser

Guest
Nu verhogen? We hebben ze al zo lang, denk niet dat ze daar nu nog iets gaan aan veranderen. Want volgens FoE zullen de kansen nog steeds hetzelfde zijn dan bij de release.
 

DeletedUser4592

Guest
Ik heb er zelfs 3, en zie nog wel diamanten langskomen, paar dagen gelden nog, over het algemeen 1x per week (soms 2 weken) wel dat ik diamanten krijg eruit, niks mis mee lijkt me.

Trouwens
Diamanten zouden het beste moeten zijn wat je eruit kunt krijgen, de kans hierop is gewoon lager dan de kans op een zakje goud. Zoals het zou moeten zijn.

stel je het eens voor (niet precies zo, het is maar om een idee te geven)
een lijst met nummers
1-25 - zakje goud - 25%
26-50 - zakje voorraden - 25%
51-70 - aantal goederen van huidige eeuw - 20%
71- 85 - aantal medallies - 15%
86 -95 - aantal forgepunten - 10%
96-100 - aantal diamanten - 5%

elke 24 uur
rng komt langs (random number generator van 1 tot 100)
de kans dat hij op een nummer met een slechte beloning valt is gewoon veel groter dan op een nummer met goede beloning
je moet gewoon geluk hebben
zo werkt het gewoon
soms krijg je veel per week, en soms niks voor maanden
dat je geen geluk hebt meer hebt, maakt ze niet waardeloos, je hebt gewoon pech
deal with it
 

DeletedUser1924

Guest
Ik ben van mening dat inno games wel degelijk de kans beïnvloed op het verkrijgen van dias, ik merk dit ook heel erg in de loop questen, eerst kreeg ik ze regelmatig en nu 1 keer in de maand ofzo? heb slechts 1x 50 dias gehad uit wensputten. qua opbrengst zijn die dingen in mijn ogen atm zonde van de plek, als je extra v00rraden, geld of goederen wil dan zet je daar beter de desbetreffende gebouwen voor neer. Maar nogmaals, jullie kunnen wel roepen dat het puur toeval is wat betreft het verkrijgen van dias. en gedeeltelijk is dat ook zo. Maar mijn inziens is de kans om dias te krijgen dramatische klein geworden dus ben het m.b.t dias krijgen uit wensputten compleet eens met esco ongeacht of met dit ontkent of niet. Waarschijnlijk zijn daar ook de spelmoderators niet van op te hoogte, neem niet aan dat die alles te weten komen.

Dat is mijn mening
 

DeletedUser

Guest
Ik ben van mening dat inno games wel degelijk de kans beïnvloed op het verkrijgen van dias, ik merk dit ook heel erg in de loop questen, eerst kreeg ik ze regelmatig en nu 1 keer in de maand ofzo? heb slechts 1x 50 dias gehad uit wensputten. qua opbrengst zijn die dingen in mijn ogen atm zonde van de plek, als je extra v00rraden, geld of goederen wil dan zet je daar beter de desbetreffende gebouwen voor neer. Maar nogmaals, jullie kunnen wel roepen dat het puur toeval is wat betreft het verkrijgen van dias. en gedeeltelijk is dat ook zo. Maar mijn inziens is de kans om dias te krijgen dramatische klein geworden dus ben het m.b.t dias krijgen uit wensputten compleet eens met esco ongeacht of met dit ontkent of niet. Waarschijnlijk zijn daar ook de spelmoderators niet van op te hoogte, neem niet aan dat die alles te weten komen.

Dat is mijn mening

he he eindelijk big moees ;),dank je voor het hier nog eens ff te vertellen hoe het zit,want heel veel weten dat niet,zoals sommige moderators die soms zomaar een antwoord geven ,terwijl ze soms zelf niet weten wat ze moeten zeggen ,en zeggen dan zomaar iets...hier ff een v.b..

Wensputten bouw je dan ook niet om diamanten te krijgen daarvoor is de kans te klein.
Support: in je stad op je rechtermuisknop klikken en dan support kiezen

vraag ik me dan af,,,,waarom hebben spelers wensputten??????????,,,,denk niet voor de vooraden of f.p of goederen of goudmunten he...
denk meer voor de diamanten,,,weet het wel zeker....en zoals big moees zegt dat het gewoon sonde is voor de plek die ze in beslag nemen,heeft hij gelijk in,de diamanten bonussen zijn zeker werten bijinvloed door inno.maar goed dat moeten ze zelf maar weten,ik schaf gewoon in het vervolg geen diamanten items meer aan.

esco.

ps;een gebouw of item die diamanten produceert is trouwens mijn idee,,,,,
wordt nu met mijn eigen idee geconfronteerd....:mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik denk dat jullie de kans om diamanten uit een wensput te krijgen wat overschatten, evenals de invloed van het feit dat het een kans is. Gooi maar eens een dobbelsteen, je kan 3x achter elkaar 6 gooien, maar het kan ook voorkomen dat je na 40x gooien nog geen 6 hebt gehad. Het is een tijd lang getest door een speler op de internationale servers, en het percentage van diamanten ligt rond de 1%. Als je daar van uitgaat is het perfect mogelijk dat je 400x achter elkaar geen diamant ziet. Ook is het mogelijk dat je enkele keren achter elkaar diamanten krijgt.
Het is gewoon kans, er is niks aangepast, jullie merken een wat minder aantal diamanten dan eerder en gaan er al direct vanuit dat het is aangepast.

En inderdaad, ik heb geen wensputten voor de diamanten maar voor de forgepunten en goederen. Diamanten zijn een leuke bonus, maar niet meer dan dat. Als ze geen diamanten gaven had ik ze ook wel neergezet.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jullie de kans om diamanten uit een wensput te krijgen wat overschatten, evenals de invloed van het feit dat het een kans is. Gooi maar eens een dobbelsteen, je kan 3x achter elkaar 6 gooien, maar het kan ook voorkomen dat je na 40x gooien nog geen 6 hebt gehad. Het is een tijd lang getest door een speler op de internationale servers, en het percentage van diamanten ligt rond de 1%. Als je daar van uitgaat is het perfect mogelijk dat je 400x achter elkaar geen diamant ziet. Ook is het mogelijk dat je enkele keren achter elkaar diamanten krijgt.
Het is gewoon kans, er is niks aangepast, jullie merken een wat minder aantal diamanten dan eerder en gaan er al direct vanuit dat het is aangepast.

En inderdaad, ik heb geen wensputten voor de diamanten maar voor de forgepunten en goederen. Diamanten zijn een leuke bonus, maar niet meer dan dat. Als ze geen diamanten gaven had ik ze ook wel neergezet.

kijk dat je met 2 wensputten geen diamanten krijgt,,,en kan de kans wel 1% zijn,,,maar met 37 wensputten en in geen maanden geen diamanten krijgen dat lijkt mij sterk,,,,,ik zeg dat dat verandert is,,,,kan je hoog of laag springen maar toch is het zo...waarom praat ik zo.....omdat ik al eerder heb gezecht dat ik maanden geleden elke dag 200 diamanten kreeg,ELKE DAG,,,ELKE DAG ELKE DAG en nu maanden later NOPEEEEEEEEEEEE!!!!!!geen een miezerige diamant...of is dat alleen maar bij mij gedaan omdat ik mss een groter zeikerd ben....en er zoveel van heb staan!!!!want daar lijkt het anders dan wel op...MAAR GOED,,,voor mij in iedere geval geen items meer die diamanten kosten.....die krengen hebben mij 2500 diamanten gekost,,,en wat heb ik er aan,,,helemaal nix....nope....nada....en indd zoals je kunt lezen ben ik daar helemaal niet vrolijk van :(

esco.
 
Bovenaan