Open spel Wat als ... ?

Atokirina

Actief lid
72565632_2345610255487844_181257043049447424_o.png
Speluitleg:

De titel zegt het al zo'n beetje:

Persoon A stelt een wat als ...-vraag.
Persoon B antwoordt op die vraag, het antwoord mag best onrealistisch zijn of ver gezocht zijn, maak er iets leuks van!
Daarna maakt persoon B weer een nieuwe wat als ...-vraag.
Persoon C antwoordt daar weer op en stelt een nieuwe wat als ...-vraag, enzovoort.
 

DeletedUser13785

Guest
Het zou Steve Rothery, gitarist van Marillion zijn, en ik denk dat het een verder rustig persoon is dus ik denk gewoon een pub induiken en kletsen.

Wat zou je doen als je een BN-er op straat tegenkomst waar je toevallig fan van bent en wie is het?
 
Eddie Zoey; ik zou hem adviseren meer met muziek te doen en minder als tv presentator of deelnemer. Vind dat ie goede muziek maakt.

Wat zou je doen als je je dubbelganger tegenkomt?
 

Atokirina

Actief lid
Ik zou eens heel hard staren, vervolgens doen alsof er niets aan de hand is en mijn pad vervolgen.

Wat als jij als enige mens eeuwig zou leven?
 

DeletedUser13785

Guest
Dan zou ik de persoon zijn die het licht uitdoet.

Wat als je €100,- uit iemand’s tas op straat ziet vallen en die persoon merkt dat niet op.
 

Atokirina

Actief lid
Als ik op dat moment heel grote honger heb en weinig centjes, dan zou ik het stiekem proberen oprapen zonder dat iemand het ziet en in mijn broekzak steken.

Wat als je nooit meer een foute combinatie zou maken bij het onderhandelen in Forge of Empires?
 

DeletedUser13785

Guest
Dat zou een goederen schelen en ik zou gaan geloven in server Goden :)

Wat als je vandaag één ding permanent mag toevoegen, repareren, vervangen, verwijderen of wijzigen aan het spel wat zou het zijn?
 

Atokirina

Actief lid
Ik zou het dia-systeem vervangen met een battle-pass systeem zodat iedereen met een maandelijks klein bedrag evenveel kans maakt om te strijden voor de top.

Dan is de top gebaseerd op activiteit en inzicht in plaats van de grote van je investering.

Wat als jij een nieuw tijdperk mocht uitvinden, hoe zou het dan heten?
 

DeletedUser13785

Guest
Het zou denk ik fantasystijl worden “Midden Aarde.”

Wat als jij een nieuwe GG zou mogen bedenken wat zou het kunnen en hoe zou je het noemen?
 

Atokirina

Actief lid
Sinds we een ruimte tijdperk mars hebben zou ik een GG als het ISS wel een leuke toevoeging vinden. :)

Dan zou het spel ook een gigantische update kunnen ondergaan waarbij je meerdere planeten hebt die elk een uniek gamemode hebben. Wat die gamemodes zouden inhouden heb ik momenteel nog geen weet van maar dan zou je wekelijks een expeditie kunnen ondernemen naar een bepaalde planeet om daar die game-mode gedurende 7 dagen te spelen en de nodige resources op te halen om verdere vooruitgang op aarde te boeken.
De interface zou er dan ook ietsjes anders uitzien wanneer je het mars tijdperk bereikt hebt. Dan zou je je in de ruimte bevinden met het ISS op je scherm, mars wat verder weg en de aarde redelijk dichtbij. De ruimtelijke missies zouden dan gelanceerd worden vanop Mars. Het ISS zou dan redelijk wat bonussen opleveren voor de ruimtemissies etc,..

Het zou alleszins een grote toevoeging zijn aan het spel :p

Wat als jij de game-mechanics van het verdedigen van je stad in Forge of Empires zou kunnen aanpassen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13785

Guest
Dan zou die wat slimmer worden met betrekking tot schurken en zich meteen richten op de ‘echte’ eenheden of schurken die naar echte eenheden zijn getransformeerd waardoor de aanvaller niet op automatische piloot alles kan doen maar er een beetje bij moet blijven.

Wat als jij 10.000 diamanten zou winnen bij welke onderdelen van het spel zou je die inzetten en bij welke juist niet?
 

Atokirina

Actief lid
Ik zou ze karig sparen om alle dia-uitbreidingen te unlocken. :)

Wat als jij een persoon was in het spel (FoE), de eigenaar van het account beheert en bestuurt alles in het spel maar heeft geen macht over jou. Wat zou jij doen?
 

DeletedUser13785

Guest
Informatie vergaren.

Wat als jij je beste vriend of vriendin een cadeau mocht schenken en geld speelde geen rol wat zou het zijn?
 

Atokirina

Actief lid
Als het kon dan zou ik die persoon een gezond en gelukkig leven cadeau schenken.

Wat als je één eenheid in het spel naar jezelf zou mogen vernoemen, welke zou dat zijn en waarom?
 

DeletedUser13785

Guest
Een schurk omdat mijn man me vaak zo noemt :)
Wat als je wordt aangevallen door een buur binnen het spel neem je dan wraak?
 

DeletedUser13785

Guest
Oei dan zou ik maar dikke sokken aantrekken en mijn grote teen heel gericht inzetten alhoewel ik dan wel gelijk een gouden sok heb xD

Wat als je kon toveren wat zou het eerste zijn dat je ermee zou doen?
 

Atokirina

Actief lid
Elk onkruidje dat stiekem in je grasveldje aan groeit, zou ik met een zwiep van mijn toverstaf er in één keer uittrekken.

Wat als je een misdaad zou kunnen plegen zonder gevolgen, wat zou je dan doen?
 

valicia

Nieuw lid
ik zou mijn huisvlieg doodslaan want dat heeft geen gevolgen maar een dier of mensen vermoorden nee never
 
Bovenaan