Open spel Wat als ... ?

Klimaat aanpakken, gendergelijkheid, zerotolerance wetovertreding= daadwerkelijke aanpak. effectieve sociale aanpak, faire belastingen = groot vermogen-hoge taks, laag vermogen-lage taks, dienstplicht terug invoeren. Mensenrechten oké maar niet overdrijven!!
 

Atokirina

Actief lid
Klimaat aanpakken, gendergelijkheid, zerotolerance wetovertreding= daadwerkelijke aanpak. effectieve sociale aanpak, faire belastingen = groot vermogen-hoge taks, laag vermogen-lage taks, dienstplicht terug invoeren. Mensenrechten oké maar niet overdrijven!!
Nu mag jij een Wat als-vraag stellen zodat het spel niet stilvalt. :p
 

Markus

Actief lid
Ik zou teruggaan naar het begin, de big bang dus. Zou wel eens willen zien hoe alles is ontstaan :)

Wat zou jij doen als er morgen een buitenaards ruimteschip landt in jouw voortuin?
 

Markus

Actief lid
dan zou ik daar een groot stuk grondgebied opeisen en lekker exploiteren en rijk van worden. oh, en mijn schoonvader sturen natuurlijk, om het gebied te beheren (ik blijf liever op de aarde met mn gezin :p)

wat als je moest kiezen tussen er ontzettend lelijk uitzien zodat spiegels spontaan breken bij jouw aanblik, of dat iedereen (en ook echt iedereen) een hekel aan je heeft?
 
Ontzettend lelijk uitzien, dan kun ik bij een freak-show gaan om mn kost te verdienen, en moet ik niet hard werken :D

Wat als je één ding of persoon in iets of iemand anders zou kunnen veranderen?
 

MacMiracle

Nieuw lid
De windmolens zou ik omtoveren tot grote oude bomen, die de CO2 veel beter kunnen omzetten in zuurstof.

Wat als niet alleen horen, maar écht kunnen luisteren de norm zou worden?
 

Atokirina

Actief lid
Dan zouden er hopelijk wat minderen problemen in de wereld zijn.

Wat als The Purge realiteit zou zijn?

De regering lijkt een oplossing te hebben gevonden om criminaliteit tegen te gaan: op één dag in het jaar (21 maart) zijn alle misdaden tussen 19.00 en 7.00 uur toegestaan.

The Purge (2013) - IMDb
 

Atokirina

Actief lid
Dan zou ik zoals de schurken een geheime identiteit proberen krijgen en op zoek gaan naar een hoovertank.


Wat als WC's altijd verstopt zouden zitten?
 
Bovenaan