Open spel Wat als ... ?

geen reactie.
Wat als je zo zwaar zou zijn als neutronensterstof in een neutronenster (voor iemand die niet weet hoe zwaar dat is, een theelepeltje spul is zo zwaar als de mount everest en een kogel zou naar het midden van de aarde zaken)
 

Atokirina

Actief lid
Ik zou me vrij elektron- en protonloos voelen.

Wat als je de rest van je leven maar naar één nummer kon luisteren, welk nummer zou je dan kiezen?
 

DeletedUser13138

Guest
Jemig wat een moeilijke vraag.....
Money van Pink Floyd, maar ondanks dat het een te gek nummer is, denk ik dat m'n muziekafspeelapparaat (draaitafel/cassettedeck/CD-speler/iPod etc) na een tijdje van ellende tegen de muur gooi.

Wat als je moest kiezen: nooit meer op vakantie of nooit meer stappen?
 

Atokirina

Actief lid
Nooit meer op vakantie.

Wat als je een slechte gewoonte van jezelf kunt stoppen, waar zou je dan mee stoppen?
 
Stoppen met in het weekend steeds vroeg opstaan en gewoon is lekker uitslapen.

Wat als je onzichtbaar kon worden, wat zou je dan als eerste doen?
 

MissX

Nieuw lid
In mn nakie rond rennen...

Wat als je de keuze hebt, 10 jaar terug of 10 jaar verder in de tijd?
 

Atokirina

Actief lid
Denk dat ik 10 jaar terug in de tijd zou gaan. :confused:

Wat als je onsterfelijk zou zijn voor 1 dag, wat zou je dan doen?
 

MissX

Nieuw lid
Dan zou ik naar het einde van de wereld willen reizen.

Wat als er geen internet meer zou zijn? o_O
 

Atokirina

Actief lid
Dan zou ik behoorlijk stinken.

tenor.gif


Wat als je één ding mocht veranderen aan Forge of Empires, wat zou dat dan zijn?
 

Graecus 002

Actief lid
Ik zou de ranking aanpassen zodat die meer gebaseerd is op (huidige) activiteit dan enkel op wie het meest gevochten heeft.

Wat als je een super groot feest kon geven (zonder beperking op hoeveelheid mensen), wie zou je dan allemaal willen uitnodigen?
 

Atokirina

Actief lid
Iedereen die dezelfde muzieksmaak deelt en mij leuk vindt.
original.gif

Wat als je moet kiezen tussen 100 jaar terug in de tijd gaan of 100 jaar in de toekomst?
 
Oei, dat is een lastige. Als ik terug in de tijd ga, kom ik vlak na WO1 terecht, wat me geen leuke tijd lijkt, maar als je vooruit gaat, kom je misschien in de tijd dat door de klimaatopwarming leven op aarde niet meer aangenaam is. Toch zou ik denk ik kiezen voor 100 jaar in toekomst, want dan heb je tenminste nog het comfort dat je nu ook al hebt (hopelijk).

Wat als je het gekste gebouw ooit moest ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien? (Vorm van bovenaf, van de zijkant bekeken, kleur, materiaal)
 

Atokirina

Actief lid
Denk dat mijn gebouw er zo ongeveer uit zou zien:
filip-dujardin-crazy-building-6-600x600.jpg

Maar dan in deze kleuren:
5d4d10b29ed25183ec253b75cd08225f.jpg

Bestaande uit het volgende materiaal:
russian-ice_palace9.jpg

Wat als YouTube morgen plots verdween?
 
Zeer moeilijke heb ik een maand over moeten nadenken eerlijk gezegd.

Maar moest dat plots verdwijnen zou ik enkel naar twitch kijken en hopen dat die gaan profiteren nu youtube weg zou vallen xD

Wat als je de keuze hebt om een nieuw ras te ontwikkelen van eender welk iets (hoe zie het er uit hoe intelligent zou het zijn en zou je het dominant of eerder rustig type maken) ?
 
Avatar : groene menselijke wezen die heel intelligent zijn , maar zeer sterk verbonden met de natuur. Niet dominant, eerder zachtaardig, maar komt niet aan Moeder Natuur, want dan worden ze terecht kwaadaardig.

Wat zou je doen als je 's morgens wakker wordt en er is nergens, waar je ook maar gaat en kijkt, een ander mens te vinden. Je bent alleen op de wereld.
 
Alle huizen afgaan en al het lekkerste meenemen en op zoek gaa en de duurstje autos pikken haha.

Wat als jij 1 jaar lang president mocht zijn van de wereld wat zou jij dan doen?
 
Bovenaan