voordeel door Fouten en/of bugs wat doe je ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6867

Guest
het slopen kan niet gestopt worden lol, dat is het leukste van het verhaal ;)
wat ze ook invoeren slopen kan nog steeds, al kan ik maar 2 sec per dag pakken, kan ik nog steeds slopen,
moet ik naar het midden van de kaart, tjah duurt 3 of 4 dagen en kan ik ook slopen, kleinere porties betekent meer lol de volgende dag :)

true maar het zal een hoop ergernis weg nemen waarschijnlijk ;) slopen zullen ze zonder een zeer goede aanpassing niet zomaar kunnen stoppen. maar dat maakt het wel leuker omdat er dan meer Gilde versus gilde komt omdat je niet in 1 nacht een hele kaart weg kan geven en je zelf dus kan versterken :)
 

DeletedUser7203

Guest
true maar het zal een hoop ergernis weg nemen waarschijnlijk ;) slopen zullen ze zonder een zeer goede aanpassing niet zomaar kunnen stoppen. maar dat maakt het wel leuker omdat er dan meer Gilde versus gilde komt omdat je niet in 1 nacht een hele kaart weg kan geven en je zelf dus kan versterken :)

ergenis :) ,, nee man,,
dan ga ik gewoon in 3 of 4 tijdperk tegelijk slopen lol,
al met al nog steeds 12 torens lol
 

DeletedUser6867

Guest
ergenis :) ,, nee man,,
dan ga ik gewoon in 3 of 4 tijdperk tegelijk slopen lol,
al met al nog steeds 12 torens lol

true maar dan is er niet meer de ergernis van als je 's ochtends wakker word dat je hele kaart is weg gevaagd ;) 3 a 4 sectoren is niet zo erg een hele kaart van 40 sectoren is niet fun lijkt me :p
 

DeletedUser7160

Guest
WAAR BLIJFT DE ZOGENAAMDE SUPPORT OF MOD'S ALS JE ZE EINDELIJK OP HET JUISTE MOMENT IS NODIG HEBT
 

DeletedUser6982

Guest
M.O.B jij verandert ook geen ene moer heh.. Altijd caps en eisen om antwoord om je gelijk te halen.
Zeiken over bugs en het breken van een spelregel terwijl je zelf aan alle kanten de spelregels aan je laars lapt.
Accepteer nou gewoon je verlies en dat iemand anders het spelletje beter beheerst dan jij, dan kunnen we met z'n allen lekker verder spelen. Tot die tijd pak ik lkkr popcorn en ga genieten van de actie op PMT.
 

DeletedUser7160

Guest
ach jah en weer een geval van off topic


hopelijk deelt supp snel de toedracht met de menigte van spelers :)
 

DeletedUser

Guest
ons discussie punt is spel regel 7 en voordeel misbruik tegen over andere spelers :p want dat doen nu bepaalde mensen :) door gebruik te maken van dit voordeel en zolang er niet open kaart word gespeeld zodat iedereen het kan gebruiken blijf je voordeel houden tegen over de rest waarmee je dus spel regel 7 verbreekt :)

Je kletst echt verschrikkelijk uit je nek. Ergens beter in zijn dan andere spelers zonder daarbij de regels te breken is geen misbruik. Het is een spel waarin de één beter is dan de ander. Als ik van jou steeds win met poker hoef ik jou ook niet uit te leggen hoe ik het doe. Dat is geen misbruik. Dat is spelkennis.

ach jah en weer een geval van off topic

Hij heeft anders wel een punt. Schreeuwen betekent niet dat je gelijk hebt en je zin moet krijgen.
 

DeletedUser5375

Guest
toen de GvG op de beta begon kon je ook je HQ zo veel je wil verplaatsen . dat heb FoE toen snel veranderd omdat je zo te snel aan te veel sectoren kon komen. op een of andere manier kan je het nu weer doen . wat voor nut heb het dan om die regel in te stellen ( je mag maar 1 keer je HQ verplaatsen ) .verliezen of winnen hoord bij het spel ,maar dan moet het wel op een eerlijke manier gebeuren en dat gebeurd nu niet . FoE doe er eens wat aan zodat het weer een eerlijke strijd word. en niet als je effe niet oplet al je sectoren kwijt bent. want er werden allemaal regels verzonnen om iets tegen sloopgilde`s te doen , nou dit is een regel waar mee een sloopgilde goed uit de voeten kan om zijn slag te slaan ( vooral in comb met diamanten ). en een gilde kompleet van de kaart kan slaan in 20 min . ik heb een HQ zien gaan over de map ( 8 keer verplaatst leek hans kazan wel) zonder dat er een sector werd vrij gegeven . ja 1 sector wel de eerste en de sectoren die niet voor hem belangrijk waren werden ook vrij gegeven zodat ze siege`s niet te duur werden. waarna hij vrolijk van de eenne sector naar de andere sprong en nu zeg ik weer ZONDER de sector op teheffen waar zijn HQ op staat. lekkere regel JE MAG JE HQ MAAR 1 KEER VERPLAATSEN . en FoE maar blijven zeggen het is binnen de regels wat hij doet . maar wel eerst zeggen er klopt iets niet het is een fout .
 

DeletedUser

Guest
WAAR BLIJFT DE ZOGENAAMDE SUPPORT OF MOD'S ALS JE ZE EINDELIJK OP HET JUISTE MOMENT IS NODIG HEBT

blijkbaar kan jij gewoon niet tegen je verlies.:p

leer er mee leven zou ik zeggen,doe ik ook :D

wij doen zoals slyer al zegt nix verkeerd en wij maken nergens misbruik van,dat jij het spel niet beheerst zegt al voldoende,je hebt deze topic spc laten starten zodat jij je ei kwijt kan!das het hele eieren eten van deze topic,,,niet tegen je verlies kunnen,en sup indienen tegen mij,,,,je bent een zeurpiet en kan gewoon niet tegen je verlies,,,mij mocro noemen en mij uit maken voor (kut marokaan),,dat mag wel zeker,,,wees blij dat ik dat niet heb gemeld,speel het spel zoals iedere ander of stop ermee zou ik zeggen!!!!!!!!!!!!

wordt je kinderachtige spelletje beu...en ja wij gilde GVG hebben jou gilde gesloopt,en daar ben jij ziek van en wil ergens je gram halen,zoals je mss wel eerder ergens anders in een topic heb kunnen lezen doen wij nix verkeerds!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
toen de GvG op de beta begon kon je ook je HQ zo veel je wil verplaatsen . dat heb FoE toen snel veranderd omdat je zo te snel aan te veel sectoren kon komen. op een of andere manier kan je het nu weer doen . wat voor nut heb het dan om die regel in te stellen ( je mag maar 1 keer je HQ verplaatsen ) .verliezen of winnen hoord bij het spel ,maar dan moet het wel op een eerlijke manier gebeuren en dat gebeurd nu niet . FoE doe er eens wat aan zodat het weer een eerlijke strijd word. en niet als je effe niet oplet al je sectoren kwijt bent. want er werden allemaal regels verzonnen om iets tegen sloopgilde`s te doen , nou dit is een regel waar mee een sloopgilde goed uit de voeten kan om zijn slag te slaan ( vooral in comb met diamanten ). en een gilde kompleet van de kaart kan slaan in 20 min . ik heb een HQ zien gaan over de map ( 8 keer verplaatst leek hans kazan wel) zonder dat er een sector werd vrij gegeven . ja 1 sector wel de eerste en de sectoren die niet voor hem belangrijk waren werden ook vrij gegeven zodat ze siege`s niet te duur werden. waarna hij vrolijk van de eenne sector naar de andere sprong en nu zeg ik weer ZONDER de sector op teheffen waar zijn HQ op staat. lekkere regel JE MAG JE HQ MAAR 1 KEER VERPLAATSEN . en FoE maar blijven zeggen het is binnen de regels wat hij doet . maar wel eerst zeggen er klopt iets niet het is een fout .

hier weer eentje die niet tegen zijn verlies kan,horen jullie nu wel wat spel moderators zeggen,en wat 3d heeft gezecht..er is gewoon een gilde,,,die heet gilde GVG die gewoon lkkr actief GVG speelt,nix mis mee,diegene die hier lopen te zeiken kunnen gewoon weg niet tegen hun verlies,blijkt wel weer uit vele antwoorden hier.

GVG is oorlog voeren tegen elkaar en niet elkaar over de bol aaien.
wij veroveren sec zoals iedere ander gilde dat doet,we doen nix verkeerds,,,gebruiken ook geen hacks,,,,alleen af en toe wat dias,dat mag toch?

als jullie dit allemaal willen voorkomen moeten jullie inno vragen geen dias meer te verkopen,want wat wij doen en jullie niet zijn dias gebruiken,en dat mag,wij mogen dias gebruiken.

dias gebruiken is een voordeel in het spel te hebben,en dat hebben wij ook,jullie zijn jarlours dat sommige van jullie dat niet kunnen en wij wel,afgunstige mede spelers zijn jullie hier,,,jullie gunnen elkaar nix hierzo,,,laat staan een sector.

deze topic is spc gestart zodat jullie het daar lkkr over kunnen hebben,,,maar ik vraag me al een hele tijd af waarom dit allemaal nodig is.er is al lang een antwoord gegeven,hierover blijven doorhameren heeft echter geen zin,want inno gaat hier nix aan veranderen,want ik ben daar al mee bezig geweest voor een oplossing,,,maar mij wordt verteld wat wij doen de bedoeling ook is van GVG.

dus wij gaan gewoon lkkr door,of jullie dit nu leuk vinden ofniet!

leer er mee leven zou ik zeggen,dat doen wij ook.

wie het laatst lacht,lacht het hardst,en belooft is belooft,beginnen jullie maar eens met normaal te spelen,dan doen wij dat ook!simpel zat!!!

dus ga je gang en schreeuw maar een end raak.

ps;ik kon het maar niet laten om te reageren,wilde dit eigenlijk niet,maar wilde jullie het toch ook wel fftjes duidelijk maken,want het wil maar niet tot jullie botte hersens doordringen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6982

Guest
Wat een discussie mensen.. Eerst zelf slopen bij het leven, iedereen die de "machtige aliantie" tegensprak en niet wilde doen wat jullie wilden die ging er aan.. Sloopgildes werden opgericht enz enz en nu jullie zelf aan de beurt zijn wordt er gepiept en wordt support smalend aangesproken met "zogenaamde support" enz. En maar zeggen je moet het niet persoonlijk maken etc. het enige wat ik tot nu toe megemaakt heb qua GvG is dat het persoonlijk gemaakt werd en nu ga je de brave Hendrik uithangen.. My ass!
Zodra jullie uitgevogeld hebben hoe Esco en consorten het voor elkaar krijgen gaan jullie het net zo hard gebruiken tegen iedereen die je verkeerd aankijkt/aanspreekt en dan hoor je niemand meer.

In mijn ogen een beetje waardeloos gezeur hier, ga lekker spelen en maak je druk om belangrijker dingen zoals wereld vrede ofzo.
 

DeletedUser7082

Guest
hier weer eentje die niet tegen zijn verlies kan,horen jullie nu wel wat spel moderators zeggen,en wat 3d heeft gezecht..er is gewoon een gilde,,,die heet gilde GVG die gewoon lkkr actief GVG speelt,nix mis mee,diegene die hier lopen te zeiken kunnen gewoon weg niet tegen hun verlies,blijkt wel weer uit vele antwoorden hier.

GVG is oorlog voeren tegen elkaar en niet elkaar over de bol aaien.
wij veroveren sec zoals iedere ander gilde dat doet,we doen nix verkeerds,,,gebruiken ook geen hacks,,,,alleen af en toe wat dias,dat mag toch?

als jullie dit allemaal willen voorkomen moeten jullie inno vragen geen dias meer te verkopen,want wat wij doen en jullie niet zijn dias gebruiken,en dat mag,wij mogen dias gebruiken.

dias gebruiken is een voordeel in het spel te hebben,en dat hebben wij ook,jullie zijn jarlours dat sommige van jullie dat niet kunnen en wij wel,afgunstige mede spelers zijn jullie hier,,,jullie gunnen elkaar nix hierzo,,,laat staan een sector.

deze topic is spc gestart zodat jullie het daar lkkr over kunnen hebben,,,maar ik vraag me al een hele tijd af waarom dit allemaal nodig is.er is al lang een antwoord gegeven,hierover blijven doorhameren heeft echt geen zin,want inno gaat hier nix aan veranderen,want ik ben daar al mee bezig geweest voor een oplossing,,,maar mij wordt verteld wat wij doen de bedoeling ook is van GVG.

dus wij gaan gewoon lkkr door,of jullie dit nu leuk vinden ofniet!

leer er mee leven zou ik zeggen,dat doen wij ook.

wie het laatst lacht,lacht het hardst,en belooft is belooft,beginnen jullie maar eens met normaal te spelen,dan doen wij dat ook!simpel zat!!!

dus ga je gang en schreeuw maar een end raak.

ps;ik kon het maar niet laten om te reageren,wilde dit eigenlijk niet,maar wilde jullie het toch ook wel fftjes duidelijk maken,want het wil maar niet tot jullie botte hersens doordringen!

Beetje jammer dat het nu toch weer iedere keer op de persoon gespeeld word. We hebbend wel degelijk iets aan de kaak gesteld, waarvan wederom nog definitief vastgesteld moet worden of dit al dan niet mag.

Beetje jammer dat jij nu ineens stellig beweert dat innogames duidelijk heeft geantwoord. Zoals ik al eerder aangaf als het om wensputten gaat wil jij ook koste wat het kost je gram halen ondanks de toch "duidelijke" antwoorden van support. Als andere spelers dan eens een keer een issue hebben met betrekking tot een spelonderdeel wat niet tot het reguliere spel behoort, dan zijn we ineens allemaal jaloers en kunnen niet tegen ons verlies.

Kennelijk kan foe in jou optiek alleen maar goed handelen en duidelijke antwoorden geven hoe het jou het beste uitkomt. Nu ze toevallig iets aangeven wat voor jou goed uitkomt schreeuw je het van de daken, maar o wee als dat niet het geval is.

Nee sterker nog nu ga je hier de spelers die hier het topic aankaarten voor alles en nog wat uitmaken en word alles maar afgedaan als gezeik.

Misschien moet je daar ook maar eens over nadenken en andere spelers ook hun discussies gunnen op het forum.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat het nu toch weer iedere keer op de persoon gespeeld word. We hebbend wel degelijk iets aan de kaak gesteld, waarvan wederom nog definitief vastgesteld moet worden of dit al dan niet mag.

Beetje jammer dat jij nu ineens stellig beweert dat innogames duidelijk heeft geantwoord. Zoals ik al eerder aangaf als het om wensputten gaat wil jij ook koste wat het kost je gram halen ondanks de toch "duidelijke" antwoorden van support. Als andere spelers dan eens een keer een issue hebben met betrekking tot een spelonderdeel wat niet tot het reguliere spel behoort, dan zijn we ineens allemaal jaloers en kunnen niet tegen ons verlies.

Kennelijk kan foe in jou optiek alleen maar goed handelen en duidelijke antwoorden geven hoe het jou het beste uitkomt. Nu ze toevallig iets aangeven wat voor jou goed uitkomt schreeuw je het van de daken, maar o wee als dat niet het geval is.

Nee sterker nog nu ga je hier de spelers die hier het topic aankaarten voor alles en nog wat uitmaken en word alles maar afgedaan als gezeik.

Misschien moet je daar ook maar eens over nadenken en andere spelers ook hun discussies gunnen op het forum.

wij gunnen hier iedereen alles,,,maar ons wordt hier duidelijk nix gegunt,,,moeten wij stoppen met GVG spelen?zodat de jankers hun zin zullen krijgen,,,mooi niet!!

wij spelen GVG en daar is volgens mij nix verkeerds mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een discussie mensen.. Eerst zelf slopen bij het leven, iedereen die de "machtige aliantie" tegensprak en niet wilde doen wat jullie wilden die ging er aan.. Sloopgildes werden opgericht enz enz en nu jullie zelf aan de beurt zijn wordt er gepiept en wordt support smalend aangesproken met "zogenaamde support" enz. En maar zeggen je moet het niet persoonlijk maken etc. het enige wat ik tot nu toe megemaakt heb qua GvG is dat het persoonlijk gemaakt werd en nu ga je de brave Hendrik uithangen.. My ass!
Zodra jullie uitgevogeld hebben hoe Esco en consorten het voor elkaar krijgen gaan jullie het net zo hard gebruiken tegen iedereen die je verkeerd aankijkt/aanspreekt en dan hoor je niemand meer.

In mijn ogen een beetje waardeloos gezeur hier, ga lekker spelen en maak je druk om belangrijker dingen zoals wereld vrede ofzo.

mooi en netjes verwoord party :)

wij gaven nog tenminste alles netjes van te voren aan wat we gingen doen,dus andere gildes hebben hun kunnen voorbereiden,maar dat deden ze niet,,,tja....wie niet luisteren wil moet maar voelen zeg ik altijd maar,zoals GVG nu gespeeld wordt is perfect nu,maanden geleden was het dood,nu is er eindelijk eens actie op de kaart,want het werdt me te saai.

en hoe wij nu GVG is veel leuker,,,een paar sec pakken ergens afgelegen op de kaart,wij zoeken en springen alleen naar macht 120 sectoren :)...we pakken er net zoveel we willen.als we die hebben verovert zie je in de verte al gildes onze kant op komen om die van ons de volgende dag gelijk na 20.00 uur te slopen zodat wij die goederen verliezen.dit is best wel leuk om tezien,wij doen dat ook,,,maar als wij richting een gilde gaan,weten ze niet hoe snel ze die sec vrij moeten geven,wordt in rap tempo gedaan,dus ons wordt niet eens een gevecht gegunt :(...laat staan een sector.het mooiste van al is zodra wij alleen maar een siege zetten ergens zie je al dat gelijk de sec worden vrijgegeven,,,zijn ze dan bang vraag ik me dan af?

wij moeten het jmmr genoeg maar alleen doen.

wij gilde GVG moeten het opnemen tegen 5 gildes,we worden van alle kanten aangevallen,ze willen ons zo graag pakken,maar jmmr genoeg lukt het niet.omdat wij slimmer zijn :p,en dan gaan spelers topics starten zoals deze,,,best triest vindt ik.en nog het mooiste van al is dat gildes denken dat wij verdedigen of aanvallen met 50 man ofzo,maar wij doen dit met 2 man....daar kunnen ze het niet eens van winnen en komen ineens met praatjes dat esco ageofempires is en ageofempires esco is,,,ik kan het allemaal maar niet volgen :wacko:...en eindig hierbij ook mijn antwoord...

en nogmaals wij maken nergens misgebruik van,alleen gebruiken we soms wat dias das al!maar dias gebruiken mag iedereen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5375

Guest
als je een spel speel ga je voor de winst dat is nu een maal zo en verliezen hoord er bij wat is de fun om een spel te spelen als je al van tevoren weet dat je toch wel wint (no fun). en natuurlijk mag iedereen diamanten kopen en gebruiken zo veel hij wil . ik speelde ook met diamanten , alleen op dit moment niet meer omdat het nu een oneerlijk spel is . als het weer een eerlijk spel word koop ik die glimmers wel weer . FoE wil niet vertellen hoe het gedaan word dus een oneerlijk spel . als ik een spel koop staan er altijd de spelregels bij in wat mag en wat kan . alleen in dit spel schijnt dat geheim te zijn en je er maar zelf achter moet komen . ik heb heel wat spelen in me leven gespeeld maar dit nog nooit in de spelregels gelezen.maar ik weet wel dat er iemand iets kan in dit spel wat eigenlijk niet mag gebeuren . en dat is dat hij zijn HQ meer dan 1 keer kan verplaatsen. dus je kan hoog of laag springen esco je doet iets wat (nog) niet in de spelregels staat en waar nog geen andere weet van heeft . dit is toch raar, laat ik het zo zeggen we gaan met ze tween een spel spelen maar ik laat je de spel regels lezen of ik vertel de spelregels MAAR daar komt tie .ik laat je 1 belangrijke spelregel niet lezen en ik vertel hem ook lekker niet (ja ik ben niet gek anders win ik niet ) dus wie kan er nu niet tegen zijn verlies !!ja IK !! maar ik ben ik niet dat ben jij . en waarom zeg je altijd wie het laatst lacht ,lacht het hardst. jij heb al gelachen wij nog niet . maar dat komt wel , ik hou me lach nog steeds in .is wel moeilijk af en toe .
ps en wat een agressie weer in je mail relex goos
 

DeletedUser

Guest
Esco heeft een combinatie van 2 manieren om je HQ te verplaatsen gebruikt:

1) Het laatste verdedigende leger in het HQ verwijderen, waardoor het HQ in een willekeurige andere sector van de gilde wordt verplaatst.

2) Zodra je dit hebt gedaan, reset de "HQ verplaatsen" functie en kan je die opnieuw gebruiken ook al is de dag nog niet afgelopen.

Het klopt dat je een HQ eigenlijk maar 1 keer per dag zou mogen verplaatsen - dit staat bijvoorbeeld vermeld in de GvG handleiding. Het is echter zo dat je een HQ altijd al meerdere keren hebt kunnen verplaatsen door de hierboven vermelde methode 1. Deze "1x verplaatsen/dag" regel is dus eigenlijk nooit afgedwongen, en we hebben al meermaals verklaard dat het gebruik ervan geen regelschending is. Hierdoor zullen we wat esco heeft gedaan ook niet als misbruik van een fout beschouwen. Dit zou immers inconsequent zijn met wat we tot nu toe altijd hebben gezegd. Daarenboven had esco grotendeels hetzelfde kunnen bereiken door (enkel) het laatste verdedigende leger te verwijderen in de sectoren. Het is dus niet zo dat wat er is gebeurd ongezien is.

Het probleem met sloopgildes in hun huidige vorm is dat ze doorheen een GvG-provincie kunnen walsen door de 2 bovenstaande methodes te gebruiken (en zo je HQ steeds naar het front verleggen), waardoor de verdedigende gilde weinig tot geen tijd heeft om te reageren. Om dit een hak te zetten, zullen we de functie implementeren waardoor je enkel nog legers kunt vervangen en niet meer verwijderen. Hierdoor zal er door het spel worden afgedwongen dat je een HQ slechts 1 keer per dag kan verplaatsen en worden beide methodes onmogelijk gemaakt. We hebben nogmaals bij product management gepusht om deze functie spoedig te implementeren. Tot die tijd is iedereen vrij om de hierboven vermelde methodes te gebruiken.

Bij deze sluit ik dit topic omdat mijn antwoord alle vragen beantwoord. Als je toch nog vragen of opmerkingen hebt, dan kan je mij contacteren via een privébericht of door een supportaanvraag in te dienen waarin je duidelijk vermeldt dat het aan mij gericht is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan