voordeel door Fouten en/of bugs wat doe je ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser6867

Guest
zoals ik al eerder zei intresseerd me GvG geen ruk me stadje is wat telt maar het blijft breking van spelregel 7 als je voordeel gebruikt tegenover andere spelers als je me dat nou gewoon toekent is dat discussie punt gesloten ;)

hier waren we gebleven
 

DeletedUser7203

Guest
zoals ik al eerder zei intresseerd me GvG geen ruk me stadje is wat telt maar het blijft breking van spelregel 7 als je voordeel gebruikt tegenover andere spelers als je me dat nou gewoon toekent is dat discussie punt gesloten ;)

we breken 1 al geen regels dat hebben mods al gezegt
en voor de rest is het gewoon inzetten, hard werk wordt beloond,
de boer oogst wat die zaait, of hoe het spreekwoord ook gaat lol,
zet je in met je gilde, probeer dingen uit op a,b,c, of beta, maakt niet uit waar je het doet,
probeer, dat is de sleutel ;)
 

DeletedUser6867

Guest
we breken 1 al geen regels dat hebben mods al gezegt
en voor de rest is het gewoon inzetten, hard werk wordt beloond,
wat de boer zaait dat oogst die, of hoe het spreekwoord ook gaat lol,
zet je in met je gilde, probeer dingen uit op a,b,c, of beta, maakt niet uit waar je het doet,
probeer, dat is de sleutel ;)


ik heb 1 stad meer dan genoeg :p geen zin om andere steden me liefde te geven alles voor me ene stad :)
maar het punt was dat je een voordeel gebruikt waardoor je spelregel 7 breekt :p dat is mijn punt je geeft min of meer toe dat je voordeel hebt over andere spelers waarmee je erkent dat je spelregel 7 breekt :p als je dat nou erkent is onze discussie punt afgelopen :)
 

DeletedUser7203

Guest
ik heb 1 stad meer dan genoeg :p geen zin om andere steden me liefde te geven alles voor me ene stad :)
maar het punt was dat je een voordeel gebruikt waardoor je spelregel 7 breekt :p dat is mijn punt je geeft min of meer toe dat je voordeel hebt over andere spelers waarmee je erkent dat je spelregel 7 breekt :p als je dat nou erkent is onze discussie punt afgelopen :)

heb ik een voordeel ? ja, kan jij dat voordeel ook hebben ? ja,
moet je daar wat voor doen ? ja, net als alles in het leven ? ja,
komt het je zomaar aanwaaien ? nee ;)
 

DeletedUser6867

Guest
heb ik een voordeel ? ja, kan jij dat voordeel ook hebben ? ja,
moet je daar wat voor doen ? net als alles in het leven ? ja,
komt het je zomaar aan waaien ? nee ;)


dus je bevestigd wat ik zeg :p

spel regel 7 is nogmaals Een speler mag nooit voordelen halen uit fouten, bugs en problemen. Gebeurt dit wel, dan overtreedt de speler de spelregels.

je bevestigd dit voordeel zolang jij het niet meld hoe het kan , als iemand post hoe je dat voordeel kan gebruiken dan is het geen voordeel gebruik meer :) en das is het weer eerlijk dus hiermee geef je toe dat je eigenlijk fout zit :p
 

DeletedUser7203

Guest
dus je bevestigd wat ik zeg :p

spel regel 7 is nogmaals Een speler mag nooit voordelen halen uit fouten, bugs en problemen. Gebeurt dit wel, dan overtreedt de speler de spelregels.

je bevestigd dit voordeel zolang jij het niet meld hoe het kan , als iemand post hoe je dat voordeel kan gebruiken dan is het geen voordeel gebruik meer :) en das is het weer eerlijk dus hiermee geef je toe dat je eigenlijk fout zit :p

ik haal geen voordeel uit fouten dat is het hem juist :)
alles is binnen de regels en geen fout te bekennen, vraag gerust aan 1 van de mods of dit mag of niet,
antwoord heb je al gekregen maar als je het nog een keer wil doen ze daar vast niet moeilijk over.
 

DeletedUser6867

Guest
ik haal geen voordeel uit fouten dat is het hem juist :)
alles is binnen de regels en geen fout te bekennen, vraag gerust aan 1 van de mods of dit mag of niet,
antwoord heb je al gekregen maar als je het nog een keer wil doen ze daar vast niet moeilijk over.

mods ontkennen alles die zijn sinds dit topic onbetrouwbaar ;)
of het binnen de regels valt blijft een discussie punt sommige vinden van wel sommige niet , het blijft wel een feit dat als je een voordeel voor jezelf toe past terwijl andere dat niet hebben dat je regel 7 misbruikt en dat kan je me niet ontkennen ;)
 

DeletedUser6867

Guest
tjah dat maak je er zelf van lol, feit is gewoon dat wij weten wat we doen door testen en proberen.

daar zijn bewijzen voor gepost en weer weg gedaan etc etc dat is een andere disccussie punt voor een andere dag ;)

ons discussie punt is spel regel 7 en voordeel misbruik tegen over andere spelers :p want dat doen nu bepaalde mensen :) door gebruik te maken van dit voordeel en zolang er niet open kaart word gespeeld zodat iedereen het kan gebruiken blijf je voordeel houden tegen over de rest waarmee je dus spel regel 7 verbreekt :)
 

DeletedUser7203

Guest
daar zijn bewijzen voor gepost en weer weg gedaan etc etc dat is een andere disccussie punt voor een andere dag ;)

ons discussie punt is spel regel 7 en voordeel misbruik tegen over andere spelers :p want dat doen nu bepaalde mensen :) door gebruik te maken van dit voordeel

echt wie doen dat dan ?
wie wie wie ?
heb ze niet gezien, allen paar actieve gvg gildes die lekker gvg spelen :p
 

DeletedUser6867

Guest
echt wie doen dat dan ?
wie wie wie ?
heb ze niet gezien, allen paar actieve gvg gildes die lekker gvg spelen :p

zijn meerdere post op het forum die aangeven dit te gebruiken ik ga geen namen noemen want dat mag tegenwoordig niet.
als alle gvg gilde het voordeel weten dan is het weer eerlijk en word spelregel 7 niet verbroken :)
 

DeletedUser7203

Guest
zijn meerdere post op het forum die aangeven dit te gebruiken ik ga geen namen noemen want dat mag tegenwoordig niet.
als alle gvg gilde het voordeel weten dan is het weer eerlijk en word spelregel 7 niet verbroken :)

heb alle gilde het geheim al verklapt,
TESTEN OP BETA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moet niet zo zijn dat iedereen lekker profiteert door niks te doen,
lekker zelf uitzoeken zou ik zeggen ;)
 

DeletedUser6867

Guest
heb alle gilde het geheim al verklapt,
TESTEN OP BETA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
moet niet zo zijn dat iedereen lekker profiteert door niks te doen,
lekker zelf uitzoeken zou ik zeggen ;)

dan nog kunnen ze het misschien niet ontdekken ;) en de spelers die niets doen zal het weinig boeien en die zullen niet profiteren ;) gildes die nu de dupe zijn hierdoor worden dus geflest door mensen die voordeel gebruiken en dat mag niet :) en breek je spel regel 7 :p als je dat nou erkent is deze discussie klaar :) en kunnen we morgen weer na een nieuwe :)
 

DeletedUser7203

Guest
dan nog kunnen ze het misschien niet ontdekken ;) en de spelers die niets doen zal het weinig boeien en die zullen niet profiteren ;) gildes die nu de dupe zijn hierdoor worden dus geflest door mensen die voordeel gebruiken en dat mag niet :) en breek je spel regel 7 :p als je dat nou erkent is deze discussie klaar :) en kunnen we morgen weer na een nieuwe :)

ik erken dat ik in me goed recht sta lol
 

DeletedUser7203

Guest
goed recht of niet is een andere discussie punt eerst het oude discussie punt afwerken ;)

tjah we kunnen nog half jaar over doorgaan lol,
maar GVG doet niks verkeerd, en zal niks aan veranderen, zolang innno het slopen geen halt toe roept,
daarnaast wie het geheim wil weten, ga testen op beta, of betaal me een lekker bedrag dan schuif ik het over de tafel lol.
daar lijkt alles me wel mee gezegt dacht ik zo ;)
 

DeletedUser6867

Guest
tjah we kunnen nog half jaar over doorgaan lol,
maar GVG doet niks verkeerd, en zal niks aan veranderen, zolang innno het slopen geen halt toe roept,
daarnaast wie het geheim wil weten, ga testen op beta, of betaal me een lekker bedrag dan schuif ik het over de tafel lol.
daar lijkt alles me wel mee gezegt dacht ik zo ;)

het zal pas stoppen als het probleem word gefixed met een patch of tot dat iedereen toegang heeft tot de voordeel eerder niet :) dat is 1 ding wat zeker is en daarmee is de kous af :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7203

Guest
het zal pas stoppen als het probleem word ge fixed met een patch of tot dat iedereen toegang heeft tot de voordeel eerder niet :)

het slopen kan niet gestopt worden lol, dat is het leukste van het verhaal ;)
wat ze ook invoeren slopen kan nog steeds, al kan ik maar 2 sec per dag pakken, kan ik nog steeds slopen,
moet ik naar het midden van de kaart, tjah duurt 3 of 4 dagen en kan ik ook slopen, kleinere porties betekent meer honger de volgende dag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan