voordeel door Fouten en/of bugs wat doe je ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7203

Guest
zet je status is op online mob, je bent tog geen spook ?
of heb je wat te verbergen dat je niet online wil staan ?
 

DeletedUser6867

Guest
mag jij mij vertellen waar 3d zegt dat het een overtreding van regel 7 is lol,
dan kan je lang zoeken :p

regel 7 is

Een speler mag nooit voordelen halen uit fouten, bugs en problemen. Gebeurt dit wel, dan overtreedt de speler de spelregels. als jij iets gebruikt wat andere spelers niet kunnen heb je een voordeel , aangezien je dit niet wilt delen (wat jouw keuze is) maak je misbruik van een voordeel :) en dat is strafbaar geld tbh voor iedereen die het doet :)

nou boeit gvg me niet maar het moet wel eerlijk blijven voor andere gvg spelers ;)
 

DeletedUser7203

Guest
regel 7 is

Een speler mag nooit voordelen halen uit fouten, bugs en problemen. Gebeurt dit wel, dan overtreedt de speler de spelregels. als jij iets gebruikt wat andere spelers niet kunnen heb je een voordeel , aangezien je dit niet wilt delen (wat jouw keuze is) maak je misbruik van een voordeel :) en dat is strafbaar

ja dat is leuk, maar waar zegt hij dat dan ;)
 

DeletedUser7203

Guest
hij zegt het niet officiel maar erkent wel dat het niet zou mogen kunnen

hahaha lol, daar heb je het al,
hij zegt het niet officeel dus dat maken jullie er dan maar van,
foei foei foei

zolang het maar goed in je eigen straatje past lol
 

DeletedUser6867

Guest
hahaha lol, daar heb je het al,
hij zegt het niet officeel dus dat maken jullie er dan maar van,
foei foei foei

nee maar er zijn meerdere andere mod die het wel zeggen dat het niet zou mogen ;) en al zijn aangegeven in dit topic het is duidelijk dat het je voordeel geeft tegen over andere spelers en dat is spelregel 7 :p en die verbreek je daar mee :)
 

DeletedUser7203

Guest
nee maar er zijn meerdere andere mod die het wel zeggen dat het niet zou mogen ;) en al zijn aangegeven in dit topic het is duidelijk dat het je voordeel geeft tegen over andere spelers en dat is spelregel 7 :p en die verbreek je daar mee :)

niet als een andere speler dat voordeel ook heeft, en dat hebben ze,
wat wij doen kan een andere ook, kwestie van keuzes wat ik al eerder zij,
iedereen kan dit dus het is een gelijk spel :)
 

DeletedUser6867

Guest
niet als een andere speler dat voordeel ook heeft, en dat hebben ze,
wat wij doen kan een andere ook, kwestie van keuzes wat ik al eerder zij,
iedereen kan dit dus het is een gelijk spel :)


maar zolang niet iedereen dat voordeel kan gebruiken (omdat ze niet weten hoe of dergelijke) is het misbruiken van een voordeel regel , als je het wilt oplossen moet iemand het gewoon posten hoe het kan :) dan is het speelveld voor iedereen gelijk anders gaat deze discussie nog wel een weekje door :p
 

DeletedUser7203

Guest
maar zolang niet iedereen dat voordeel kan gebruiken is het misbruiken van een voordeel regel , als je het wilt oplossen moet iemand het gewoon posten hoe het kan :) dan is het speelveld voor iedereen gelijk anders gaat deze discussie nog wel een weekje door :p

nee dat zou niet eerlijk zijn, kom op, wees even eerlijk,
waarom zouden actieve spelers hier moeten gaan posten hoe ze iets doen,
zodat profiteurs en luilakken daar van kunnen profiteren ?

zo gaat het in rl vaak ook, jij doet veel moeite en een ander heeft er profijt van die niks doet,
niet terecht, en weet jezelf ook wel, laat ze lekker zelf eens wat gaan doen :p
 

DeletedUser7082

Guest
hahaha lol, daar heb je het al,
hij zegt het niet officeel dus dat maken jullie er dan maar van,
foei foei foei

zolang het maar goed in je eigen straatje past lol

Goh weer een typisch geval van van de pot verwijt de ketel. Tis dat het hier niet over wensputten gaat anders staat age heel anders tegenover de uitleg van support
 

DeletedUser6867

Guest
nee dat zou niet eerlijk zijn, kom op, wees even eerlijk,
waarom zouden actieve spelers hier moeten gaan posten hoe ze iets doen,
zodat profiteurs en luilakken daar van kunnen profiteren ?

zo gaat het in rl vaak ook, jij doet veel moeite en een ander heeft er profijt van die niks doet,
niet terecht, en weet jezelf ook wel, laat ze lekker zelf eens wat gaan doen :p


daar gaat het niet om :) das een andere zaak , maar zolang jij een voordeel hebt door iets te gebruiken want andere niet kunnen misbruik je de regels in forge of empires :)

als ik weet hoe ik mega veel geld kan krijgen zullen er ook mensen boos zijn in de echte wereld dus dat gaat niet op :p dan misbruik ik ook het systeem wat niet mag
 

DeletedUser7203

Guest
daar gaat het niet om :) das een andere zaak , maar zolang jij een voordeel hebt door iets te gebruiken want andere niet kunnen misbruik je de regels in forge of empires :)

als ik weet hoe ik mega veel geld kan krijgen zullen er ook mensen boos zijn in de echte wereld dus dat gaat niet op :p dan misbruik ik ook het systeem wat niet mag

is geen ander verhaal,
anderen moeten keer wat gaan doen, je speelt foe/gvg of niet,
doe je dat niet, dan kan je niet wat wij doen, zo simpel is dat.
zet 100% procent in of stop ermee, ik laat niemand van ons harde werk mee profiteren in ieder geval,
wat jij doet moet je zelf weten :)
 

jovayana

Actief lid
Jij noemt anderen profiteurs en luilakken, daar ga je een beetje buiten de schreef, trouwens wie zegt mij dat jullie zo slim waren en dat het niet een of andere gunstige wind is die het jullie ingeflluisterd heeft.
 

DeletedUser6867

Guest
is geen ander verhaal,
anderen moeten keer wat gaan doen, je speelt foe/gvg of niet,
doe je dat niet, dan kan je niet wat wij doen, zo simpel is dat.
zet 100% procent in of stop ermee, ik laat niemand van ons harde werk mee profiteren in ieder geval,
wat jij doet moet je zelf weten :)


zoals ik al eerder zei intresseerd me GvG geen ruk me stadje is wat telt maar het blijft breking van spelregel 7 als je voordeel gebruikt tegenover andere spelers als je me dat nou gewoon toekent is dat discussie punt gesloten ;)
 

DeletedUser7203

Guest
Jij noemt anderen profiteurs en luilakken, daar ga je een beetje buiten de schreef, trouwens wie zegt mij dat jullie zo slim waren en dat het niet een of andere gunstige wind is die het jullie ingeflluisterd heeft.

mensen die hier lopen zeuren hoe iets kan, of dat kan, of heb je dat gezien,
hebben in alle 6 maanden dat gvg er is, niks gedaan dan alleen beetje sectoren pakken en volstampen,
actieve spelers/gildes hebben tijd besteed aan testen op beta, en andere methodes gevonden om gvg te spelen,
nu komen de mensen die dat niet hebben gedaan ineens klagen/zeuren/huilen, en willen die oplossing ook,
zonder ook maar iets zelf te proberen, of ook maar een vinger uit te steken,
dus ja, profiteurs, hoe wil jij het anders noemen ?
 

jovayana

Actief lid
Je bedoelt actieve spelers/gildes hebben tijd besteed aan testen op beta, en andere methodes gevonden om het reglement te omzeilen.

Sorry voor de verbetering maar was een klein foutje in je tekst :p
 

DeletedUser7203

Guest
Je bedoelt actieve spelers/gildes hebben tijd besteed aan testen op beta, en andere methodes gevonden om het reglement te omzeilen.

Sorry voor de betering maar was een klein foutje in je tekst :p

je moet het lezen hoe je het zelf wil,
ik zou zeggen begin ook op beta met je gilde, kleine moeite,
en veel s6 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan