Valentijn evenement

DeletedUser4512

Guest
Dit zag ik in de FAQ staan:
"Waar staat mijn hoeveelheid forgepunten?
Forgepunten vind je bovenaan in de gele balk. Dit kan variëren van 0-10, als je al 10 punten in deze balk hebt hebt, kun je niet meer punten krijgen."

Hoe zit dat dan met de eerste opdracht, De geliefden, waarbij je 12 forgepunten moet behalen ... als 10 de max is dat je kan opbouwen/krijgen?

Of zie ik iets over het hoofd?

Cheers,

[edit]
Duh, ik zie het nu ineens ... 'besteden' was het sleutelwoord waar ik overheen keek.
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Je moet geen 12 forgepunten behalen, maar gebruiken. Dus de eerste keer gebruik je 10 forgepunten (onderzoek of groot gebouw) en later gebruik je er nog 2.
 

DeletedUser3410

Guest
Heeft iemand de liefdesboom al geplaatst. Wat levert dit aan tevredenheid op in het koloniale tijdperk?

Veel liefs,:wacko:

MPiraat
 

DeletedUser275

Guest
Ik heb hem staan en als ik mij niet vergis bracht hij iets meer dan 300 tevredenheid op.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer wordt de waarde van de boom bepaald? Als je hem uit je inventaris haalt of als je de laatste opdracht afrond en hem in je inventaris ontvangt?
 

DeletedUser1701

Guest
Als het hetzelfde is als de 'Banketbakkerij', dan telt wanneer je hem hebt behaald. Hem langer in je inventaris houden had geen zin dan, dus het lijkt me raar dat het nu anders zou zijn.
 

DeletedUser275

Guest
De boom geeft in het koloniale tijdperk 370 tevredenheid.
 

DeletedUser275

Guest
Ik denk nog 3, maar ik weet het niet juist, want ik heb die gisteren allemaal gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Vraagje,

Ik ben bij missie Familieruzie en de opdracht is: Voltooi 2 keer een productie van 1 dag in eenzelfde soort productiegebouw.
Houd dit nu concreet in dat ik 2 dezelfde productie gebouwen de hele dag (24 uur) niet kan gebruiken ? Of mag ik ook 11 x een kwartier doen (110 x 11 = 1100 is 60 meer dan 1 dag productie) Ik heb 3 schoenmakers, en als ik 2 daarvan 1 x 24 uur niet kan gebruiken gaat dat wel ten koste van heel veel productie......

Alvast bedankt voor een antwoord.
 

DeletedUser275

Guest
Een dag is 24 uur. Dus je zult 2 dezelfde gebouwen op 1 dag productie moeten zetten.
 

DeletedUser3120

Guest
Ik heb een ander probleem, ik ben net het koloniale tijdperk in gekomen, maar heb nog niet eens alle technologieen uit de late middeleeuwen. Kortom ik moet nog 4 technologiën ontwikkelen om een huis uit de koloniale periode te kunnen bouwen, ik geloof niet dat ik op tijd voldoende forgepunten ga hebben om dat te kunnen doen. Jammer, ik had ook wel zo'n boompje gewild.
 

DeletedUser3768

Guest
Ik heb een ander probleem, ik ben net het koloniale tijdperk in gekomen, maar heb nog niet eens alle technologieen uit de late middeleeuwen. Kortom ik moet nog 4 technologiën ontwikkelen om een huis uit de koloniale periode te kunnen bouwen, ik geloof niet dat ik op tijd voldoende forgepunten ga hebben om dat te kunnen doen. Jammer, ik had ook wel zo'n boompje gewild.

Dat probleem heb ik dus ook. Ik moet van 5 grondstoffen 3 producties hebben maar die gebouwen komen pas veel later in Cirgard. Daar is denk ik niet over nagedacht. Heel jammer, want nu kun je de opdracht niet voltooien :(
 

DeletedUser275

Guest
M.L.K. dat kun je wel. Je kunt die goederen via de markt krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit nu op het randje om naar de late middeleeuwen te gaan. Als ik genoeg munten in forgepunten omzet, kan ik zelfs voor het einde van de actie de landhuizen bereiken. Alleen ik ben de eerste in mijn buurt en gilde die dan in de late middeleeuwen zit, én dan heb ik zelf nog geen late middeleeuwen industrie staan om de grondstoffen van die tijd te produceren: het zal me dan denk ik niet lukken om die 3 grondstoffen van elk te bemachtigen :(.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit nu op het randje om naar de late middeleeuwen te gaan. Als ik genoeg munten in forgepunten omzet, kan ik zelfs voor het einde van de actie de landhuizen bereiken. Alleen ik ben de eerste in mijn buurt en gilde die dan in de late middeleeuwen zit, én dan heb ik zelf nog geen late middeleeuwen industrie staan om de grondstoffen van die tijd te produceren: het zal me dan denk ik niet lukken om die 3 grondstoffen van elk te bemachtigen :(.


Ga in een gilde? Misschien dat dat helpt.
 

DeletedUser275

Guest
swemmei, als je zijn bericht goed had gelezen dan had je geweten dat hij in een gilde zit.

@monnikje: is er in je vriendenlijst niemand die in de Late Middeleeuwen zit?
 

DeletedUser

Guest
Ah ja, ik had helemaal niet gedacht. Bedankt voor het meedenken :).
 

DeletedUser3768

Guest
De gilde is inderdaad de oplossing in deze kwestie.
Dankzij mijn gilde heb ik alles kunnen ruilen, ik mis alleen nog albast.
In mijn gilde werd voorgesteld om 1 op 1 te ruilen en dat werkt prima!
 
Bovenaan