Valentijn evenement

FantasyFan

Actief lid
Leuk, weer een speciale actie, en zeker het concept dat het geslacht van je avatar uitmaakt welke missies je krijgt. Maar dit roept bij mij wel een vraag op, wat gebeurt er als je tijdens het evenement van avatar verandert en er een van het andere geslacht neemt? Loopt de missiereeks die je had gekregen gewoon door? Dus worden de missies die je krijgt bepaalt door het geslacht van je avatar op het moment het evenement begint? Begin je bij het begin van de andere missiereeks? Dit zou betekenen dat je op die manier beide reeksen kan doorlopen. Of wissel je naar dezelfde missie maar dan voor het andere geslacht? Dus zeg je was bij de 2e missie in de ene reeks, ga je dan verder met de 2e missie uit de andere reeks?
 

DeletedUser

Guest
Het meest logische zou zijn dat als je je avatar veranderd er niets gebeurd. Dat het dus afhangt waarmee je start.
 

DeletedUser

Guest
Het is het geslacht van je avatar op het moment dat de tweede missie tevoorschijn komt die bepalend is. Als je je avatar daarna verandert, dan ga je gewoon verder met de huidige reeks. :)

De 2 reeksen zijn in het totaalplaatje ook min of meer gelijk gebalanceerd. Het is niet zo dat de ene reeks veel meer zal moeten doen dan de andere.

Bedankt voor je terechte vraag!
 

DeletedUser2383

Guest
Dus heb ik op Brisgard maar gauw een vrouwelijke avatar genomen;) Zo krijg ik op de ene wereld de mannelijke missies en op de andere de vrouwelijke missies:D
Ben wel benieuwd wat de bonus zal zijn bij het voltooien van alle missies. Iemand al enig idee?
 

DeletedUser2916

Guest
ja een liefdesboom. krijg je tevredenheid voor. een 2 bij 2 vakje versiering. de hoeveelheid tevredenheid hangt van het tijdperk af.
 

DeletedUser3200

Guest
Ai net zoals die notenkraker niet zo heel nuttig dus.
 

DeletedUser2383

Guest
Idd, we hebben ook al kerkhof gehad, en een voorraadgebouw.
Hoopte nu dus eigenlijk op iets wat munten zou opleveren;)
 

DeletedUser1072

Guest
wat vind jij dat mansardedakhuizen voor kleur hebben dan? ik vind ze namelijk vrij roze ;)
 

DeletedUser2383

Guest
Inderdaad, en ik heb er toch een aantal staan;)
Is wel nodig om die burgertjes te kunnen bekostigen.
 

DeletedUser

Guest
wat vind jij dat mansardedakhuizen voor kleur hebben dan? ik vind ze namelijk vrij roze ;)

Echt? Ik ben daar bijna in de techtree maar ik vind ze toch rood uitzien. Ik vind ze zelfs mooi. Ik zal nu toch geen roze mooi vinden? Of wel? Oeioei...
 

DeletedUser1072

Guest
ik vind ze persoonlijk meer roze maar we zijn mannen dus wat weten wij nou over kleuren :p
 

DeletedUser1701

Guest
Laten we zeggen dat... ze gewoon roze zijn! :p

Heel erg leuk, zo'n evenement. :) Hopelijk niet té moeilijk die missies. Nog leuker wanneer de eindbeloning ook de moeite waard is! :)
 

DeletedUser

Guest
Laten we zeggen dat... ze gewoon roze zijn! :p

Heel erg leuk, zo'n evenement. :) Hopelijk niet té moeilijk die missies. Nog leuker wanneer de eindbeloning ook de moeite waard is! :)

Ben ook benieuwd. Zo moeilijk zullen ze wel niet zijn zeker :)
 

DeletedUser

Guest
Dus heb ik op Brisgard maar gauw een vrouwelijke avatar genomen;) Zo krijg ik op de ene wereld de mannelijke missies en op de andere de vrouwelijke missies:D

Goed idee, ik laat me ook even opereren op cirgard!
 

DeletedUser

Guest
Missie "Een teken van liefde"
hiermee moet je een vriendelijke brief naar iemand zenden
wat ik gedaan heb maar missie is niet voltooit
moet deze hem eerst lezen voordat de voltooit is ?
 
Bovenaan