Besloten spel Speeltopic, WvW#5, de wraak van de doldwaze zombies!

DeletedUser61

Guest
De onderzoeker waren allemaal stil gevallen. Batbeetje stelde voor om een stemming te houden wie dit onderzoek ging leiden.
Sommige waren er al snel uit wie dat moest worden, een voor een noemde ze een naam.

1.Asherali
2.Niels546 --batbeetje
3.Arianalover --batbeetje
4.Kingmike50
5.Dutchtime
6.RabbitRobin --batbeetje
7.wardos
8.Skoopy --batbeetje
9.batbeetje --Rabbitrobin
10.Loveme2 --Loveme2

Zo werd batbeetje de nieuwe hoofdonderzoeker. Hij wilde gelijk spijkers met koppen slaan en wilde van iedereen weten wie er zich gedroeg als een zombie. Niemand durfde zijn nek uit te steken maar de stemming verliep als volgt:

1.Asherali
2.Niels546 --Arianalover
3.Arianalover --Loveme2
4.Kingmike50
5.Dutchtime
6.RabbitRobin --Dutchtime
7.wardos
8.Skoopy --Rabbitrobin
9.batbeetje --Dutchtime
10.Loveme2 --Dutchtime

Dutchtime was het eerste slachtoffer dat het het gif kreeg.....zwijgend stierf hij. Hij bleek niks bijzonders te kunnen, een simpele onderzoeker (burger dus)

Die eerste nacht kwamen de zombies samen toen de rest aan het slapen was. Ze wilde wraak en iedereen veranderen in een zombie. Door hun ongeduld waren ze onvoorzichtig en lette niet goed op. Ze zagen batbeetje, hij was nu zeker het ideale slachtoffer. Ze snoerde hem de mond en sleurde hem weg naar een plaats waar niemand anders durfde te komen. Ze takelde batbeetje toe, en terwijl ze bezig waren werden de zombies misselijk. Batbeetje stierf met een lach op zijn gezicht.

batbeetje was de zieke, morgen is er geen lunch.
Batbeetje mag een nieuwe bm aanwijzen.
 

DeletedUser93

Guest
Man, 2 goedjes dood, we moeten echt een zombie eruit halen, gelukkig geeft het 1 dag uitstel wat lunch betreft.
Ik hoop iig dat batbeetje een goedje voor bm neemt.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik weer. Had het helaas heel druk, dus kon niet eerder on komen:(

Gelukkig is er ten minste geen lunch. Ik wordt niet graag opgegeten:D
 

DeletedUser

Guest
Hmm, 3 van de 6 mensen "random" op Dutchtime. Dat lijkt me toch een merkwaardige random. Neem daarbij dat 1 van die 3 zelf ook nog is gelyncht. Dan houd je er nog exact 2 over...
 

DeletedUser93

Guest
Hmm, 3 van de 6 mensen "random" op Dutchtime. Dat lijkt me toch een merkwaardige random. Neem daarbij dat 1 van die 3 zelf ook nog is gelyncht. Dan houd je er nog exact 2 over...

Hoe bedoel je 2 over?
Ik begrijp niet echt wat je zegt?
 

DeletedUser665

Guest
ik ook niet :S vind maar vaag.

3 gaan random en 1 sterft er. dat maakt de rest verdacht? wtf?
 

DeletedUser

Guest
had geen tyd om te stemmen, einde van examens vieren !!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, 3 van de 6 mensen "random" op Dutchtime. Dat lijkt me toch een merkwaardige random. Neem daarbij dat 1 van die 3 zelf ook nog is gelyncht. Dan houd je er nog exact 2 over...

Was gewoon nummer 5 van de ranglijst ;)
Robin's random-heid
 

DeletedUser

Guest
Aan de ene kant zou ik nu zeggen dat jullie in ieder geval samenwerken, en dus waarschijnlijk de wolven zijn.
Aan de andere kant ligt dat er wel erg dik bovenop... Te dik voor mijn gevoel.
 

DeletedUser665

Guest
Sorry mike, maar waar slaat dit op?
waarom ik op dutchtime stemde?
simpel, de rest ken ik en had geen enkele reden om op een van hen te stemmen, dus dan ga ik maar op de persoon die ik het minst ken.
 

DeletedUser93

Guest
Aan de ene kant zou ik nu zeggen dat jullie in ieder geval samenwerken, en dus waarschijnlijk de wolven zijn.
Aan de andere kant ligt dat er wel erg dik bovenop... Te dik voor mijn gevoel.

Wie werken er samen?
 

DeletedUser61

Guest
De overgebleven onderzoekers vonden batbeetje zwaar toegetakeld maar met een lach op zijn gezicht. Ze vonden een briefje in zijn broek waar hij Skoopy noemde als waardige opvolger!

Skoopy is de nieuwe BM
 

DeletedUser

Guest
Yeah BM, vanavond de eerste wolf eruit (Rabbid), dus potje is zo gedaan :D
 

DeletedUser665

Guest
Wat een faal. Stel nou iedereen stemt op rabbid en hij is goed... Dan Is in een keer iedereen wolf? XD hoe hard faal je!

Trouwens bat is ook wolf! :/ hij stemde ook op dutch x)
 

DeletedUser

Guest
Yeah BM, vanavond de eerste wolf eruit (Rabbid), dus potje is zo gedaan :D

De enige manier waarop je zeker weet dat iemand wolf is, is ziener te zijn, aan aangezien ik geen wolf ben, slaagt die manier ook op niets. Dus vertel me, waarom ben je er zo overtuigt van dat ik wolf ben?
 

DeletedUser

Guest
lol rabbid, als je er vanavond uitgaat en je bent goed, dan stemmen we er morgen gewoon skoopy uit ofzo :p
 

DeletedUser665

Guest
en als die ook goed is? waar slaan deze theorien op? het is dag 2, dan weet je meestal 0... ik zeg inactieve. mensen die nog niks hebben gedaan zullen we ook niet missen. als we rabbid killen missen we weer een actieve mee denker. in dit spel zijn er ook mensen die nog niks hebben gepost. die zouden we eigenlijk weg moeten doen. want daar hebben we 0 aan. ze zitten alleen maar in de weg.
 
Bovenaan