Besloten spel Speeltopic, WvW#5, de wraak van de doldwaze zombies!

DeletedUser

Guest
het kan ook wel een taktiek zyn, de mensen hebben geen enkel spoor om de wolven te vinden, lynchen ze rustig elkaar waarna de wolf de laatsten opeet

Daarom heb je ook een spoor nodig ;)
Zonder aanwijzigingen kan je jammer genoeg dit spel niet spelen :(
 

DeletedUser93

Guest
En dat is nu precies waarom ik de WvW op PF zo leuk vind:cool:

JIj bedoeld dan kan je gewoon op mensen om hun karakter:p
Anyway, ik heb ook op rabbid gestemd, dit is niet omdat ik met skoopy mee wil gaan, maar ik dacht het aan jouw lynches.
Dat is mijn manier om hier te kijken wie wolven zijn, dus ik kan het mishebbenm, maarik moet maar niet random.
 

DeletedUser

Guest
Tja, op wie zal ik eens stemmen... Eigenlijk heb ik geen flauw idee. Ik denk dat ik dit stemrondje maar oversla:(

Edit:Alhoewel, er is toch iemand die, ondanks de stem op een wolf, in mijn ogen nog steeds verdacht is. Mijn stem gaat naar diegene.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61

Guest
Skoopy vond het tijd om iedereen weer te horen over wie er een zombie zou zijn. Een voor een noemde bijna iedereen een naam.

1. Asherali--
2. Niels546 --RabbidRobin
3. arianalover-- RabbidRobin
4. Kingmike50 --Skoopy
5. Rabbidrobin--Skoopy
6. Wardos--
7. skoopy-- RabbidRobin

De meerderheid die iets durfde te zeggen dachten dat RabbidRobin wel een zombie zou kunnen zijn. Skoopy greep hem en goot het vergif in zijn mond.
lachend liet ook hij zijn ware aard zien...voor hij zijn laatste adem uitblies riep hij: 'jullie krijgen ons nooit te pakken.."


Rabbid was wolf.
 

DeletedUser

Guest
Rabbid een wolf...

Dan moet ik mijn hele theorie nog eens wat beter nakijken:eek:
 

DeletedUser

Guest
best, en wrong choice normaal had ik toch ook gestemd?
ook rabbid, maarja
 

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk niet, dus zal infectie waarschijnlijk asheralie zyn
 

DeletedUser

Guest
Zo dat was 2.

Effe de lynch stemmen naast elkaar (is voor mij straks makkelijker, anders moet ik weer gaan zoeken).

1.Asherali
2.Niels546 --Arianalover
3.Arianalover --Loveme2
4.Kingmike50
5.Dutchtime
6.RabbitRobin --Dutchtime
7.wardos
8.Skoopy --Rabbitrobin
9.batbeetje --Dutchtime
10.Loveme2 --Dutchtime


1. Asherali --arianalaover
2. Niels546 --skoopy
3. arianalover--skoopy
4. kingmike -- loveme2
5. rabbitrobin--
6. Wardos-- loveme2
7. skoopy--loveme2
8. loveme2--

1. Asherali--
2. Niels546 --RabbidRobin
3. arianalover-- RabbidRobin
4. Kingmike50 --Skoopy
5. Rabbidrobin--Skoopy
6. Wardos--
7. skoopy-- RabbidRobin


Is er eigenlijk ook een lunch geweest, nee toch? Iedereen heeft gestemd uitgezonderd asherali, grote kans dat Ash dus een wolf zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
Is er eigenlijk ook een lunch geweest, nee toch? Iedereen heeft gestemd uitgezonderd asherali, grote kans dat Ash dus een wolf zou zijn.
zo had ik ook geredeneerd, maar gisteren is er geinfecteerd, dus aangezien asherali niet heeft gestemd, maar dat kan een taktiek zyn ook
 

DeletedUser

Guest
Vrij weinig tijd gehad vandaag (de rest precies ook :p). Mijn lynch gaat vooral naar Asherali. Geen lunch en als enigste niet gestemd. Wardos geeft aan gestemd te hebben, maar blijkbaar niet goed aangekomen oid. Dus mijn voorkeur gaat eerder uit naar Asherali.
 

DeletedUser93

Guest
Nu maar hopen dat mijn lynchstem nog meetelt, ik was 2 min te laat, ik ben zo goed in de tijd vergeten :p
 
Bovenaan