Besloten spel Speeltopic, WvW#5, de wraak van de doldwaze zombies!

DeletedUser61

Guest
Het is het jaar 2145. In de afgelopen jaren hebben de mensen er een puinhoop van gemaakt. Ze zijn zover gegaan met experimenteren dat de wereld dreigde onder te gaan, ze hadden de zombies gemaakt. Wat eerst een sterker en slimmer mensenras zou moeten worden was verschrikkelijk fout gegaan. Gelukkig hadden ze op tijd ingezien dat het niet ging werken en maatregelen werden getroffen. Men dacht dat de zombies waren uitgeroeid......tot die avond in het jaar 2145.

Men had de hoofdonderzoeker gevonden.....dood. Zijn lichaam was zwaar toegetakeld en na wat onderzoek was het zonder twijfel het werk van zombies. Alleen in dit onderzoekscentrum werkte ze nog met het medicijn waar ze zombies mee konden maken.
Na de vondst werd het centrum gesloten, niemand kon er nog in of uit....de zombie moest gevonden worden.

Basis info :
Aantal dorpen :1
Aantal spelers : 10 (echter kies ik de spelers uit indien er meer inschrijvingen zijn)
Hints :nee
Klaagmuur :ja mag
Afscheidsbrief :nee

Rollen :
Jager :1
Beschermengel :1
Ziener :2 evenziener en onevenziener
zieke: 1 Zieke
(Als de wolven de zieke opeten, worden zij ziek, en zullen zij de volgende dag niet kunnen dineren (lunchen))

Opvolging Burgemeester: Oude BM kiest nieuwe

Wolven :2
Infectie wolf :1 (in totaal dus 3 wolven, infectie gebeurt op de 3e dag)


Stemmen :in pm op chat of forum
Eindtijd stemmen : 20.00 uur
Tijdstip verhalen : daarna

Speciale Rollen naar :Wrong Choice
Lynch : Wrong Choice
Burgemeester :Wrong choice


Geen netwerken (behalve de wolven uiteraard). Niet claimen! Er komen korte verhaaltjes geen hele pagina's. Stemmen mogen niet meer worden gewijzigd.

nog niet posten!
 

DeletedUser61

Guest
1.Asherali
2. Niels546
3. arianalover
4. Kingmike50
5. Dutchtime--burger
6. Rabbid-- wolf
7. Wardos
8. Skoopy
9. batbeetje45--zieke
10. LoveMe2 <3--wolf

Iedereen krijgt een pm! Heb je geen pm stuur mij dan even een berichtje, dan ontvang je alsnog je rol.

dag 1 begint vanaf nu. Dit betekend dat de onevenziener al aan het werk mag. Morgenavond 22-6 om 20.00 uur moet er gestemd worden voor bm. Bij gelijkspel beslist de bm wie sterft. Tevens moet er gestemd worden voor de lynch.

Succes!

Er mag gepost worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser665

Guest
Love Me 2 4 BM!

waarom?
- ik ga nu minder hard falen dan vorig potje :eek:
- ben weer een goedje
- ben lief
- ben omkoopbaar
- heb geen zin om er meer te bedenken ;o
 

DeletedUser93

Guest
Succes iedereen, en loveme is wel erg gretig met bm zijn.
Doe rustig aan, we hebben een dag.
 

DeletedUser

Guest
Ik stel me beschikbaar voor BM, als je op me wilt stemmen moet je maar een goede reden verzinnen. :p

Voor toch nog een campagne-imago:
Walter-De-Donder.jpg
 

DeletedUser1000

Guest
suc6 allemaal en wie gaat nu een echte kampanje opstarten voor de BM :)
 

DeletedUser93

Guest
Ik stel me beschikbaar voor BM, als je op me wilt stemmen moet je maar een goede reden verzinnen. :p

Voor toch nog een campagne-imago:
Walter-De-Donder.jpg
Ik weet wel een goede reden, samson is een kindervriend, ik ben een kind dus ik stem op jou!
 

DeletedUser

Guest
Ok, bat krijgt bm dan maar, bazenpost
En lynch? Iemand een idee?
 
Bovenaan