Besloten spel Speeltopic, WvW#5, de wraak van de doldwaze zombies!

DeletedUser61

Guest
De tijd om te stemmen is weer aangebroken.

1.Asherali--
2.Niels546--
3.arianalover--skoopy
4.kingmike-- asherali
5.wardos--kingmike
6.skoopy--asherali

Asherali's zwijgen deed haar de das om en zij werd vermoord. Zij was de jager.

Nadat het weer rustig was sloegen die zombies weer toe. Ze grepen Wardos. Hij was de evenziener.
 

DeletedUser93

Guest
Eva, hopelijk weet je wat je doet, en gaat de wolf eruit.
Maar zo moeilijk moet dat niet zijn als 2 verdachten op dezelfde stemmen, dus skoopy of mikey, 1 van jullie krijgt mijn stem wolven.
 

DeletedUser

Guest
Mmm... Zowel precies het tegenovergestelde van de BM doen als de BM volgen in diens stem heeft weinig opgeleverd. Tijd om eens op eigen intuïtie te stemmen.

En Marco, denk je niet dat als ik wolf was, ik zou hebben geprobeerd om Burgemeester te worden? Dat zou de ideale dekmantel zijn.
 

DeletedUser

Guest
Eva, hopelijk weet je wat je doet, en gaat de wolf eruit.
Maar zo moeilijk moet dat niet zijn als 2 verdachten op dezelfde stemmen, dus skoopy of mikey, 1 van jullie krijgt mijn stem wolven.

Ik ga eerst 2 wolven zoeken en lynchen om zo alleen over te blijven? Tja, heel aparte tactiek dan (niet de mijne) :p

Aangezien jullie twee elkaar beschuldigen, ga ik er vanuit dat jullie niet allebei wolf zijn. Er zijn nog 2 wolfjes over, dus als 1 van jullie twee het niet is, dan moet Niels het zeker zijn.
 

DeletedUser93

Guest
Ik ga eerst 2 wolven zoeken en lynchen om zo alleen over te blijven? Tja, heel aparte tactiek dan (niet de mijne) :p

Aangezien jullie twee elkaar beschuldigen, ga ik er vanuit dat jullie niet allebei wolf zijn. Er zijn nog 2 wolfjes over, dus als 1 van jullie twee het niet is, dan moet Niels het zeker zijn.

We shall see, we shall see.
2 speciale goedjes tegen 2 wolven, wie gaat er winne?
 

DeletedUser61

Guest
de jager heeft ons toch nog vereerd met een schot. Ze schoot Kingmike...hij was de infectiewolf!
 

DeletedUser93

Guest
Ok nielsje, last wolf going down.
Ik ga op jou, mikey zou iemand doen die niet rverdacht word te infecteren, en skoops hoort daar niet bij, net als de voorgaande punten die hij noemde.
Skoops stem je mee, dan winnewn we.
 

DeletedUser

Guest
Ok nielsje, last wolf going down.
Ik ga op jou, mikey zou iemand doen die niet rverdacht word te infecteren, en skoops hoort daar niet bij, net als de voorgaande punten die hij noemde.
Skoops stem je mee, dan winnewn we.
mike zou misschien ook een onverwachte zet doen iemand die veel in de spotlicht staat
 

DeletedUser93

Guest
mike zou misschien ook een onverwachte zet doen iemand die veel in de spotlicht staat

Nee, zoiemand word verwacht dat ze doen, vooral als het een bm is, maar hij is niet zo opvallend.
Probeer toch niet je wolfische gedrag te beschermen, jij bent gewoon een geinfecteerde wolf.
 

DeletedUser61

Guest
Niels546--skoopy
arianalover--niels
skoopy--niels.

Het spel is over de goedjes hebben gewonnen Gefeliciteerd!
Niels was de geinfecteerde beschermengel, skoopy burger en arianalover de andere ziener.

Ik wil iedereen bedanken voor de medewerking, het spel is deze keer helemaal uitgespeelt, helemaal super.
 

DeletedUser93

Guest
Door zienerwerk wist ik dat niels wolf was, en omdat slkoopy of inels zou gaan stemmen wist ik dat we zouden gaan winnen.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, was lekker aardig spelletje WvW.

Ik vond het al vreemd dat jullie me nog zouden verdenken. Ik speel er eerst loveme2 en rabbit uit en nog krijg ik iedere dag zoveel stemmen :p
Soit, well done Ariana.
 

DeletedUser93

Guest
Tja, zal ik maar eens zeggen wie ik heb gezien?
Op de eerste dag heb ik bat gezien, op de derde dag asherali en op de 5de dag wou ik mikey doen, maar omdat die al dood was deed ik skoopy.
 

DeletedUser

Guest
Ik had eigenlijk al zoiets verwacht, dat de BM op dag 1 geluncht werd. Vandaar dat ik me daarvoor opofferde. ;)
 
Bovenaan