Besloten spel [Speeltopic]WvW #4 Weerwolven van Rome

DeletedUser

Guest
Arianalover
Bringiton
Kom net terug van wedstrijdje kijken dus heb laatste gedeelte niet doorgelezen maar ga zoals altijd random op dag 1.
 

DeletedUser93

Guest
Skoopy bedoel ik natuurlijk
Maar ik was het ff vergeten, dus heb ik het snel gedaan omdat ik niet wist of 20.00 nog telt, maar nu ben ik alsnog te laat, ik moet echt eerder stemmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lynch en Burgemeester Dag #1

Vandaag kwamen de meeste nieuwe burgers van Rome bijeen, op enkelen na die het nog te druk hadden met het bouwen van het huis. Vanuit de hemel schudde Tristan zijn hoofd, had hij daar zijn best voor gedaan? Ook KingOfOn mopperde op hen, hij had dit alles moeten regelen en nu dagen sommigen niet op! Toch pakte hij het door Araluen geknutselde stembus met net gedroogde roze verf, en begon met het stemmen van tellen voor Senator die de meeste inwoners braaf hadden ingeleverd. De stemming was als volgt:


Skoopy - Arianalover
Knuffel - Bringiton
ArianaLover - BringItOn
Araluen - BringItOn
C- Hero - Niemand
Wrong Choice - Wrong Choice
Asherali - KingOfOn
neus - Wrong Choice
KingOfOn - BringItOn

Het was overduidelijk, ook al was er niet veel verschil met Wrong Choice, die op slag een gezicht als een donderwolk had. BringItOn zou Senator worden. Hij kreeg de officiële Senator-toga, in de haast gemaakt door meester-naaier Neus, en de Senator-hoed. Trots liep BringItOn een rondje over het Forum, 'Oeh!', 'Aah!' en 'Wauw!' kreten gretig verwerkend. Na genoeg te hebben gepronkt, begon hij aan zijn dagelijkse taken. De eerste wet die hij doorvoerde was: 'Geen geclaim van speciale krachten aan jullie medeburgers en geen contact zoeken om mensen weg te kunnen strepen, ik wil dat wij dit doen op een eerlijke manier, want dat kunnen wij!' Nadat dit in elk geheugen van elke inwoner was geprent, begon hij aan het plan dat door de alle inwoners was goedgekeurd: Ze zouden iedere avond iemand op brute en gruwelijke wijze vermoorden om, als het een wolf was, diegene zoveel mogelijk te laden lijden voor de onmogelijk goedgekeurde dood op hun altijd o-zo-geliefde held Tristan. En toen liet hij de stembus nogmaals doorgaan, ditmaal om een briefje met rode inhoud te ontvangen. Deze stemming was wat spannender:

C-hero - Skoopy
Araluen - LoveMe2
Cibje - C-Hero
Asherali - LoveMe2
LoveMe2 - LoveMe2
Wrong Choice - Ariana Lover
Neus - Cibje
RabbidRobin - skoopy
KingOfOn - Arianalover
ArianaLover - Skoopy

Iedereen wou op LoveMe2 aflopen, tot de nieuwe Senator BringItOn sprak: 'Wacht eens even, jullie vergeten dat idioot al dood is!' Daarna krijgt Skoopy vier stemmen, en omdat ik het beslis. Zal Skoopy sterven! Skoopy begon iedereen uit te schelden die op hem had gestemd: 'Stomme varkens! Domme ezels! Kip zonder koppen! Vooral jij ArianaLover, herzenlose hagedis!' Robin grapte: 'Wat een dierenfan!' Toen iedereen in een schaterlach uitbrak zag Skoopy zijn kans om te ontsnappen. Hij rende door de menigte heen richting de tempel van de oppergod 3 Dimensionale , de oppergod van de mod, de o zo beroemde bovengoddelijke mensen. Uitgelachen zette de menigte de achtervolging in. In de tempel aangekomen zagen ze Skoopy bidden tot de Oppergod 3D: Laat me leven, laat die idioten falen. Laat me leven, laat die idioten falen.' Alsmaar dezelfde zin. De niet-mod C-Hero trok Skoopy uit de tempel van de oppergod weg en bracht hem terug naar het Forum. 'Aangezien jij wou ontsnappen zal jij wel een lupi moeten zijn!' Iedereen was het hier mee eens en ze begonnen een pijnbank op te stellen. Dat was het plan voor vandaag, het slachtoffer zou langzamerhand steeds verder uit elkaar getrokken tot de boven- en onderkant van zijn lichaam van elkaar gescheiden zouden zijn.Skoopy werd er op vastgebonden en Cibje begon langzaam de pijnbank steeds verder uit elkaar te draaien. Skoopy zou geen kik geven, niet voor deze noobs. Hij zei nog: 'Jullie zijn mij onwaardig, word toch een falende, domme lupi.' Toen scheurde zijn lichaam uiteen, KingOfOn kreeg iets uit de zak van Skoopy tegen zijn gezicht aan, een glazenbol was het.

Skoopy was
de ziener!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Ik denk dat die later komt, maar ki hoop van niet.
En wat een falerds zijn wij zeg, de ziener vermoorden.
 

DeletedUser

Guest
Lunch #1


Het was laat. Het maanlicht scheen, in de kille en lege straten van Romme. De weerwolven zwierven rond, opzoek naar een nieuw slachtoffer. ‘Die burgers, die zijn echt dom. We hoeven zo eigenlijk niks te doen. Ze slachten zichzelf gewoon af!’ De wolven grinnikten. ‘Wij, kunnen het proces wel versnellen.’ Een licht dat niet van het maanlicht kwam, scheen in een hoek, van een straat. De wolven waren ongerust. ‘Wie is daar?’ Een persoon kwam aanlopen. Het was Wrong Choice. En zij straalde een raar licht uit, in de avond. De wolven keken elkaar aan.De wolven keken gretig naar de lege straat. ‘Huh?’ De wolven keken achter zich, ze zagen Wrong Choice nog net de hoek om rennen. ‘Waar wachten we op?!’ ‘Flosdraad, ik heb wat tussen me kiezen..’ De wolven renden achter Wrong Choice aan. ‘Blijf staan!’ Wrong Choice stopte abrupt. ‘En wat als ik dat niet doe?’ ‘Dan eten we je op.’ ‘Dat lijkt me nogal moeilijk, als jullie me toch niet kunnen pakken. Haha!’ De wolven werden boos. ‘We hebben je al!’ Wrong Choice keek om zich heen. ‘Er is geen weg meer terug Wrong Choice. Geef je over. Het zal snel over zijn.’ Een weerwolf keek zijn leider aan ‘Uhh.. snel over?’ ‘Ssst, houd je mond!’ De weerwolf keek verontwaardigt naar zijn leider: ‘Ik heb geen mond!’ Wrong Choice was het blijkbaar zat, zij trapte een weerwolf tussen zijn benen. ‘Au!’ Wrong Choice deed haar zwarte band om. ‘Kom maar op!’ De weerwolven renden met z’n allen op hem af. Wrong Choice ontweek behendig de eerste slag. Zij sprong 5 meter in de lucht, en deed een high-jump-kick. Je zou een harde krak horen, als je erbij was. Wrong Choice had de kaak van een weerwolf, gebroken. ‘Nee! Me kaak! Ik wist dat ik geen Aquafresh had moeten gebruiken!’ Wrong Choice sprong behendig, met een dubbele achterwaartse zwaai, en een hele schroefdraai, naar achter. De twee wolven, die nog konden vechten vlogen op Wrong Choice af. Wrong Choice sprong over de wolven heen. Maar de leider, had dit al verwacht. Met een snelle haal, haalde zij de been vanWrong Choice open. De andere weerwolf, beet snel de andere been van Wrong Choice eraf. Wrong Choice hijgde: ‘Ook al.. Heb ik geen benen meer. Nog, maak ik jullie af!’ Zij ging op haar handen staan, en probeerde de wolven te raken met haar nog overgebleven stukje been. De wolven lachten en dansten om haar heen. ‘Lalala’ De leider, had genoeg gezien, en rukte een arm van Wrong Choiceer af. Met nog maar een arm en een halve been ging Wrong Choice op de wolven af. ‘Ik krijg jullie wel! Kom hier…’ Maar Wrong Choice kon niet meer, zij had teveel bloed verloren.Wrong Choice stierf.Een burger was verloren gegaan. ‘See you in hell, suckers!’ Waren haar laatste woorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser93

Guest
Jammer, had gehoopt dat er geen lunch zou zijn.
Maar wel een leuk verhaaltje :)
 

DeletedUser910

Guest
Helaas 3 goedjes uit vandaag. Het gaat erg lekker... Not..
Oh... en ik ben dus vergeten te stemmen. Lekker slim van me... Morgen beter opletten
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het ook falend als wat vergeten. We hebben dus een dooie ziener en een dode burger.
Nu moeten we er snel de wolfjes uit halen.
 

DeletedUser

Guest
en ook nog een dode heks, het is echt beroerd.
en houd rekening met cupido, dat kan ook nog voor problemen zorgen, met zo weinig mensen als wij
 

DeletedUser

Guest
De afscheidspost van Wrong Choice:
Wrong Choice zei:
"Alles is meestal wat het lijkt...zo ook hier.

Ik ben tenminste een waardige dood gestorven, nu jullie nog!"
 
Bovenaan