Besloten spel [Speeltopic]WvW #4 Weerwolven van Rome

DeletedUser

Guest
Door het zeer lage aantal posten & stemmen verleng ik deze dag met 24 uur.
 

DeletedUser888

Guest
Shit, vergeten :eek:

Cibje

Vanwege mijn uitleg van de hint, en omdat hij alleen maar zegt hoe goed hij is, maar toch heeft hij nog niks toegevoegd aan dit potje.

Meuh hint heeft niets met mij te zien, er zijn veel inactievere dan mij ...

Dat is de hint ook niet echt imo ;)

meuh Rabbid is wolf. Bewijs eens wrm je het niet zou zijn.
Nu komt het, bewijs een wrm je het wel bent he ?^^
Ik zal wat actie brengen ^^
 

DeletedUser

Guest
Lolz volgens mij heb ik de hint al gevonden.

Ik zal een tip geven: Kijk goed naar waar de context en samenhang van de zinnen niet helemaal klopt/afwijkt van de rest;)
 

DeletedUser

Guest
En wat is volgens jou de hint dan ? :)


Ik zie 3 dingen die een grote hint kunnen zijn:

1:
Hij besloot niet weg te rennen, hij besloot niet te gaan bidden. Nee, hij zou nog één maal tot het volk willen spreken voor hij zou worden vermoord op welke gruwelijke wijze dan ook: "Medeburgers, vandaag hebben jullie ervoor gekozen dat ik moet sterven. Ik heb alle argumenten die tegen mij zijn gegeven voor, tijdens en na het theeuurtje ontkracht. Maar niemand van jullie schijnt te luisteren! Denk dan eens na, oelewappers! Het is dat ik mij niet wil verlagen tot lager niveau om jullie uit te schelden voor de verlepte hersenloze noobs die jullie zijn, anders had ik dat zeker gedaan! Tenslotte wil ik nog zeggen: Sommige inwoners stemmen wel elke dag, maar dat is dan ook het enige. Doe dit alsjeblieft niet meer." Iedereen stond te kijken van deze denderende toespraak. Met hun mond wagenwijd open hadden ze het aangehoord, dit moest eigenlijk wel een burger zijn!

Dit getuigd van Heldenmoed. Held in het engels is Hero. Dat zou betekenen dat C-Hero een wolf is.


2:
Volgens BringItOn ben ik de baas, aangezien ik van konijnen houd kies ik voor U Mad Bro!..... Het gevecht begon, de gladiator stormde meteen op U Mad Bro? af die er natuurlijk als een haas vandoor ging. Hij liep zo snel als hij kon rondjes met de gladiator vlak achter zich. Zo ging het een tijdje door, tot de gladiator een idee kreeg. Hij deed een stap opzij en stopte met lopen. U Mad Bro?, die natuurlijk niet durfde om te kijken, rende nietsvermoedend door.

Hier is hij duidelijk een angsthaas. Een haas wordt vaak met een konijn verward. Konijn in het engels is Rabbit. Dit zou betekenen dat RabbidRobbin een wolf is.


Dit is echter degene die mij het meest opviel, en waar dus mijn tip op gebaseerd was;
3:
Aan het hart dat nog aan de spier gespietst zat, de tor op zijn neus, was er van af te lezen dat U Mad Bro? burger was.

De context van deze zin klopt totaal niet. Je kunt zelfs zeggen dat deze nergens op slaat, vooral dat stuk 'de tor op zijn neus.' Daardoor zou je gaan vermoeden dat deze zin er om een bepaalde reden is bijgevoegd. De enige reden die ik kan bedenken, is om de hint te waarborgen. Daar Neus ook een speler is, zou dit erop wijzen dat Neus een wolf is.
 

DeletedUser

Guest
Om toch maar te reageren :p,
Dit klopt hier niet, je gaat 2 keer op mij en zogezegd allebei random,
waarom wil jij mij nu toch dood?

Omdat ik dus random op jou ga en geen andere verdachte zag dus geen reden zag om te veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie 3 dingen die een grote hint kunnen zijn:

1:Dit getuigd van Heldenmoed. Held in het engels is Hero. Dat zou betekenen dat C-Hero een wolf is.
2:Hier is hij duidelijk een angsthaas. Een haas wordt vaak met een konijn verward. Konijn in het engels is Rabbit. Dit zou betekenen dat RabbidRobbin een wolf is.

Dit is echter degene die mij het meest opviel, en waar dus mijn tip op gebaseerd was;
3:De context van deze zin klopt totaal niet. Je kunt zelfs zeggen dat deze nergens op slaat, vooral dat stuk 'de tor op zijn neus.' Daardoor zou je gaan vermoeden dat deze zin er om een bepaalde reden is bijgevoegd. De enige reden die ik kan bedenken, is om de hint te waarborgen. Daar Neus ook een speler is, zou dit erop wijzen dat Neus een wolf is.
Ik zou willen dat het niet zo was (bij punt 1), maar ik snap je uitleg, en vind hem ook logisch.
Maar bij punt 2 zie je ook nog staan dat er gewoon letterlijk konijn in staat, dat was mij nog niet eerder opgevallen.
 

DeletedUser78

Guest
Het spijt me mensen dat ik niet gereageerd heb telkens maar ik heb het niet normaal druk met school. Nu heb ik even tijd en stuur mijn stem voor vandaag nu in. Mijn stem voor vandaag gaat naar Cibje gewoon random ;)
 

DeletedUser910

Guest
Ik ga op basis van de hint op Neus
Ik stem nu alvast want anders ga ik het vergeten...
 

DeletedUser651

Guest
En jij komt dus zo uit het niets aan met een hint die niet eens klopt?

Probeer je jezelf daar minder verdacht mee te maken ofzo?
 

DeletedUser651

Guest
Wow wow, wacht even.

Jij gaat hier dus gewoon random posten terwijl je niet eens meedoet?

Asherali en Knuffel......jullie zijn in mijn ogen nu wel verdacht...vandaag dus asherali
 
Bovenaan