Besloten spel [Speeltopic]WvW #4 Weerwolven van Rome

DeletedUser

Guest
c-hero veranderde zijn stem ook direct toen ze op mij stemde
Als je goed kon lezen zag je dat ik hem veranderde omdat degene op wie ik eerste stemde al dood ging door het jagersschot.
En toen heb ik gewoon random gestemd, niet zeuren dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Lynch #2

De tweede dag was alweer aangebroken, ditmaal waren er meer inwoners op het Forum Romanum dan ooit tevoren tijdens de lynch, slechts een een helehoop mensen hadden geen stem ingeleverd,maar het was gelukkig tijd om de stemmen te gaan tellen. De uitslag was als volgt:

U mad bro? - Dunno, hij veranderde zijn stem na 20:00 dus niemand.
BringItOn - Cibje
C-hero - U Mad Bro?
neus - KingOfOn
Cibje - Rabbid
Knuffel - U Mad Bro?
KingOfOn - Rabbid
RabbidRobin - Asherali
Asherali - Asherali



Asherali nam het woord: 'Volgens BringItOn ben ik de baas, aangezien ik van konijnen houd kies ik voor U Mad Bro!'
Vandaag zou U Mad Bro? dus moeten sterven. Hij besloot niet weg te rennen, hij besloot niet te gaan bidden. Nee, hij zou nog één maal tot het volk willen spreken voor hij zou worden vermoord op welke gruwelijke wijze dan ook: "Medeburgers, vandaag hebben jullie ervoor gekozen dat ik moet sterven. Ik heb alle argumenten die tegen mij zijn gegeven voor, tijdens en na het theeuurtje ontkracht. Maar niemand van jullie schijnt te luisteren! Denk dan eens na, oelewappers! Het is dat ik mij niet wil verlagen tot lager niveau om jullie uit te schelden voor de verlepte hersenloze noobs die jullie zijn, anders had ik dat zeker gedaan! Tenslotte wil ik nog zeggen: Sommige inwoners stemmen wel elke dag, maar dat is dan ook het enige. Doe dit alsjeblieft niet meer." Iedereen stond te kijken van deze denderende toespraak. Met hun mond wagenwijd open hadden ze het aangehoord, dit moest eigenlijk wel een burger zijn! Er begon een opstootje, inwoners begonnen tegen elkaar te vechten. Senator Asherali en omstaande soldaten werden totaal genegeerd. Tot er een groep als gladiator gekleedde mannen naar voren kwamen, door hun helmen was zij onherkenbaar. Één van de de gladiators en U Mad Bro? zouden een gevecht tot de dood leveren, wie uit de cirkel wou ontsnappen die een andere gladiator snel aangegeven had met behulp van stenen, zou worden gedood door de omstanders. De gladiator ging gewapend met een speer en een schild, U Mad Bro? kreeg slechts een houten zwaard toegegooid. Enkele omstanders lachten grimmig. Het gevecht begon, de gladiator stormde meteen op U Mad Bro? af die er natuurlijk als een haas vandoor ging. Hij liep zo snel als hij kon rondjes met de gladiator vlak achter zich. Zo ging het een tijdje door, tot de gladiator een idee kreeg. Hij deed een stap opzij en stopte met lopen. U Mad Bro?, die natuurlijk niet durfde om te kijken, rende nietsvermoedend door. Toen U Mad Bro? vlakbij was, mikte de gladiator en gooide zijn speer recht richting U Mad Bro?'s hart. Toen zijn hart, met de speer, zijn lichaam verliet was ze op slag dood. Aan het hart dat nog aan de spier gespietst zat, de tor op zijn neus, was er van af te lezen dat U Mad Bro? burger was.

U-Mad-Bro.jpg
U Mad Bro was burger. Asherali is de nieuwe burgemeester en er staat één hint in het verhaal naar een wolf
 

DeletedUser

Guest

Lieveling #1

Vandaag was de wekelijkse tangoles van de Lupi's.
'Gvd, wat heb ik toch een honger' mompelde een van ze.
'Als dat Judas niet is!' schreeuwde de hij daarna half verbaast half enthousiast vanwege het zicht op mensenvlees. Judas liep net weg nadat hij een man van middelbare leeftijd had gekust.'Zijn echt alle mannen hier homo ?' gromde hij.
'Pak h--' hij kon zijn zin niet afmaken omdat de leider zijn poot op z'n mond had gedrukt.'Idioot!, zie je die soldaten niet?' Ze zagen nu allemaal dat de gekuste man werd meegevoerd, en Judas een zak vol zilver kreeg.'Volgens mij moeten wij maar eens aan Judas vragen of hij vaker iets voor de kost wil doen...' lachte de leider...

De lieveling is aangewezen.
Sorry voor het slechte & korte verhaal x).
 

DeletedUser

Guest
Weer een burger... Gaat lekker zo zeg :(

Tenslotte wil ik nog zeggen: Sommige inwoners stemmen wel elke dag, maar dat is dan ook het enige. Doe dit alsjeblieft niet meer."
Zou dit de hint zijn trouwens?
Dan moeten we zoeken naar iemand die alleen maar stemt, en verder dus niet post.
 

DeletedUser888

Guest
Meuh het zijn onervaren wolfjes en wolfjes die me niet kennen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik zie geen reden om mijn stem van gisteren te veranderen.
Rabbid
 

DeletedUser

Guest
Shit, vergeten :eek:

Cibje

Vanwege mijn uitleg van de hint, en omdat hij alleen maar zegt hoe goed hij is, maar toch heeft hij nog niks toegevoegd aan dit potje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan