Besloten spel RPG: De Levende Legende

DeletedUser

Guest
Valk stond op en keek door het raam naar de zon. Hij had lang geslapen dacht hij. Hij ging rechtstaan en pakte een nieuw berenvel. De vorige was immers doorweekt.Waarschijnlijk een harde storm dacht hij, ik moet dit huis echt eens waterdicht gaan maken. Fit en Kiplekker stond hij op nam een appel als ontbijt en liep naar buiten. Ietsje verderop was het plein en er stonden een aantal mensen bijeen. Valk liep erop af en zag nu ook Jeffrey op zijn paard. Hij liep erop af en vroeg of 'ie goed geslapen had'
 

DeletedUser

Guest
Bezorgd keek Lucrisan richting de Naamloze bergketen. Een flits uit de hemel gelijk een flitsend zwaard en daarop volgend een donder gelijk een vertoornd iemand. Waarom was de Natuur toch zo vertoornd? Zelfs Lucrisan wist hier het antwoord niet op.

Lucrisan hield zich al enigszins op de achtergrond van al dat verdwaasde rumoer. Men behoorde in zulk soort situaties kalm te blijven. Zodoende nam hij een vast besluit om richting het gebergte te lopen. De wind deed zijn witte gewaad wapperen.
 

DeletedUser

Guest
'Hoe dat, dat kan toch niet zomaar?' Zei Valk verbaasd' Wie heeft het gedaan?'
 

DeletedUser

Guest
Editor dacht na, hij had vroeger ook geruchten gehoord van een magier, die hele dorpen had verwoest op zoek naar een zwaard. Misschien moest hij deze informatie wel delen met zijn dorpsgenoten, maar wie was betrouwbaar?
 

DeletedUser

Guest
"Valk ik ga vanavond achter die schurken aan. Ik zoek nog mensen die mee willen"
 

DeletedUser

Guest
'Ik doe mee, hulp is altijd welkom neem ik aan? Aangezien ik je nog heel wat verschuldigd ben ' ;)
 

DeletedUser

Guest
"Het wordt een gevaarlijke tocht en wil niet onnodig veel risico lopen. Heb jij een wapen?"
 

DeletedUser

Guest
'Ik heb mijn slinger, alleen moet ik wel nog eens goede stenen gaan zoeken, ik zie je vanavond' Zei Valk en hij liep zoals de vorige dag richting het bos, waar hij opnieuw stenene ging zoeken. Dit keer niet om sieraden mee te maken meer dit keer om ei-vormige stenen te gaan zoeken voor zijn slinger.
 

DeletedUser

Guest
Valk hoorde Jeffrey nog iets vragen en draaide zich om' Paard' vroeg hij verbaasd. 'Ik weet niet of je het weet, maar in dit dorp hebben we geen paarden'
 

DeletedUser

Guest
"hoe ben je dan van plan die rovers in te halen" Jeffrey had natuurlijk verwacht dat hij een paard had.
 

DeletedUser

Guest
'Ik vrees dan dat dit het einde is van mijn avontuur' zei Valk waarna hij terug naar zijn huisje liep
 

DeletedUser78

Guest
Loena werd wakker en zag dat Eva nog steeds lag te slapen. Ze besloot maar naar haar hut te gaan om te kijken of alles nog ingepakt was, zodat als ze weg moesten, ze gelijk haar spullen had.
Maar toen zag ze die vreemdeling de dorpelingen toe spreken. Ze liep naar hun toe, en hoorde de vreemdeling en Valk praten. 'Als jullie het goed vinden zou ik graag mee willen. Ik heb mijn wapens gister geslepen, en mijn zwaard is vlijm scherp. Ik ben in top conditie, maar ik heb helaas geen paard.' Loena had qua wapens haar grote zwaard die ze altijd op haar rug had hangen, en 2 handpalm grote werp mesjes. En ze bedacht zich ook nog dat ze 2 extra zwaarden nog in haar hut had liggen. Daar moest ze het wel mee redden.
 

DeletedUser

Guest
Nadat Loena ook mee wou gaan en ook geen paard had keek Valk Jeffrey aan en vroeg of 'hij echt alleen ruiter wou meenemen.'
 

DeletedUser

Guest
Eva had goed contact met de natuur vorig jaar had ze een groep paarden verzorgd die op sterven lagen en die heeft ze er boven op geholpen

'ik wil wel mee ik heb enkele paarden die ik kan vragen om te helpen
ik kan goed zwaardvechten en goed overweg met pijl en boog.
'dus je zegt het maar
 

DeletedUser78

Guest
Loena draaide zich om, en zag tot haar verbazing Eva opeens achter haar staan. 'Hey Eva,! Ik had helemaal niet gehoord dat je was aan komen lopen. Nog bedankt dat ik bij jou kon slapen vanacht. Trouwens, Heb je zelf al een zwaard of zo iets? want ik heb nog wat extra zwaarden die ik alleen gebruik als ik geen ander wapen meer over heb. Dus als je wilt, en geen zwaarden nog hebt, kan je er wel een van mij lenen?' Loena vond het fijn dat Eva met haar mee ging, (Als Valk en die vreemdeling het ook goed vonden dat zij zelf en Eva mee gingen.)
 

DeletedUser665

Guest
Aaaaaaahhh... Anont werd wakker en was weer helemaal haar oude ik… ze liep rond het dorp op zoek naar de nieuwe oudste
 

DeletedUser

Guest
Jeffrey was erg uit op wraak. Hij had vandaag de hele dag vol woede getraind. Hij was blij dat er drie gewapende mensen mee wilde. Het waren misschien niet echte krijgers maar ze waren wel bewapend en konden prima zichzelf verdedigen. Verder was hij ook blij dat zij ook een paard hadden die Eva mee zou nemen. Hij wist best dat het een gevaarlijke toch zou zijn. Hij moest nog langs iedereen om te zeggen dat ze zo snel mogelijk moeten vertrekken.

Jeffrey ging eerst naar Valk. "Hey, Valk. We vertrekken zo snel mogelijk maak je wapens klaar en kom naar het plein dan vertel ik daar het plan"

Toen ging hij naar Eva, waar toevallig ook Loena was. Hij wist dat het beste vriendinnen waren en veel samen waren. "We vertrekken zo snel mogelijk. Kom naar het plein, maak je wapens klaar en neem 3 paarden mee."

Tot zo!!
 
Bovenaan