Rekenmania - Discussietopic

alosta

Lid
Dat is bij dag 5
Dag 5 is er maar 1 antwoord normaal, het tweede antwoord mag je me anders na het event sturen haha, ben wel curieus over wat ik over het hoofd zie.

Dag 6 zijn er wel meerdere oplossingen, ik wil ze na het event altijd posten als ik het niet vergeet. Ik heb het ook in mijn eigen antwoord gezet dat men er best rekening mee houdt dat wiskundig gezien er meerdere oplossingen zijn (met de oplossingen erbij).

Maar met een beetje logisch redeneren kan je wel het bedoelde antwoord raden ;).
 
Laatst bewerkt:

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Brem vroeg mij terecht hoe de prijzen verdeeld worden. De 1e t/m 5e prijs zullen worden verloot onder de goede inzendingen. Dus in eerste instantie degenen met 7 juiste antwoorden (als daar minder dan 5 zijn, dan gaan we door naar 6 goede antwoorden enz.). De eventtickets zijn voor iedereen, die niet in de prijzen viel.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
We werken niet met negatieve antwoorden! Dus neem de meest logische als je met meerdere antwoorden worstelt en ga uit van het positieve
 

nietje52

Actief lid
Brem vroeg mij terecht hoe de prijzen verdeeld worden. De 1e t/m 5e prijs zullen worden verloot onder de goede inzendingen. Dus in eerste instantie degenen met 7 juiste antwoorden (als daar minder dan 5 zijn, dan gaan we door naar 6 goede antwoorden enz.). De eventtickets zijn voor iedereen, die niet in de prijzen viel.
Op pagina 1 van dit topic heeft kleijnertje gezegd dat je voor de tickets alle antwoorden goed moet hebben.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Het is natuurlijk zo dat dit de opzet is FoEs Fast and Furious, maar zoals Phaere ook aangeeft, als niemand 7 antwoorden goed heeft, gaat dat niet op.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Let op: de laatste opdracht is vandaag gepost en jullie kunnen tot morgen je antwoorden inzenden! Veranderen van antwoorden is niet toegestaan. Zorg dat jullie alle antwoorden voor morgenavond 23:59:59 uur inzenden. Alle inzendingen die daarna verzonden zijn, tellen niet meer mee! Nog veel rekenplezier!
 

Awaniko

Nieuw lid
dankjewel voor de leuke puzzels ... de eerste waren eenvoudig .. gelukkig werden ze wat moeilijker naar het einde toe ....
top dat jullie dit doen ... ik zou graag nog eens een foto zoektocht doen ook ...
 
Laatst bewerkt:

hugh the great

Nieuw lid
De wedstrijd loopt van 6 t.e.m. 13 juni. Als ik goed tel dan kom ik aan 8 opdrachten. Ik zie er echter maar 7. Is dit ook een raadsel? Te weten komen of er 7 of 8 antwoorden gegeven moeten worden? (lol) Graag opheldering: zijn er nu 7 of 8 opdrachten? Dank.
 

nietje52

Actief lid
De wedstrijd loopt van 6 t.e.m. 13 juni. Als ik goed tel dan kom ik aan 8 opdrachten. Ik zie er echter maar 7. Is dit ook een raadsel? Te weten komen of er 7 of 8 antwoorden gegeven moeten worden? (lol) Graag opheldering: zijn er nu 7 of 8 opdrachten? Dank.
Als je de minuscule moeite zou nemen om even terug te lezen op dit forum zou je het weten.
Je hoeft niet eens terug te bladeren, gewoon een klein stukje omhoog.
 

Zwen

Nieuw lid
Het was leuk om te doen heb net de antwoorden ingestuurd nu duimen dat we wat winnen het maakt niet uit wat.
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
De wedstrijd is nu gesloten. Inzendingen, die nu nog binnenkomen worden niet meer meegeteld.
Alle inzendingen uitzoeken kost even tijd, we komen zo snel mogelijk met de antwoorden en de winnaars
Allemaal bedankt voor jullie deelname. :)
 
Bovenaan