Rekenmania - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
Hier kunnen jullie je vragen en meningen kwijt over Rekenmania

Let op! Geen antwoorden plaatsen in dit discussietopic, voordat de spelleiding de oplossing en winnaars bekend heeft gemaakt.
 

alosta

Lid
Is het de bedoeling dat we op de laatste dag alle antwoorden zenden, of mogen we een topic maken en elke dag het antwoord er al op zetten (ik weet niet of ik voldoende tijd ga hebben op de laatste dag, kan zijn dat ik op bepaalde dagen vergeet/geen tijd heb, blokperiode :rolleyes:).
 

nietje52

Actief lid
Allereerst: Tof dat jullie zoveel op t forum organiseren!
Leuke afwisselende wedstrijden.

Maar 10 tickets voor de spelers die geen dia's winnen?
10 tickets kosten 695 dia's in het spel.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
@nietje51 : We hebben dit gedaan om de wedstrijden onder de aandacht te brengen en dus te promoten! Dus veel kans op hele leuke prijzen deze wedstrijd :)
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Is het de bedoeling dat we op de laatste dag alle antwoorden zenden, of mogen we een topic maken en elke dag het antwoord er al op zetten (ik weet niet of ik voldoende tijd ga hebben op de laatste dag, kan zijn dat ik op bepaalde dagen vergeet/geen tijd heb, blokperiode :rolleyes:).
Je mag elk antwoord apart plaatsen als een reactie of je plaats alles in een keer als alle opdrachten geplaatst zijn.

Het is maar net wat voor jouw het makkelijkste is. Maar let wel op dat je eerdere reactie niet bewerkt. Vandaar elk antwoord in een aparte reactie.
 

alosta

Lid
Je mag de dia's altijd met mij omruilen als ik 10 kaartjes win :p.
Het is een dubbele, dia's kan je kiezen wanneer je gebruikt, bij tickets wordt je nu gedwongen (dus in dat opzicht een slechtere prijs).

Maar het is ook het gebaar :)
 

DarthRonin

Actief lid
Maar let wel op dat je eerdere reactie niet bewerkt.
Als je een antwoord plaatst is het dus definitief en niet pas op het einde van de wedstrijd definitief?

Lekker overigens, raadsels waarbij je moet rekenen ben ik nogal wat beter in dan al die dingen waar je woorden moet zoeken :cool:
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je een antwoord plaatst is het dus definitief en niet pas op het einde van de wedstrijd definitief?

Lekker overigens, raadsels waarbij je moet rekenen ben ik nogal wat beter in dan al die dingen waar je woorden moet zoeken :cool:
Dat klopt, zodra je je antwoord geeft is deze definitief.
 

nietje52

Actief lid
Bij de regels is dit regel 6:

Om geldig deel te nemen aan deze wedstrijd start je 1 onderwerp in het daarvoor bestemde subforum voor de inzendingen (klik). In dit subforum zal iedereen alleen zijn eigen onderwerp kunnen zien. Als topic titel zet je je spelersnaam en geef jouw oplossing (een zin) op als een reactie.

Is de oplossing niet gewoon 5 cijfers?
 
Als je de 1e prijs wint krijg je dan ook 10 playertickets?

Wordt er met playertickets toernooikaartjes bedoeld?

Krijgen alle deelnemers 10 playertickets of alleen goede inzenders?
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
Als je de 1e prijs wint krijg je dan ook 10 playertickets?

Wordt er met playertickets toernooikaartjes bedoeld?

Krijgen alle deelnemers 10 playertickets of alleen goede inzenders?
Nee de tickets zijn de troostprijs en worden gegeven aan diegene die niet bij de eerste 5 zijn geëindigd en dus geen diamanten krijgen. Een troostprijs voor het meedoen en je wel alle antwoorden goed hebt.

En ja dat zijn de toernooi tickets
 
Laatst bewerkt:

Belg

Nieuw lid
Hallo. Hoe kan ik inzenden, is het gewoon het topic laten staan dan? En mag ik niet gewoon elke dag hetzelfde bericht bewerken of wel, want dat heb ik nu wel al gedaan. Dus ben ik al gediskwalificeerd dan?
 
Laatst bewerkt:

EaCy

Lid
In de de uitleg staat; "Omdat er wel enige uitdaging moet inzitten, kunnen de gebruikte icoontjes elke dag van waarde verschillen."
Betekent dat, dat de antwoorden elke dag anders kunnen zijn?

Ik denk dat ik het begrijp, de waardes kunnen verschillen, maar het antwoord blijft hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:

EaCy

Lid
Hallo. Hoe kan ik inzenden? En mag ik niet gewoon elke dag hetzelfde bericht bewerken of wel?
Kom op vriend, wel eerst even lezen voordat je zomaar wat schrijft. Hoe je kan inzenden staat bij de vragen beschreven en je 2 de vraag werd iets eerder in deze draad al beantwoord.
 
Bovenaan