Rekenmania - Discussietopic

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
@EaCy Ik begrijp je vraag niet helemaal, maar de icoontjes (bal, tickets etc.) hebben dus geen standaardwaarden, maar kunnen elke dag een andere waarde hebben. De waarde , die je bij het vraagteken berekende is het antwoord dat je instuurt.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Hallo. Hoe kan ik inzenden, is het gewoon het topic laten staan dan? En mag ik niet gewoon elke dag hetzelfde bericht bewerken of wel, want dat heb ik nu wel al gedaan. Dus ben ik al gediskwalificeerd dan?
Elke dag komt er een nieuwe rekenopgave
 
Moeten we dit echt als meerdere bidons zien of is er een foutje ingeslopen?

rek mania FoE.png
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator

Hatsheput318

Nieuw lid
Ik heb mijn antwoorden dus in een forum gezet via bijhorende link, zet ik de volgende dag als reactie daaronder? En is dit dan doorgestuurd? Is eerste keer dat ik meedoe aan dit forum dus allemaal nogal nieuw. Alsook is de naam die waarmee ik het spel begon maar ik speel nu in een andere naam. Kan dit een probleem vormen? Alvast bedankt voor reactie.
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Ik heb mijn antwoorden dus in een forum gezet via bijhorende link, zet ik de volgende dag als reactie daaronder? En is dit dan doorgestuurd? Is eerste keer dat ik meedoe aan dit forum dus allemaal nogal nieuw. Alsook is de naam die waarmee ik het spel begon maar ik speel nu in een andere naam. Kan dit een probleem vormen? Alvast bedankt voor reactie.
Je mag elk antwoord apart plaatsen als een reactie of je plaats alles in een keer als alle opdrachten geplaatst zijn.
Het is maar net wat voor jouw het makkelijkste is. Maar let wel op dat je eerdere reactie niet bewerkt. Vandaar elk antwoord in een aparte reactie.
 

Hatsheput318

Nieuw lid
Je mag elk antwoord apart plaatsen als een reactie of je plaats alles in een keer als alle opdrachten geplaatst zijn.
Het is maar net wat voor jouw het makkelijkste is. Maar let wel op dat je eerdere reactie niet bewerkt. Vandaar elk antwoord in een aparte reactie.
En wat doe ik met die naam? Want ik neem nu deel. Maar ben dus niet zeker of dit dan goed terecht komt.
 
Bovenaan