Rekenmania - Discussietopic

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Knowlegde Moderator
Zoals al aangegeven zal de uitwerking van alle ingezonden antwoorden even wat tijd nemen! We proberen jullie niet te lang in spanning te laten, maar goed nakijken moeten we het! Nog even op je tanden bijten, maar we zijn er druk mee bezig!
 

beetsje

Nieuw lid
Je zou misschien vast de antwoorden kunnen geven, ga er vanuit dat jullie die zelf wel hebben :),
en op voorgaande te reageren wij leerden vroeger altijd Meneer van Dalen wacht op antwoord, en dan is de volgorde dus Machtsverheffen, Vermenigvuldigen, Delen, Wortel trekken en als laatste optellen en aftrekken, daarin is niks veranderd volgens mij :)
 
Je zou misschien vast de antwoorden kunnen geven, ga er vanuit dat jullie die zelf wel hebben :),
en op voorgaande te reageren wij leerden vroeger altijd Meneer van Dalen wacht op antwoord, en dan is de volgorde dus Machtsverheffen, Vermenigvuldigen, Delen, Wortel trekken en als laatste optellen en aftrekken, daarin is niks veranderd volgens mij :)
Dat klopt
 
Je zou misschien vast de antwoorden kunnen geven, ga er vanuit dat jullie die zelf wel hebben :),
en op voorgaande te reageren wij leerden vroeger altijd Meneer van Dalen wacht op antwoord, en dan is de volgorde dus Machtsverheffen, Vermenigvuldigen, Delen, Wortel trekken en als laatste optellen en aftrekken, daarin is niks veranderd volgens mij :)
zo leerde ik het ook
 
Bovenaan