Plunderen een plaag voor spelers

DeletedUser6877

Guest
Juist zowel de aanvallers als de verdedigers zijn het er over eens dat wachtvuren enz. niet werken, dus bij de volgende update kunnen ze allemaal weg.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind niet dat wachtvuren nutteloos zijn. Als jij dat vindt, prima, zet ze dan niet neer in je stad. Er is niemand die je verplicht om ze neer te zetten...
 
@charly.. je bent raar! maar ja, ik ken je ook al wat langer :)

Ik ben dol op plunderen, ik ben dol op vrienden, ik ben dol op wachtvuren, ik ben dol op taveernes... ik ben overal dol op.
Vechten is leuk, handelen is leuk, fanmail is leuk... alles is leuk.
 
Ik vind niet dat wachtvuren nutteloos zijn. Als jij dat vindt, prima, zet ze dan niet neer in je stad. Er is niemand die je verplicht om ze neer te zetten...

Die gast wil juist dat zijn buren geen wachtvuurtjes meer neerzetten, hij houdt niet zo van een uitdaging in dit spel geloof ik, begint te klagen zodra die niet met 2 vingers in z'n neus kan winnen
 

Felair

Actief lid
Tja wat mensen ook wel eens vergeten is de fanmail, die kan ik ook wel waarderen :p

plunder.PNG


plunder2.PNG


genieten toch xD
 

DeletedUser6185

Guest
Plunderen is 1 van de leukste dingen die je kan doen in het spel, ik mis de fanmail :D
 

DeletedUser

Guest
Oei... is het (nu) de gewoonte om fanmail te sturen naar diegene die je plundert... hmmm weer wat bijgeleerd. * Neemt z'n Forge of Empires notaboekje en schrijft erin 'als je bent geplunderd, fanmail sturen naar diegene die je plundert' * :p:p

Nee, er zijn leukere manieren om te reageren op plunder buurtjes, zeker als kleine speler... dan kan je nog snel je stad omgooien en wat gebouwen van plek wisselen... Bepaalde gebouwen 'verstoppen' achter hoge grootse gebouwen zodat ze minder opvallen, lijkt me nog wel leuk. Mensen moeten dan maar klein beetje meer moeite doen als ze die dingen willen plunderen.
 

DeletedUser6877

Guest
nee miepie dat zeg ik helemaal niet, maar wachtvuren zijn gebouwtjes van 1bij1 die defence geven. Als dat gelijk wordt getrokken en er ook 1bij1 gebouwtjes komen die aanvalskracht geven vind ik alles prima :) Bij de weg ik vecht al heel wat jaartjes, het doet mij niet zoveel of iemand een hoge defence heeft, met slim vechten kom je er meestal wel doorheen.
 
die aanvalsgebouwtjes hoef je denk ik op korte termijn niet op te rekenen, maar met het wintereven lijkt er wel een upgrade kitje voor die wachtvuren te komen, dus ik denk dat inno een ander idee heeft
 

DeletedUser12848

Guest
Ontzettend irritant het gepluder. Ik overweeg te stoppen met spelen wegens het onophoudelijk gepluder. Zijn er nog mensen die mee eens zijn?
hoe wat en waar kunnen ze plunderen? ze vallen echt uw stad aan of wat wat?? dus moet je altijd veel vechters klaar hebben ofzo??
 

DeletedUser12848

Guest
kan je er iets tegen doen of voorzien?? en wat hou het juist in? moet je online zijn meuren bouwen meer troepen of.... wat moet of kan ik er tegen doen
mvg jenne
 

DeletedUser11123

Guest
kan je er iets tegen doen of voorzien?? en wat hou het juist in? moet je online zijn meuren bouwen meer troepen of.... wat moet of kan ik er tegen doen
mvg jenne
Beste Jenne,
Plunderen hoort nu eenmaal ook bij dit soel, dat heb ik na een aantal mooie discussies geleerd.
Wat je kunt doen is: ervoor zorgen dat je een leger hebt dat je inzet als verdediging. Dat zal niet altijd helpen want er zijn ook spelers van een hoger niveau, en dat red je niet, die zijn te sterk. Leg je daarbij neer.
Verder krijg je elke 14 dagen nieuwe buren, en daar zitten met wat geluk vaak wat minder plunder-lustigen bij.
Geef niet te snel op!
Abraham.
 
De meeste plunderaars hier geven zo te zien niet om de winst in het spel, maar vinden het vermakelijk om mensen hun dag te verpesten. Kansloos...
 
Bovenaan