Plunderen een plaag voor spelers

Felair

Actief lid
Ik zeg dat het eigenlijk onmogelijk moet zijn voor spelers die al een aantal jaren actief zijn nog steeds hun stadhuis en tijdperk in de middeleeuwen of daar omtrent diverse hypermoderne GG neer kunnen zetten in dat tijdvak een enorme troepenmacht kunnen opbouwen en dan weerloze beginners die inmiddels in dat zelfde tijdvak zitten elke dag kunnen leegroven ik noem dit gewoon een bug in het spel!

Dat is wel zo ja.

Bug? nee,
Gevolg van keuzes qua gamedesign waar de devs destijds de gevolgen niet van overzien hebben, zeker.
Is dit nog op te lossen zonder alle spelers die al gruwelijk veel tijd (en mogelijk geld) hebben geïnvesteerd keihard te benadelen, ik zie niet in hoe.
Het goede nieuws is wel dat iedereen kan plunderen dus probeer er je voordeel mee te doen :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13785

Guest
Je kunt spelers ook afpersen en chanteren en eisen dat ze je dagelijks protectie fp moeten betalen om niet geplunderd te worden las ik net in de spelregels en als ze het er niet mee eens zijn en je uitschelden stelt een abuse rapport je waarschijnlijk in het het gelijk.
Uitschelden en/ of een respectloze ongepaste bejegening van een andere speler mag niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plunderen is heerlijk en een van de leuke dingen aan het spel. Als je echt zoveel geplunderd wordt doe je iets niet goed. Ik plunder me een ongeluk. Pak alleen de FP gebouwen en het liefst de bijzondere evenementengebouwen. Goedjes heb ik in oneindige aantallen en die pak ik niet eens meer. Maar per dag pak ik toch wel tussen de 40 en 80 FP's door plunderen. En als je mij plundert? Goed gedaan! Als je mij kon plunderen heb ik niet goed opgelet ;) Dat maakt het zo leuk.
 
Bovenaan