missies 1ste verjaardag

DeletedUser4522

Guest
En wat hebben we aan die koningin, geeft die nog wat extra's?

Groet Don
 

DeletedUser4695

Guest
Dat weet ik dus niet..
misschien kan je die artwork wel omruilen voor de GG blauwdrukken.
Dus ja zolang ik niet weet van de foe crew wat je ermee kan zal ik ze niet verwijderen

Bij deze:
ik begrijp het niet meer.
wat is het idee van de artwork? ( waar ik nu 2 van heb )


Game Designer Chief Warrant Officer
--------------------------------------------------------------------------------
Join Date: Apr 2012Location: InnogamesPosts: 270













Originally Posted by Wallachian

Will there be an use for the Artwork later or is it just a design for 2 great buildings that weren`t implemented?
No, those are purely entertainment items, they won't have any in-game effect.

Regards,

Anwar

Beter gejat dan.....van de Engelse vrienden:
 

DeletedUser

Guest
1) Spendeer 7 FP
2) Motiveer 23 gebouwen
3) Bouw 5 gebouwen en spendeer 12 FP
4) Produceer 4 keer 4 hr voorraden (met zelfde type gebouw) en bouw 1 versiering en cultureel gebouw (enkel opstarten is voldoende)
5) Knap 27 gebouwen op
6) Verkoop 3 gebouwen
7) Bezit 42 extra bewoners en produceer 1337 voorraden
8) Bouw 1 school (enkel opstarten is voldoende) en stuur 2 berichten
9) Onderzoek 1 technologie
10) Bezit 4 dezelfde zware eenheden
11) Koop 3 FP
12) Plunder 5 gebouwen of verover 2 sectoren
13) Bezit enthousiaste bevolking en bouw 2 woongebouwen (hutje is voldoende)
14) Verwerf 2 sectoren zonder vechten
15) Betaal 10 zijde en 10 buskruit
 

DeletedUser275

Guest
Esco, ik heb al eens gezegd dat als je die gebouwen niet hebt, dat je die missies niet krijgt.
 

DeletedUser13

Guest
Ziet er weer een leuk extraatje uit, ook al heb ik de oudere event-gebouwen helaas niet. Toffe actie!
 

DeletedUser

Guest
aha, ik ben nu bij die 4 keer 4 uur productie's, die heb ik om 8 uur af..
ben ik dan al ver of krijg ik er nog veel??

Dan ben je bij missie 4 denk ik en er zijn er 17? Dus nog wel even te gaan maar de volgende zijn niet al te moeilijk hoor en gaan vlotjes. (behalve eens een technologie vrijspelen).
 

DeletedUser1798

Guest
foggo heeft gelijk hannes!!
iemand die net begonnen is kan toch geen banketbakkerij hebben of een nottenkraker of een graveyard,hoe moet je die missie volbrengen als je die niet hebt,ik had alles maar helaas moeten verwijderen.
iedereen gaat vast lopen,tenzei je alle belonongen nog hebt.

dus denk eerder dat jij wat info op moet doen HANNES.

grt esco.

ben het met elfoggo eens.
had wel een betere actie verwacht,qwa missies komen er veel mij wel bekend voor,dus zo spannend is het ook weer niet!

Heb je dat al aan kleinere spelers gevraagd?
Ik vind de missies best leuk en je kunt er aardig wat fp mee verdienen.
Diegenen die er niet aan mee doen, missen dus een aardig
aantal fp, die in gebouwen van medeleden gestoken hadden
gekund.
 

DeletedUser4162

Guest
iemand die net begonnen is kan toch geen banketbakkerij hebben of een nottenkraker of een graveyard,hoe moet je die missie volbrengen als je die niet hebt,ik had alles maar helaas moeten verwijderen.
iedereen gaat vast lopen,tenzei je alle belonongen nog hebt.


dus denk eerder dat jij wat info op moet doen HANNES.

Je hebt die gebouwen niet nodig om de laatste missie te voltooien...

Ga geen dingen lopen roepen wat je niet zeker weet..
 

DeletedUser2766

Guest
Krijg je die missie ook als het gebouw (bijv notenkraker, liefdesboom) nog in je inventaris zit ?
 

DeletedUser

Guest
Dan ben je bij missie 4 denk ik en er zijn er 17? Dus nog wel even te gaan maar de volgende zijn niet al te moeilijk hoor en gaan vlotjes. (behalve eens een technologie vrijspelen).

ben nu al weer bij missie nummer 7 en het gaat lekker snel!
 

DeletedUser

Guest
Missie 15 zou zijn betaal 10 buskruit en 10 zijde. Geld dat voor alle tijdperken of is dat per tijdperk verschillend?
 

DeletedUser2026

Guest
Weet iemand hoe het bepaald word of je een koning of koningin krijgt ? ligt dit aan je profiel afbeelding ?
 

DeletedUser2026

Guest
Ik vind de opdrachten wel erg verschillen moet ik zeggen . Als je geen bakkerij heb ,heb je in dit geval mazzel . Ik krijg o.a. een produktie van een dag. Een gildelid van mij heeft zijn koning al staan .Die kreeg alleen de opdracht Verwerf 2 sectoren zonder vechten en dat hebben we beide al achter de rug
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de opdrachten wel erg verschillen moet ik zeggen . Als je geen bakkerij heb ,heb je in dit geval mazzel . Ik krijg o.a. een produktie van een dag. Een gildelid van mij heeft zijn koning al staan .Die kreeg alleen de opdracht Verwerf 2 sectoren zonder vechten en dat hebben we beide al achter de rug

Hier hetzelfde, rot chocolade huisje!
 

DeletedUser5207

Guest
zit er nog verschil tussen de beloning die de koning of koningin geeft of is het in beide gevallen munten bonus.
 
Bovenaan