missies 1ste verjaardag

DeletedUser

Guest
zoals ik al eerder heb vermeld vindt ik de qwuest niet echt denderend.
ik hoor veel dat andere leden het wel leuk vinden al die missies.´mss net begonnen dan zijn ze indd wel leuk ja.

maar als ik een qwuest krijg verkoop kerkehof en krijg die weer terug als beloning dan vindt ik het niet echt spannend!

grt esco.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al eerder heb vermeld vindt ik de qwuest niet echt denderend.
ik hoor veel dat andere leden het wel leuk vinden al die missies.´mss net begonnen dan zijn ze indd wel leuk ja.

maar als ik een qwuest krijg verkoop kerkehof en krijg die weer terug als beloning dan vindt ik het niet echt spannend!

grt esco.

Het moet toch niet spannend zijn? Dit zijn speciale gebouwen en omdat er tijdperken zijn bijgekomen, verliezen ze hun waarde. Dit geeft je de kans om deze gebouwen te upgraden. Ik vind dit een prima actie ;)
 

DeletedUser4162

Guest
maar als ik een qwuest krijg verkoop kerkehof en krijg die weer terug als beloning dan vindt ik het niet echt spannend!

Je krijgt hem terug in je huidige tijdperk, en dat is voor iedereen een update want industrieel was er afgelopen halloween nog niet.
Is toch mooi meegenomen ofniet?

Vind alle extra missies leuk. Beter dan dat je niks heb.
 

DeletedUser1701

Guest
foggo heeft gelijk hannes!!
iemand die net begonnen is kan toch geen banketbakkerij hebben of een nottenkraker of een graveyard,hoe moet je die missie volbrengen als je die niet hebt,ik had alles maar helaas moeten verwijderen.
iedereen gaat vast lopen,tenzei je alle belonongen nog hebt.

dus denk eerder dat jij wat info op moet doen HANNES.

grt esco.

ben het met elfoggo eens.
had wel een betere actie verwacht,qwa missies komen er veel mij wel bekend voor,dus zo spannend is het ook weer niet!

Hij krijgt gewoon die koning. :eek:
 
Bovenaan