missies 1ste verjaardag

DeletedUser5193

Guest
ik vind de missies voor de 1ste jaar viering nergens op slaan,
je moet veel dingen bouwen, verbouwen en lagere spelers kunnen zelfs sommige dingen niet bouwen.

dus foe heef me niet erg blij gemaakt jullie wel dan ????????
 

DeletedUser4527

Guest
ik vind het leuk, beetje afwisseling , en prijzen in het vooruitzicht:) ,vraag me wel af wat ik verder nog kan met die artworks? hoop dat ik die ooit kan inwisselen voor bd van betreffende gebouwen :)
 

DeletedUser3948

Guest
Wordt aangepast aan je niveau. Iedereen kan een jachthut bouwen. Dus voor de missie 'bouw 4 gebouwen naar keuze'.. zet je gewoon de goedkoopste neer. En die laat je staan tot de missie: 'breek 3 gebouwen af'
Zo geldt dat ook voor cultureel gebouw en versiering. Gewoon de goedkoopste neerzetten


ik vind de missies voor de 1ste jaar viering nergens op slaan,
je moet veel dingen bouwen, verbouwen en lagere spelers kunnen zelfs sommige dingen niet bouwen.

dus foe heef me niet erg blij gemaakt jullie wel dan ????????
 

DeletedUser1701

Guest
Het lijkt me heel sterk dat lage spelers sommige dingen niet kunnen bouwen. Dus informeer je beter eens vooraleer hier zo gefrustreerd te reageren. Verder vind ik het wel leuke missies.
 

DeletedUser4162

Guest
Extra missies zijn altijd leuk.
En missies worden aangepast aan de tijd waar je inzit.
Als je ze niet wilt doen, doe je ze toch lekker niet? :p

PS. ELFOGGO en jij durft te zeggen dat ik veel commentaar lever op dit forum. ROFL
 

DeletedUser3712

Guest
Geschenk Artwork

Wie weet wat je met het geschenk ARTWORK kunt doe die je uit de missies krijgt
 

DeletedUser2383

Guest
Wel leuk die hints die je krijgt.
Bijv. nu al de aankondiging van nieuw halloweenevenement met missies/raadsels van Jack. Met als beloning dan een vogelverschrikker
 

DeletedUser

Guest
ik vind de missies juist leuk, weer eens wat anders, en forgepunt pakketjes zijn sowieso welkom, de andere kadootjes zie ik als een extraatje. heb net mijn kerkhof (die nog 800 blijheid gaf) ingeruild voor een nieuw kerkhof die 1150 blijheid geeft, nou daar word ik dan weer blij van :)
en dat krijg je zomaar, zonder er heel veel voor te moeten doen.
ik zeg: kijk in de spiegel ipv een gegeven paard in de bek
 

DeletedUser

Guest
Leuke missies en de beloningen tot nu toe zijn ook wel mooi. Ik ben benieuwd naar wat er nog te wachten staat :)
 

DeletedUser2383

Guest
Tot nu toe zijn de beloningen erg leuk inderdaad.
Ben nu ook net dat kerkhof voorbij.
 

DeletedUser

Guest
ik ben nu bij de missie bezit 4 dezelfde zware eenheden.
welke legers zijn allemaal zware melee uit de brons / ijzertijd eenheden?
 

DeletedUser3195

Guest
Ik moet nu 1 dag wachten voor die banketbakkerij :(
Maar het probleem is dat ik morgen en overmorgen er niet ben, blijft dat nog goed voor vrijdagavond?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser275

Guest
Je hebt tot 21 mei om alle missies te doen. Dus vrijdagavond kun je gewoon verder doen met die missies.
 

DeletedUser4695

Guest
Ik zou al klaar zijn met die missie's?
Heb niks gehad van "upgraden" of andere dingen... Of zie ik nu wat over het hoofd?
 

DeletedUser3195

Guest
Waarschijnlijk heb je geen speciale gebouwen (Kerkhof, ...), alleen deze kan je upgraden.
 

DeletedUser

Guest
ik ben nu bij de missie bezit 4 dezelfde zware eenheden.
welke legers zijn allemaal zware melee uit de brons / ijzertijd eenheden?

Volstaat het om bij deze missie (waar ik nog niet zit) dan 4 zware eenheden uit de bronstijd te bezitten om de missie te voltooien?
 
Bovenaan