Open spel king of the cookie

DeletedUser6951

Guest
Ik heb het cookie in me handen en dan zie ik dat het een zelfvernietigend cookie is. Hmm doet me denken aan vroeger dat ik daardoor dood ging en een Engel werd... Haha ik hou het vast als het ontplof en glimlach en het as valt uit me handen. Je weet alleen niet dat Alissa magisch stof in je jas heeft gedaan en precies je kan opsporen naar je geheimzinnige plek. Ik vlieg er naar toe en vecht met je. ' Je zou me nooit kunnen verslaan drakenridder ' zeg ik. En ik steek weer eens me zwaard door je hart en ziel. Ik pak het cookie af en vlieg weg.

Queen angel of the Cookie.
 

DeletedUser4100

Guest
''TRIOMF :D mijn val heeft gewerkt!'' Ik heb jullie in de val gelokt.
Het is een duivelse plek waarin engelen gevangen gezet kunnen
worden en je monsterlijke draak ook. Een enorme vlees etende
plant. Een hyper grote plant van deze
venusflytrap.jpg

Neemt jullie gevangen. Het monster heeft een bovennatuurlijke
kracht en vreet je draak in no-time op. ''Help me ik heb je vermoord
maar je moet hier ergens zijn. Help me uit dit monster.'' Roep je naar
mij. Inderdaad ik ben er nog steeds. Mijn geest heeft zich veranderd
in vreemde wezen. ''Oke voor één koekje misschien.'' Je geeft me het
koekje. Ik zweef heel ver weg.
Ik fluit en de plant laat je gaan. Voor je mij wilt grijpen valt de enorme
anti-engelen kooi naar beneden. Een plek waar zelfs god niet weet waar
het is. ''Denk u zeg ik.'' En ik verdwijn weer naar een andere vreemde
plek die nog niet bekend is in het engelen rijk.:)

SPIRIT OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser6951

Guest
Je vergeet steeds Alissa hahaha. funny;4. De kooi valt alleen op mij en Alissa bevrijd me al snel uit de kooi door haar magie te gebruiken. We vliegen naar het engelenrijk en gaan naar de Worldroom. Daar kan je alle plekken van het engelenland zien. Ik zie een zwarte vlek op de kaart en vlieg samen met Alissa naar de plek toe. Ik zie je daar staan in een donker paleis op je troon. Ik zucht en vlieg er naar toe samen met Alissa. Je bent een geest dus ik kan je niet vermoorden , maar Geesten zijn dode wezens en wie heb ik bij me ? Juist. Alissa met haar leef magie. Alissa verandert je weer in een normaal mens. En ik steek het zwaard weer door je lichaam. Doeeeidoeeiii en pak het cookie af.

Angel Queen of the cookie.
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ik vergeet haar nu niet.:p

Ik word een Kitsune. Dat is een magische vos die de mens opzoekt en zijn vorm kan aannemen.
Vaak vergeten ze hun staarten te verbergen. Hoe meer staarten hoe wijzer en machtiger ze
zijn. Vaak komen de staarten/wijsheid met de tijd.
7Tailed-Kitsune.jpg

Ik blijf net zolang door strijden tot ik 9 staarten heb. Dat is het maximale aantal staarten
dat je als Kitsune kan krijgen. Dan heb je bijna goddelijke krachten. Lol net als een engel
heeft.:D
Maar goed ik spoor jullie snel weer op. Snel schakel ik Alisa uit via een slimme
vossenstreek. Ik ben nu ook net zo sluw als een vos.:p Daarna neem ik haar vorm
aan en ga naar je toe. Ik zeg: ''Ik heb een manier gevonden om er voor te zorgen dat
Drakenridder nóóit meer het koekje krijgt. Je hoeft hem alleen maar even te geven.''
Je doet het braaf en ik betover het koekje. Het schakelt je vanzelf binnen een paar
minuten uit. ''Gaap ben je ook niet zo moe?'':sleep: vraag je aan mij. ''Nee hoezo?''
''Ik voel me zo sla...'' Je valt in een diepe slaap op de grond. Ik pak het koekje op
want ik ben immuun voor de eeuwige slaapvloek.:)

KITSUNE OF THE COOKIE :D
srry voor de grote
fireflower_kitsune_by_rhpotter-d5wvs5h.jpg
 

DeletedUser5820

Guest
We gaan weer terug naar de toekomst, waar Google nu met andere zoekmachines zit te vechten om wie er de cookie krijgt.

slagveld.jpg

Uiteindelijk heeft Google de strijd gewonnen en die zegt: "Dions heeft recht op de cookie omdat hij een duivelse geit is.''
Later word ik voor goddelijke geit verklaard.

geit.jpg

GOAT GOD KING OF THE COOKIE!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser4100

Guest
Als een wijze slimme vos weet ik hoe je een domme computer systeem moet verslaan.:)
Ik hack gewoon Google volledig en alle Google pc's ontploffen. Alles wat Google ooit gedaan
heeft word opgeheven.

Vervolgens krijg ik Dions de goddelijke geit ook klein met een vossenstreek.
Het koekje heeft nog steeds de machtige slaapvloek op zich. Zelfs goden worden
er door beïnvloed maar door hun goddelijke kracht duurt het langer. Het vertraagt
de vloek maar houd het niet tegen. Al snel lig je in een eeuwige slaap.
Google is vernietigd en ik zet een nieuwe regering op. ''Mensen wij willen toch niet
geregeerd worden door stomme techniek?'' ''NEE DAT NOOIT MEER!'' Roepen de mensen
in koor. ''STEM DAN OP DE SLIMME VOSSEN.'' Niet veel later zijn de 'slimme vossen' aan
de macht binnen een regeringsvorm van rijke handelaren.
Ik pik weer rustig het koekje van de in de eeuwig slapende geit in.:) Vervolgens vraag
ik aan een andere Yokai te waken over mijn
rivalen. Welke Yokai? Dat zeg ik lkker niet.:p Het is wel een heel sterke Yokai. Slaap lekker
Dions.:sleep: Hopelijk heb je geen ochtend humeur als je ooit weet te ontwaken.:p Want
vergeet niet ik heb bijna goddelijke krachten dus een godheid in slaap sussen lukt wel
ook al duurt het lang en is het maar voor enkele eeuwen.:)

KITSUNE OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser5820

Guest
Als een wijze slimme vos weet ik hoe je een domme computer systeem moet verslaan.:)
Ik hack gewoon Google volledig en alle Google pc's ontploffen. Alles wat Google ooit gedaan
heeft word opgeheven.

Vervolgens krijg ik Dions de goddelijke geit ook klein met een vossenstreek.
Het koekje heeft nog steeds de machtige slaapvloek op zich. Zelfs goden worden
er door beïnvloed maar door hun goddelijke kracht duurt het langer. Het vertraagt
de vloek maar houd het niet tegen. Al snel lig je in een eeuwige slaap.
Google is vernietigd en ik zet een nieuwe regering op. ''Mensen wij willen toch niet
geregeerd worden door stomme techniek?'' ''NEE DAT NOOIT MEER!'' Roepen de mensen
in koor. ''STEM DAN OP DE SLIMME VOSSEN.'' Niet veel later zijn de 'slimme vossen' aan
de macht binnen een regeringsvorm van rijke handelaren.
Ik pik weer rustig het koekje van de in de eeuwig slapende geit in.:) Vervolgens vraag
ik aan een andere Yokai te waken over mijn
rivalen. Welke Yokai? Dat zeg ik lkker niet.:p Het is wel een heel sterke Yokai. Slaap lekker
Dions.:sleep: Hopelijk heb je geen ochtend humeur als je ooit weet te ontwaken.:p Want
vergeet niet ik heb bijna goddelijke krachten dus een godheid in slaap sussen lukt wel
ook al duurt het lang en is het maar voor enkele eeuwen.:)

KITSUNE OF THE COOKIE :D

Ik heb dezze keer het koekje niet opgegeten om te voorkomen dat jullie weer mijn drollen gaan uitpluizen. Ik roep een geitenmenigte op en ik ga een toespraak houden. ''Béééhhh, béééhhhhhh." (nee grapje ik praat normaal) "Willen wij, geiten google houden?'' ''Ja!!!!!!'' roept de menigte. Dan moeten we die mislukte vossenbende vernietigen! Ik geef mij geiten goddelijke harnassen en ik trek ten strijde.

Geitenleger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.jpgGeitenleger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.jpg

Ik maai met het leger door de menigte heen en ik kom uiteindelijk bij jou uit. na een gevecht ben je verslagen en ik pak de cookie af. Je Tusyakadinges of hoe ie ook mocht heten is even op vakantie zonder telefoon.


Ik laat de menigte voor mij werken en ik sluit jou op.

king of the cookie
 

DeletedUser4100

Guest
De mensen vinden dat niet zo leuk.:D De machtige regeringen van de UN is woest; zij voelen zich ernstig bedreigt door geiten die de
mensen uitroeien. Tijd voor tegen maatregelingen. De wereld vind het wel welletjes. Ze sturen de beste commando's en weldra ben
ik weer vrij.:) Met mijn bijna goddelijke kracht kan ik het geiten leger sowieso makkelijk aan.
De mensen bouwen een ontelbaar groot robot leger en passen biologische mechanisering toe op haar eigen legers. Ik geef hen een
bijna goddelijke kracht want ik ben namelijk bovennatuurlijk en beschik over bijna goddelijke krachten. Alweer begint het koekje haar
invloed op je te hebben; je bent na een paar jaar weer voor 200 jaar in slaap gevallen. Gewone mensen slapen door de eeuwige slaapspreuk
voor eeuwig. Zelfs wezens die 300 jaar zouden worden maar een god bied veel weerstand en de vloek kan maar 200 jaar stand houden
na de 1e aanraking. Nu het geiten leger geen leider meer hebben zijn het niet meer dan wat op hol geslagen vee. Tijd voor de robot
legers in de tegen aanval te gaan.

Het robot leger word opgebouwd en staat klaar voor de strijd
3d_animation_robot_army_by_marcmons007-d57jhub.png


De geiten vernemen dat de dictator geit en dictator Google uitgeschakeld zijn. Nu ze geen duidelijke leider meer hebben
weten ze niet echt meer wat ze moeten doen. Ze beginnen maar wat leuke dingen te gaan doen die ze toen niet konden.
Zoals gras eten in de weiland van de buurman. Het robotleger is intussen klaar. Ik geef ze bescherming tegen alle vormen
van hacken en geef ze schilden tegen goddelijke aanvallen. Ze zijn nu klaar voor de strijd en gaan de alles bedreigende
geiten dictatuur aanvallen.
My-Robot-Army.png


De enorme robotlegers vallen aan. Hun overmacht word al snel de geiten teveel. Ze houden lang vol maar al snel vermorzelt
de overmacht de geiten. Hun harnassen worden afgepakt en komen in een super isoleercel met wanden die onverwoestbaar
zijn en terug veren als een geit aanvalt. Ik pak eerst je koekje nog af. De mensen denken dat ik ook gewoon een mens ben
omdat ik menselijke vorm heb aangenomen.:)

''Beste mensen de oorlog tegen de geiten hebben wij gewonnen. We moeten de schuldigen zwaar gaan straffen.
Te beginnen met het verboden te maken van Google heers software. We moeten de in zijn slaap aangetroffen
dictator veilig opbergen in extra zwaar bewaakte gevangenis onder de lava.'' Niet veel later word het uitgevoerd.
Ik trek me terug.
Daarna vraag ik een andere Yokai de gevangenis ook te bewaken. De demonische Oni. Een Oni is een onverslaanbaar
wezen. Waar de uitdrukking ''Een Oni met een knuppel'' ook vandaan komt; dat verwijst naar iets wat onverslaanbaar
is. Ik vernieuw de slaapvloek die iedereen in een eeuwige slaap brengt die het aanraakt of van mij afpakt. Alleen ik
ben er immuun voor.:D

KITSUNE OF THE COOKIE :D
7Tailed-Kitsune.jpg
 

DeletedUser5820

Guest
Niets kan de goddelijke harnassen en wapens optillen. Behalve ik. en de geiten natuurlijk maar die zijn dood. ik roep een godzillaleger bijeen en die verpletterd jou robots en jijzelf.

king of the cookie.
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik pak al mijn wapens bij elkaar,,
anime-gun-emo-angel-boy-loser-.jpg


Ik pak het koekje van jou af, en train/maak 'monsters' duizenden..miljoenen....
Zij zullen bij allemaal beschermen
2be_film_lotrtwotowers_640x300.jpg


Onverslaanbaar zijn zij..!!
Ik heb een een doden leger,, en alleen ik kan hen stoppen
1359-12.jpg


king of the cookie
 

DeletedUser4100

Guest
Ik heb de enorme wereldoorlogen voorzien door mijn bijna goddelijke
krachten. Gelukkig wist ik al te ontkomen. Nu ik weet dat Joey een ondood
leger heeft samengesteld en ook in slaap is gevallen (slaapvloek blijft actief ^^)
weet ik wat me te doen staat. Een ondode soldaat is door een vloek in leven
gebleven en zal door moeten strijden tot zijn botten vermalen zijn tot stof.
Die kennis heb ik als zeer wijze Kitsune.

Ik bouw een Cape Canaveral en vlieg ermee de ruimte in. Dan bouw ik op een andere
planeet een nieuw soort rijk op. Door mijn uitgebreide kennis vordert de wetenschap
zich gigantisch snel. Uiteindelijk word een zeer sterk robot leger opnieuw gebouwd.
Ze worden verzonden naar oerwoud planeten voor trainingen.
My-Robot-Army.png

Ze trainen heel hard en de gigantische robots kunnen zelfs godzilla's vernietigen.:D
Ik bereid ze voor op hun moeilijke oorlog tegen het ondode Joey leger. Ik rust ze uit
met de bijna goddelijke zegens. Ik roep wat technomagiërs in om magische schilden
te bouwen die ook met mijn bijna goddelijke krachten versterk.
Een kleine test van het plasma schild
me2-dlc_79.jpg

De troepen worden opgeroepen om direct te komen met enorme ruimte schepen. De
zware lange trainingen zijn hard nodig; de robots moeten goed getest worden. Ze vliegen
om hun skills te controleren.
sunsets%20fantasy%20cityscapes%20futuristic%20people%20fantasy%20art%20spaceships%20sciencefiction%20vehicles%201920_www.wallpaperhi.com_1.jpg

Groots ze maken snel vorderingen. Ze zijn al bijna klaar om de strijd aan te binden met het
ondode leger. Het moeilijke aan het ondode leger is dat iedere soldaat volledig vernietigd
moet worden of de bron van de vloek opgespoord moet worden en die vernietigd moet
worden. Ik geef het bevel aan het ontelbare manschappen tellende super goed uitgeruste
robot leger om te starten met de belegering. Onder anderen zijn technomagiërs bij de belegering
aanwezig om de robots te assisteren en te beschermen.
war_futuristic_battle_weapons_armor_artwork1.jpg

De enorme hoeveelheden robots bestormen de razende ondode soldaten. Ze vechten genadeloos
hard door. Net als mijn monsterlijke robot legers. Na zware gevechten hebben we nog niet de bron
van de vloek opgespoord. Aan de robot linie zijn er nog maar 10 van de miljarden robots vernietigd.
Aan de ondode legers op dit moment slechts 15 van de miljard getelde ondode soldaten. Het gevecht
word volgehouden. Een spionage satelliet ontdekt de bron diep in een vreemd woud. Ik stuur wat
robots erop af om het te vernietigen. De plek is onbewaakt. Waarschijnlijk is er niet aan gedacht
dat dat het kwetsbaarste punt is.
Mijn robots onderweg naar de bron van het ondode leger
video%20games%20futuristic%20warthog%20digital%20art%20concept%20art%20artwork%20halo%204%20forerunner%202560x1440%20wallpa_www.wallpapermay.com_21.jpg

Al snel blijkt waarom het onbewaakt is; het gesteente is vrijwel onverwoestbaar. De robots vragen assistentie
van de technomagiërs en extreem zware wapens. Ik zend wat ze vragen. Na een zeer zware aanval is het bijna
vernietigd. De robots en de technomagiërs trekken zich terug. Voor de laatste keer vallen ze aan met zeer zwaar
artillerie. Na een hevige klap is het vernietigd. Het ondode leger valt uit elkaar. Soldaat voor soldaat valt uit
elkaar omdat de vloek is opgeheven.
Na de heftige alles vernietigende oorlog sluip ik naar binnen. Ik zie Joey onderuitgezakt in een diepe slaap.
In zijn hand het koekje. Ik weet dat zodra ik het koekje van hem afgepakt heb de vloek nog maar een halfuurtje
hem in slaap zal houden. Peinzend besluit ik het leger terug te fluiten. Ze keren terug naar de thuisplaneet. Ik pik
het koekje in en ga terug naar de thuisplaneet.

Eenmaal thuis bouw ik enorme plasma schilden. Mijn technomagiërs hebben mee geholpen. Met mijn uitgebreide
kennis en wijsheid was het zo gepiept. Met een vleugje magie helemaal. Al snel staan de enorme schilden om
de planeet heen als primaire verdediging.
Forerunner_gravity_well.jpg


Daarna laat ik mijn technomagiërs een mechanische engel pak bouwen. Dit pak geeft me bijna dezelfde eigenschappen
van een engel. Ik combineer alleen de eigenschappen van de super slimme Kitsunne en de hemelse verlichtende krachten
van een engel.

TECHNO ANGEL/KITSUNNE OF THE COOKIE :D
wings%20magic%20the%20gathering%20weapons%20armor%20shield%20artwork%20swords%20platinum%202600x1625%20wallpaper_www.wall321.com_63.jpg
 

DeletedUser5820

Guest
Mijn ontelbare godzillaleger heb ik voorzien van onverwoestbare harnassen en wapens die niemand (behalve godzilla) kan optillen. Met mijn onstervelijke superleger verpletter ik al drakenridders en joeys legers. Ik pak vervolgens het cookie af.

En Joey, jouwn Ork en dodenleger uit de lord of the rings die ik zojuist voor de negende keer heb gezien stelt niet voor mijn godzillalegers.

King of the cookie!!!!!!!!!!
 

DeletedUser4100

Guest
lol ik had Joey's leger al vernietigd :p

De godzilla legers waren iets 'kleins' vergeten.:p Nu ze allemaal de andere planeet hebben vermorzeld zijn ze mijn sluwheid vergeten. Ze zijn
misschien wel sterk maar niet de slimsten. Mijn technomagiërs, vele van mijn robots en vloot en ik wisten te ontkomen. Door het magische
techno schild. 'oeps ook vergeten godzilla leger :p'. Via een speciale list was het echte cookie geportretteerd toen de inval kwam naar
een andere locatie. Waar iets heerst wat zeer dodelijk is voor godzilla's van de film ''godzilla'' een monster dat geboren is door kernproeven.
Een steeds terugkerende film uit de koude oorlog (1945-1989).

De planeet begint onder hun gewicht te sissen. Tssssss vreemde gassen komen vrij. De godzilla's proberen weg te komen maar oepsie
ze hebben te zware wapenuitrusting die alleen zij kunnen dragen. De zwaarte kracht houd ze daarom muurvast op de planeet. Je probeert
met nog wat krachtige schepen ze weg te halen maar ze kunnen hen niet dragen. Ik knik naar een techno magiër. Een goddelijke gorilla
onverwoestbare robot staat op.
fantasy%20futuristic%20colossus%20artwork%20giant%20robo%201920x1080%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_87.jpg

Hij beweegt zich vrij rond zonder last te hebben van de gassen. De satellieten melden dat de planeet op het punt staat te imploderen onder
het gewicht van de godzilla's. De robot is slechts een afleiding. Hij gaat op de vuist met de godzilla's. Je schreeuwt naar de monsters dat ze
hem moeten verpletteren. Weldra is hun missie voltooid. Hun laatste doden missie. De planeet implodeert en een gigantisch zwart gat zuigt
alles op. Mijn technomagiërs hebben zichzelf, de vloot, de robots en mij beschermt met een magisch anti zwart gat aantrekkingsschild.
Je word alweer opgezogen door een zwart gat. De satellieten melden dat je in een onbekende super duistere uithoek van het universum
bent terechtgekomen.

Daarna vliegen we naar een andere thuisplaneet. Eenmaal 'thuis' controleer ik of het cookie er nog is. Die is er nog helemaal ongedeerd.
De dramatische strijd om het cookie heeft een grote hoogte bereikt. Wat zal er toch zo magisch zijn aan een koekje? Ik laat mijn techno magiërs
het cookie onderzoeken. Ik creëer nieuwe technische wezens die snel heel veel techno engelen kunnen bouwen. Al snel heb ik een ontelbaar
groot vliegende techno engel leger. Ze gaan om de planeet heen patroneren.
wings%20magic%20the%20gathering%20weapons%20armor%20shield%20artwork%20swords%20platinum%202600x1625%20wallpaper_www.wall321.com_63.jpg


KITSUNE OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser5820

Guest
Ik verander in iets dat sterker is dan alles bij elkaar wat er bestaat. Een superduperendatdanontelbaarkeertitan. Ik vernietig met mijn vocht dat uit mijn mond komt jou robot. daarna zet ik een bliksemsricht op jou af waardoor je sterft. je wist niet te ontkomen want al je soldaten zijn ook gestorven. ik maak het koekje zo sterk dat niets behalve ikzelf het op kan tillen, als je hem aanraakt krijg je een blikseminslag. Ik zelf ben er te groot en te sterk voor. Ik stop de cookie in mijn superbeveiligde broekzak.

KING OF THE COOKIE
 

DeletedUser4100

Guest
Helaas er zat een gat in je broekzak en het koekje viel er uit in de eindeloze ruimte waar geen zwaarte kracht is zweeft het. Zonder eigenaar.
Het enige wat het bewaakt is zijn vloek. Nu ik gestorven ben is mijn ziel weer vrij. Met de bijna goddelijke kennis weet ik toch hoe ik iets
moet verslaan. Jij bent nu zo groot dat je niemand kan zien en wie groot is reageert langzamer; de tijd verloopt trager.
Binnen de verzamel naam Yokais zijn er heel veel soorten. Maar das ietwat te ingewikkeld.:p Ik herleef weer als een Yokai. Dit keer als een
Yuki Onna. Een bovennatuurlijk wezen met heel andere gedachten en gevoelens dan mensen. Het is een bovennatuurlijk wezen dat zich
in een sneeuwstorm kan veranderen en iedereen kan bevriezen met haar ijzige adem.
Een Yuka Onni
Yuki-onna1.jpg

Ik haal een Kitsune, die ook een Yokai is, over om zijn magische krachten te gebruiken om je toverkunsten ongedaan te maken.
Al snel is het cookie niet meer agressief. Daarna laat ik hem het cookie enorm klein maken. Piep klein zodat alleen mijn kleine
ijzige handjes het koekje vast kan houden. Via een slimme bezwering zorg ik ervoor dat iedereen ongeacht de grote of zijn of haar
krachten onmiddellijk bevriest. Ook als het om wezens van vuur of hitte gaat. Alleen een Yukki Onna zoals ik is in staat het ijzige
cookie vast te kunnen houden.:D
Daarna verdwijn ik met het cookie als een sneeuwstorm met brokken ijs die door de ruimte dolen.

YUKKI ONNA OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser6951

Guest
Engelen hebben een hechte band met elkaar en als ze op een gegeven moment een tijd niet meer in engelenwereld zien gaan ze opzoek naar mij. Ze zien mij in diepe slaap samen met Alissa. Ze brengen mij naar de wijzen der wijzen.
W = Wijzen - E = Engelen.
E = We hebben Alissa en BlackShooter gevonden , ze zijn in een diepe slaap door een slaapvloek.. hoe moeten we dit oplossen ?
W = Laat me eens kijken.. Jaa daar staat wel wat over in in de boeken..
E = Wat dan ?
W = Hier staat het , het kan ontdaan worden door de magische steen in het Alfa gebergte.
E = Hoe gaan we daar dan heen ? En wie gaat daar heen?
W = Ik neem aan dat jullie dat doen
E = Hmm okee dan.
Ze gaan naar het Alfa gebergte en in de grootste berg van het gebergte zit de steen. Ze graven een diep gat en pakken de steen. De wijzen komen bij elkaar en samen met de steen en hun krachten kunnen ze ons uit de vloek helpen.
Tijdje later als we wakker worden..
' Ughhhhh drakenridder weer eens ' zeg ik. Ik pak mijn zwaarden en zeg dat Alissa mee moet gaan. Alissa stapt op haar Griffioen en we gaan naar de ruimte. We gaan naar een planeet die ColdIce heet. Een planeet waar het altijd sneeuwt en het zo koud is dat als je daar staat gelijk bevriest. Maar daar hebben wij een anti middel voor uit het magisch woud. Ik heb een boek van de wijzen daarover gekregen en we moeten opzoek gaan naar een ziel het zo liggen in een kasteel dat zo groot is dat de hele horizon bedekt. Moet toch niet moeilijk zijn? Als een kasteel zo groot is moet je hem makkelijk te vinden zijn. Dus inderdaad we zoeken een tijdje over de planeet en dan vinden we hem.
2cem9s2.jpg

We doen geen moeite om de ingang te gaan zoeken dus breken gewoon in met onze krachten. Het Kasteel is bewaakt door Yuki Onna's. Gelukkig kunnen we met onze onzichtbaarheid zo door het paleis wandelen.
Het duurt dagen en we hebben nog steeds niks gevonden. We horen op een dag een paar Yuki onna's praten op hun eige manier. Ze praten over de ziel dat niemand hem toch wil hebben en dat niemand er ooit naar op zoek zal gaan. Een kleine Yuki Onna'vraagt ' Waar is die ziel dan ? ' De Yuki onna's kijken elkaar aan en een zegt ' Dat mag je eigenlijk niet weten, maar zie je die getekende sleutels aan de muren? Op Elke sleutel zie je een figuur. Als je alle figuren van alle getekende sleutels heb gevonden kun je ze allemaal zelf tekenen en in de hoogste toren van het kasteel neerleggen. Je moet de figuren op een speciale manier leggen en dan zal de vloer draaien en je teleporteren naar de Ziel.
Ik kijk glimlachend aan en geef haar een high five. Alissa en ik ga allebei de kanten van de kastelen verkennen op zoek naar alle sleutels. We komen na 2 dagen weer samen en gaan op zoek naar de hoogste toren. Vanuit de lucht vinden we hem al snel en gaan erin. In de vloer zijn bepaalde vormen aangenomen en we tekenen de figuren in de vormen en dan draait de vloer. We krijgen wit licht voor onze ogen en moeten al snel onze handen voor onze ogen doen en dan zijn we in een bos helemaal besneeuwt en in het bos staat een klein tempeltje. Het Ziel staat daar. Alissa pakt een doosje en spreekt een spreuk uit en de ziel gaat in het doosje. Nu moeten we hier nog uit zien te komen..
We zien dat het een normaal bos is en we vliegen eruit en als we bijna boven de wolken zijn komt er een wit licht voor ons ogen en we kunnen weer niks zien, maar dan zijn we weer in de ruimte. De Ziel die hebben gevonden bevatten de zielen van alle Yuki Onna's.
We vliegen naar het magisch woud. We roepen de sterkste elfen op en die gaan in een kring staan met het doosje in het midden. Ze spreken vele spreuken uit en het duurt erg lang. Ik kijk fronsend naar ze wat ze allemaal doen. T zal wel goed zijn wat ze allemaal doen denk ik. En ja na een tijdje ontploft de Ziel met het doosje erbij. En Alissa zegt ; ' Alle Yuki Onna's zijn onschadigd gemaakt. Geen Yuki Onna zal nu nog bestaan.
Er was nog een probleem en dat was die Kitsune.
We gaan naar God en zeggen tegen hem dat er een engel is die door technologie is ontwikkeld. God kijkt boos. ' Ik zorg er wel voor dat hij het heel lastig zal krijgen. Alle planeten en universumen zullen tegen hem keren en iedereen die hem ziet zal tegen hem keren. Ook de geesten en magische wezens. Ik zal zijn krachten ontnemen zodat hij weer een gewoon normale mens is.
Zo gezegd zo gedaan. Hij word een mens en ik vlieg langs hem en pak het cookie af. Ik ga weer naar God toe en zeg ' Wil u alsjeblieft op dit cookie passen? '
' Natuurlijk iedereen die me wat aan doet om het cookie af te pakken zal ik straffen' Zegt God.

Angel Queen of the Cookie

Een elfjee :
wallpaper-fairy-fantasy-192033.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik duw je van het koekie af en laat het cookieontploffen

King of the noffing :D
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik heb een tijdmachine en ga daar mee ff trg in de tijd.
Net voordat je het koekje wil laten ontploffen, verwissel ik dat met een atoombom
Ik ben gelukkig hee ver weg dus mij gebeurd niets jij gaat echter dood :p.

King of the cookie
 

DeletedUser

Guest
Ik duw je van het koekie af en laat het cookieontploffen

King of the noffing
en laat ALLE tijdmachienes ontploffen
 
Bovenaan