Open spel king of the cookie

DeletedUser4100

Guest
Weer is mijn ziel vrij. Yes maar dit keer zinderend van wraak; de vloot moet hoe
dan ook voor eens en voor altijd vernietigd worden. Ineens komt er een vage gozer
langs die zegt tegen ons: ''Hé duts waarom zoveel verwoestingen en pijn voor zo'n
stom koekje?'' Hij loopt naar ons toe stom verbazend kijken we naar hem. Hij pakt het
koekje af. Hij eet het op. Zo nu tevreden?'' Even later begint hij over te geven het
koekje is nog heel. De vernietigingsvloot commandant Dions zijn broer pakt het
op.
De strijd gaat weer door. Bekend verhaal :p. Ik ga maar zuchtend weer een engelen
lichaam opzoeken. Ik heb weer een engelen lichaam en ben voorlopig van plan om
die te houden. Ik ga naar het kasteel der wijze engelen van dit verhaal:
Ik lig daar verwond en verzwakt op de grond ik kuch en probeer dan weer op te staan, maar het lukt niet. Vanzelf val ik weer in een diepe slaap en jaren later word ik wakker. Mijn wonden lijken nog alsof iemand ze net had aangericht maar ik kan opstaan. Ik wankel en ik zie dat ik in een puinhoop lig met steenblokken langs me lichaam en ik zie nog vuur dat brand nog van jaren geleden. Ik zoek door de puin mijn kinderen, maar ik kan ze niet vinden. Ik ben het zat en woedend vernietig ik alles wat in me pad loopt ik zie verderop een grote rode monster met bloed dat langs zn lichaam loopt. ik weet dat dat de opper onderwereld koning is en ik steek al mijn zwaarden in zijn lichaam waardoor hij verzwakt word ik weet dat het niet lang duurt voordat hij op zn normale niveau is dus ik ontsnap snel uit de onderwereld. Ik ga weer terug naar de engelenwereld. Ik loop door de engelen wereld naar het Kasteel der kastelen; Consiglio. Het grootste kasteel waar alle boeken van alle universums staan en waar de grootste engelen heersen. De Raad van Consiglio ziet mij en doet de deur open en vragen waarom ik zo gewond ben. En ik vertel het hele verhaal. Nadat mijn wonden zijn genezen door de Guarigione (Engel die kan genezen). Ik ga naar de wijste engel en de beheerder van Consiglio. ' Ookal doordat ik mijn menselijkheid heb weggedaan ben ik verdrietig ' zeg ik ' Ik weet me geen raad meer dus ben ik hier gekomen.. Der kasteel der wijzen.. alsjeblieft help me.. me kinderen zijn weg en ik bent gekweld en heb veel pijn gevoeld .. Tiamat heeft weer toegeslagen.. de chaos heeft me ten einde raad gebracht'. De wijste engel vertelt me dat me kinderen zijn gestorven waardoor ik nog meer verdriet voel ookal waren ze van die afschuwlijke ex van me. De wijste engel brengt me ver de engelenwereld in op een plek waar het heel donker is en ik voel de verschikkelijke magie op die plek. Hij loopt voor mij uit een grot in. In de grot zie ik licht brandde en er zit een mevrouw met vleugels die door zwarte veren zijn bedekt en het geeft een zwarte licht vanaf. Ik ga wat zachter lopen maar op een gegeven moment sta ik voor haar. De wijste engel vertelt met dat dat Ombra is de vervloekte engel. De wijste engel vertelt me dat ze gebanned is. Ombra kijkt ons met afschuw aan en vraagt wat ze van ons aan heeft. De wijste engel vertelt mijn verhaal en dat ik problemen heb met de verschikkelijke draak Tiamat. Ombra lacht en zegt ' dat is me een draakje hahaha ' . Ik kijk haar met stekende ogen aan en ze houd op met lachen. Ze zegt ' Maar meisje wat kan ik dan voor je doen.. ? ' 'Ik wil Tiamat weg hebben ik wil dat het ophoud met deze chaos ' . Ombra: aha.. en daar heb je mij voor nodig , dacht dat je het wel zelf kon handelen '. Ik ; Dat kon ik ook , maar nu vind ik het genoeg. Ombra: Ik kan Tiamat niet zomaar wegwensen als ik dat doe zal er nog meer chaos onstaan. Ik: Ik weet dat het enige wat ik wil is dat zijn krachten weggaan. Ombra: Hmmm daar kan ik wel voor zorgen.. maar natuurlijk wil ik er wel wat voor. Ik; Jaa natuurlijk... je word niet meer gebanned in deze grot. Ombra : hmm daar doe ik het voor hahaha. ' Maar wat doet u nou.. ze zal heel engelenland vernietigen' zegt de wijste engel. Waarop ik heb daarna in het oor fluister daar ik daar ook een plannetje heb voor bedacht.
Nja zo is het gegaan. Ombra ging naar een kamer waar ik allemaal bollen zag. Kijk hier eens aan meisje.. de bollen van alle universums en deze is van Tiamat. Ombra ging te werk en Tiamats krachten werden weggehaald. Ikzelf pakte de zwaard van Jupiter en legde het voor haar keel. Vernietig de universum en zorg dat ze allemaal in het diepste van het diepste van de onderwereld komen. Ombra schrok en deed wat ik zei en liet alleen het koekje vrij maar ik wist dat ze daarna wraak op me ging nemen en stak de Jupiter zwaard door haar lichaam recht in haar hart. Ik zei toen ze dood was ; Niet alleen omdat ik wou dat Tiamat krachten moesten weggehaald worden maar ook omdat ze andere onschuldige mensen heeft pijn gedaan is ze nu dood. Ik loop weg uit haar grot en denk aan me ex. Ik weet dat hij me zal zoeken en me weer pijn zal doen maar deze keer.. loopt het een stuk anders voor hem af.
Ik pak het koekje dat uit het universum van hem is gegaan en stop het in mijn ziel (niet mijn lichaam dus)

Angel Queen of the Cookie

Ontsnapping aan de onderwereld:
angel-of-retribution-fantasy-art.jpg
Ik vraag: ''Ik heb een groot probleem met een steeds terugkerende vernietigingsvloot. Het is zo taai en
gemeen en pijnlijk als (...). Haast niet te stoppen! Wie kan mij helpen?'' ''Well jongen er is dan maar één
iemand die je nog kan helpen.'' Word me gezegd. ''Dat is god zelf. De vader van het universum en tevens
de vader van de vloot. Alleen hij kan zijn kinderen stoppen.'' ''Maar ik heb ook mee gevochten om het
koekje.'' ''Klopt je hebt ook dingen geterroriseerd maar god is vergevensgezind. Toch?'' ''Ja maar alleen
als je er spijt van hebt en ik heb er echt geen spijt van.'' ''Wel dat die vloot je steeds veel pijn doet en
je beste vijanden?'' ''Dat is waar. Ik ga maar meteen praten.'' Ik word al wat positiever. Ik ga naar een
soort enorme kerk.
God-s-Messengers-angels-8047909-1024-768.jpg

Enorm prachtig licht verligt de kerk ineens. Een aangename man verschijnt. Hij zegt rustig met een aangename
stem: ''Hallo zoon van Adam. Wat is er ben je niet tevreden?'' ''God het zit zo... We hebben vechten een heftige
strijd uit om een cookie. Het is uit de hand gelopen en een alles vernietigende vloot komt steeds terug. Ik heb er
afschuwelijke spijt van. Ik had zelfs het universum met die vloot vernietigd maar niks werkt om hen te stoppen.
Ze blijven mijn bestevijanden en onschuldige slachtoffers veel pijn doen.'' ''Als dat zo is... Hmmm ja ik zie het inderdaad
ze hebben een manier gevonden om van universum naar universum te reizen. Zodat je ze niet had kunnen vernietigen.
Ik zal Azraël sturen. Zij moet namens mij met ze afrekenen. Dan geef ik haar ook meteen opdracht het hele
vernietegingsimperium de dood in te sturen en zijn hele vloot te verschroten als oud ijzer en al hun kinderen ook.''
Zo gezegd zo gedaan.
azrael_by_anotherwanderer-d6yehtc.jpg

Al snel komt Azraël in actie. Geloof het of niet maar de engel werd direct massaal aangevallen.
De engel lacht: ''Haha vlerken en schurken dus jullie willen mij echt aanvallen? Goed dan dan gaan wij even lekker
dansen of beter gezegd het uitvechten.'' Het ene schip naar het andere werd vernietigd; geen enkele vorm van technologie
kan genoeg weerstand bieden tegen god of gods engel Azraël. Al vrij snel is de hele vloot definitief dood en kan die nooit
meer terug keren. De vloot is verschroot en alle planeten van hun zijn ook vernietigd; hun zonnen werden ook de dood
in gejaagd en werden rode reuzen en vernietigden hun planeten. Niemand kon ontkomen aan gods alziende oog en aan
zijn engel Azraël. Al snel word de hele mikmak berecht. De meesten worden doorgelaten naar de hemel maar mogen er nooit
meer weg. De mensen die willens en wetens hebben vernietigd worden de hel in gestuurd. Dions komt als laatste aan
de beurt. ''Dus je hebt het verboden wapen gebruikt? Je hebt meerdere universum gekweld en vreselijke pijn gedaan? Je
hebt al je vijanden een zeer pijnlijke dood in gestuurd?'' ''Ja dat klopt maar zij begonnen.'' ''Dat zeggen ze allemaal. Ik verban
je naar de eeuwige duistere nacht.'' (geen idee of dat bestaat maar instorie wel). De eeuwige duistere nacht is een afschuwelijke
plek waarin je niet meer weg kan komen. Er huizen allemaal griezels.
Het koekje is door de chaos weer verdwenen. Slechts twee verdachten bleven over: Joey en de keizerin van Jupiter. Toen wist
ik het weer het was de broer van de leider van de verwoestingsvloot. Snel spoor ik hem op. Hij houd vakantie op een tropische
planeet genaamd ''Tropical holliday planet''. Ik overdonder hem in zijn slaap en pak het koekje weer af. Snel vlieg ik weer
weg en breng weer een bezoek aan het kasteel der wijzen. Ik vraag ''Hoe kunnen we via de tijd er voor zorgen dat de
vernietegingsvloot nooit bestaan heeft en nooit (meer) tot stand gebracht kan worden?'' ''Bloedlijnen.'' Word me gezegd.
Al snel sta ik in de ontzielde folterkamer van het kasteel der wijzen. ''Volg me ik weet hun bol te vinden.'' Zegt een engel.
''Aaah hier is ie.'' De engel houd een bol vast met inderdaad de familie stam van de vernietigers. De engel maakt het stuk
waardoor de vloot nooit heeft bestaan en nooit meer terug kan keren. Via een ingewikkeld tijdsdilema compensatie systeem
van het bovennatuurlijke blijft de geschiedenis het zelfde. De altarnatieve vloot zijn soort van tijdsbewakende vervangers
die verdwijnen na de eigenlijke dood en beoordeling van de vloot behalve dat van Dions.
Fluitend loop ik naar een gigantische bol. De wind wakkert aan. Het is de teleportaal naar een nieuw universum. Er staat bij
''nieuw universum'' Een klein bordje naast ''verboden voor vernietegingsvloten; die zullen onmiddellijk verdwijnen''. Klinkt goed
voor ons.:) Ik haal m'n beste vijanden er weer bij via via uiteraard.:p Ik spring als 1e het nieuwe universum in en zoek ga een
verbergen dimensie binnen.

ANGEL OF THE COOKIE :D

Hopelijk word niet weer zoals ''I see fire'' zoals Smaug zoals de vorige keren :p was een beetje dramatisch maar
slechte gebeurtenissen = goede verhalen:ninja:
[video=youtube;2fngvQS_PmQ]https://www.youtube.com/watch?v=2fngvQS_PmQ[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
Ik wek king mirras tot leven en ik geef hem de beste uitrusting die ik ook heb. Maar ik geef mijzelf en mirras nog een zuigstraal. Wij vliegen naar de grens van her universum toe en we zetten de zuigstraal aan en zo vernietigen we de beveiliging bij de cookie en de cookie vliegt naar ons toe. Ik vang hem.

image.jpgimage.jpg


Ik verander ik de balrog en ik dood king mirras. Ik houd het koekje in mijn vuurhand vast en ik vlieg ergens naartoe......


King of the baked cookie.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik besluit om me aan te sluiten bij de machten. Strijdende engelen die tegen bovennatuurlijk
kwaad strijden zoals demonen. Deze engelen zijn zeer sterk en zeer machtig. Ze kunnen tijdelijke
macht verlenen met hun scepter. Ik pak twee zielensnijders die handig zijn in de strijd met een
bijna onverslaanbaar ongevoelige demon.
Golden_Angel_by_pamansazz.jpg

Ik krijg eerst de opdracht een soort van slangachtig monster te verslaan. Al snel versla ik
het gigantische monster. Ineens is er een spoedgeval. Code rood een zeer krachtige demon
heeft de bovenwereld betreden. ''Type?'' vraag ik. ''Balrog'' is het rustige antwoord. ''hmmm,
komt me ergens bekend van voor we zullen zien.
Ik spoed me naar het noodgeval. Inderdaad een baldrog is op een aardachtige planeet. In een vuurzee een vulkaan
die is uitgebarsten. Het monster heeft een dorp verwoest. ''Wel wel wel las dat niet onze demon is.'' Je kijkt me geschrokken
aan als je me ziet; je herkent me. Dan worden je ogen weer vals. De baldrog buldert: ''Jij zult nooit meer het koekje van me
afpakken. Val iemand anders maar eens aan.'' Ik antwoord rustig en kalm: ''Als iemand anders het cookie weer afpakt ja dan
doe ik dat. Als iemand me voor is ja dan doe ik dat.'' Een hevige strijd barst los. De enorme baldrog stort op me met zijn
inferno in zijn kielzoch
attachment.php

Ik duik snel weg. Gelukkig zijn mijn veren van een materiaal dat onverwoestbaar en niet in brand kan vliegen is.
Als beschermer van het universum val ik weer uit de lucht aan. Je slaat mijn aanval hard grondig af maar ik
vlieg net op tijd weg voor ik op de grond knal. Ik houd de zwaarden goed vast. Een horde andere machten
belagen het enorme monster. Ik vlieg heel ver omhoog. Bijna weer in de ruimte. Dan laat ik me als een furieuze
gerichte meteoor naar beneden storten. Je valt net een makker aan. Op eens draai je je om en je ogen worden
groot van schrik. Met de zwaarden in maand schiet ik naar je toe. Je houd je enorme arm omhoog en probeert
nog te ontkomen. Te laat ik snijd je ziel van je nieuwe lichaam. Gelukkig is het gevecht daardoor snel voorbij
zonder al te veel geweld en pijn. Je schreeuwde nog ''neeee''. Je ziel vliegt weg op zoek naar een nieuw
sterker lichaam. Niemand heeft je ziel achtervolgd maar één ding is zeker: terug keren met wraak zal
niet onwaarschijnlijk zijn voor je.
Ik land naast het ontzielde monster. Uit zijn klauwen rolt iets met een bruine kleur. Ik pak het op en mijn ogen
glunderen; het is het cookie.:D Ik verstop het cookie ergens onder mijn onkwetsbare harnas waar niemand het
ooit zal vinden. Ergens in mijn lichaam. Daarna bestrijd ik weer het kwaad in het prachtige universum.

ANGEL OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser6951

Guest
Ik vlieg rond en ben onrustig.. ik moet het cookie weer in me handen zien te krijgen.. Ik loop naar het Nieuws huis in engelenwereld. Ik hoor dat het cookie weer in handen is van drakenridder. Ik zucht.. moet ik hem dan weer met hem vechten.. Ik zie hem in de verte vechten met een paar demonen. Ik vlieg naar hem toe en snij door zijn hele lichaam en naast zijn hart ligt het koekje ik pak het eruit. Achh zo moeilijk was dat niet he :) Ik weet dat hij weer in een ander lichaam gaat zitten dus ik vlieg snel weg. Ik bewaar het koekje ergens in engelenland goed bewaakt door sterke engelen onder leiding van mij.

Angel Queen of the Cookie

Kasteel van de wijzen :)
130340.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
"Jullie hebben gefaald!"

Inneens komt ik (balrog) weer langs en met mijn gigantische vuurzwaard sla ik op drakenridder in die verkoold dood op de grond valt. Drakenridders slang probeerd mij te bijten maar ik steek mijn zwaard zonder moeite in zijn keel. Dood.

image.jpgimage.jpg

image.jpgimage.jpg

Jullie hebben de echte balrog van midden aarde gedood maar niet dions. Ik vlieg weer naar de engelwereld en daar komt een stevige strijd tegen jou leger. Maar ik rooster ze allemaal. Ik komt je paleis binnen en ik sla mijn gigantische zwaard op jou hoofd en nu is je paleis van mij en je cookie ook.

King of the cookie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6951

Guest
Ik ga naar de wereld van de magiërs en ga opzoek naar Gandalf (haha lord of the rings ^^) Ik zeg dat de balrog weer leeft en dat hij de enige is die hem uit kan schakelen. Gandalf moppert maar wil mij best helpen. Gandalf gebruikt zijn geweldige witte magië en schakelt hem dit keer wel uit zonder dat ze allebei in de diepte vergaan. Ik laat mijn onderdanen over de baltrog waken en verkomen dat hij op een of andere manier ooit nog zal ontwaken.

Angel Queen of the cookie.

2dcfxmx.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
Ze Nasgul is opzoek naar zijn prooi maar hij komt het angelkasteel niet binnen. Hij overhandigt mij zijn geest en ik breek de gevangenis open. Ik krijs zo hard dat jullie sterven..... Ik bijt in blackshooter en sleur hem door het paleis heen en ik liet je vallen. Ik pak de cookie weer terug ik verdwijn uit het paleis en wij, ik en the witchking vernietigen de stad verder.

image.jpg

King of the cookie
 

DeletedUser6951

Guest
Hele stad is verwoest van witchking. Ik pik dit niet met een bijtwond dat zo diep is ga ik naar de genezende engel. Ze is zelf ook verwond maar kan me genezen. Ik help haar opstaan en het puin van haar lichaam van haar eraf te halen. Ik pak het zwaard van Jupiter dat verderop ligt en loop kwaad het verwoeste kasteel uit. Ik vlieg naar de witchking die verder met vernietigen is van de stad waar ik woon en steek het zwaard in zijn gezicht. Hij valt dood neer en dat monster waarop hij zat vernietig door mijn zwaard in zijn hart te steken. Ik pak het koekje af en bewaar het weer in engelenstad.

Angel Queen of the cookie

Anime-Fallen-Angel-HD-Wallpaper.jpg
 

DeletedUser5820

Guest
Je bent vergeten dat ik er ook nog ben en ik ben trouwens hetzelfde als de witchking. Deze keer ga ik het gevecht op de grond met jou aan. Ik sla met mijn vuurzwaard op het zwaard van jupiter dat doormidden breekt. Ik sla met mijn goeiendag op jou hoofd en je valt dood neer. Je schedel is gebroken. Je dokterin kwam aanrennen maar mijn zwaard stak ik diep in haar hard. Dood. Ik pak de cookie en ik vlieg naar midden aarde naar mordor, met het leger van orks trollen en ringgeesten. Ik ben nu de witchking.

Witchking of the cookie
 

DeletedUser4100

Guest
Nu ik weer verdoemd ben en niks werkt wat goed
is en zelfs de keizerin der draken faalde besluit ik
iets heel wreets te worden.

Ik word het machtigste wezen dat ik ken: Azraël de doodsengel. Sterven is onmogelijk alleen vrijwillig
het lichaam verlaten is mogelijk. Met de vreselijke ontzielende zeis van Magere Hein keer ik terug.
Nu zal ik voor eeuwig kunnen afrekenen.:D
piet-hein-zijn-naam-is-fijn.jpg

Ik laat blackshooter vrij. Zij zal de vreselijkste wraakgodin worden die het universum ooit
gekend heeft. Ze zal in het bijzonder zich zelf wreken. Ik breng de dood naar jouw toe.
Je vecht terug maar wat een schrik je gaat door me heen. Ik lag: ''Dacht je nouw echt
dat je de dood kon doden?! Dwaas je gaat er aan.'' Ik hef de dodelijke zeis en sjak
je leven zal voor eeuwig voor bij zijn. Ik pik weer het koekje in. Zo nu even het nieuws
lezen.
magerehein.jpg


DEAD ANGEL OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser5820

Guest
"Niemand kan mij doden..... sterf nu...." Ik verbrandde je met mijn zwaard en je was een uitelkaar gevallen geraamte. Je leeft nog, maar je kan niets meer. Je stelt niets voor. Na de slag om midden aarde hebben we de ring gevonden en is sauron tot leven gewekt. Hij is mijn bodyguard. Blackshooter valt ons aan maar sauron slaat haar met een smak van zijn reusachtige knots de zon in. Dood.

Ik pak het koekje van hijn af die in de mond van de schedel licht.

Witchking of the cookie!
 

DeletedUser6951

Guest
Ik zit in de onderwereld van de dood. Ik heb niks meer dat ik kan gebruiken. Me zwaarden zijn stuk ik loop door de onderwereld en zie daar vreselijke monsters. Ik vind het wel genoeg geweest. Ik ben een engel met krachten en dat vanuit me lichaam ga ik gebruiken. Alle krachten die nog over zijn gebleven gebruik ik om het Second Origin vrij te maken. De Second Origin is kracht dat van binnenuit werkt. Ik word overvloed met krachten, maar ik weet dat er een limiet is van me krachten. Maar met die krachten loop ik door de onderwereld ik zie het huis des doods. Ik vernietig het. Ik zie jou voor me staan met de Zeis, we komen in een gevecht. Ik ; onderschat nooit me krachten.. zelfs na me dood kom ik achter je aan. Ik vecht en breek je geliefde zeis. Ik pak je ziel eruit en bewaar het. Magere hein resten vallen neer. Ik ; leuk om je gekend te hebben.. haha. Ik pak het koekje weer af. Doordat ik jou heb vermoord vlieg ik voor de 2de keer weer eens uit de onderwereld. Ik breng jou ziel naar de Huis van Contra. Contra is de geliefde engel van engelenland. Ik zeg tegen haar dat ze zn ziel moet beschermen en voor moet zorgen dat hij geen kwaad meer doet. Contra stemt er mee in en geeft me nog een flesje met genezende krachten mee. Daarna ga ik naar de planeet Jupiter met de resten van me zwaard. Door het het gesteente van Jupiter kan ik het weer maken. Ik bewaar het koekje bij me.

Angel Queen of the Cookie.

big.php


Dions jij was eerder maar dit was reactie op drakenridder gevecht met mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
Ik verander in een machische king kong die jou als geest gaat doden, en dat heb ik gedaan. Ik pak het koekje af en ga weer naar middenaarde.

image.jpg

King kong of the cookie!
 

DeletedUser4100

Guest
Ach laten we er van uit gaan dat zij nu het koekje heeft.:p

Mijn ziel is sterk. Het moederdeel zit nu gevangen maar er zijn vele splinters verspreid
door de eerdere vernietiging. Ik wend al mijn krachten aan en mijn toorn wakkert aan.
Mijn kwelgeesten ontstaan weer. Weldra zullen ze weer het universum bevolken.
Alleen Dions en Joey zijn nog besmet om dat Blackshooter eerder ontsmet is.
Vreselijke nachtmerries beulen mijn slachtoffers af.
Mijn ziel word steeds kwader. Bloedrood van woedende razernij. Het groeit steeds
meer. De afschuwelijke beheerzaal word opgeroepen uit de hel. Hij is de vreselijke
bewaker van de hel en moet de gedoemden bewaken. Een klein beetje van mijn
ziel weet hem te belichamen.

''Grauw meester vijanden verslaan.'' Het is eens tijd om het ergste kwaad aan
te wenden. Nu mijn ziel echt kwaad word. Het monster zoekt razend rond en
vind als 1e Dions. Na een afschuwelijk gevecht word Dions de hel in geworpen.
Dan word de geliefde engel verslagen en komt mijn ziel weer vrij. Daarna versla
ik snel Dions uit de hel en pak het koekje.:)

DEMON OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser5820

Guest
Ik ga dood..... Ik kom terug en verander in een duivelse onkwetsbare geit. Het kan niet dood en ramt zo alles naar de hel, en nog verder.

Ik ram je een andere demensie in waar iedereen van je houd, daar kan je niet tegen en vervolgens ontplof je.

image.jpg

Ik vreet het koekje op.

Goat of the cookie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Lol ik ontplof omdat ik daardoor kan ontsnappen.
De flarden vormen weer vaste form vlak bij jouw.
Ik verrander in een nachtmerrie genaamd de
''helle veeg''. Als je slaapt kruip ik in je geest en
verander het tot een paard dat ik de hele nacht
afbeul. Het doet je vreselijk veel pijn en je kan daardoor
niet meer slapen.
Maanden later zonder slaap voor je ben je dood op. Ik kom
weer in vaste vorm naar je toe. Je wilt naar me toe rennen maar
je valt slapjes uitgeput op de grond en valt bijna weer in slaap.
''Wil je nog steeds vechten?'' ''Ik heb gewoon last van... Slaapgebrek.''
''Dat zie ik. Haha nachtmerries? Ik help je er van af voor slechts één
koekje.'' Je gorgelt (herkauwer;)) en spuugt het koekje weer uit.
Ik hef mijn zeis en stuur je weer terug naar... tja waar eigenlijk naar
toe? O ja een andere dimensie. Een ronde dimensie zonder gras. In
het midden staat een bordje: ''Zoveel gras als je wilt ligt in de hoek.''
Je blijft er naar zoeken.
Ik heb het koekje weer en vlieg gouw weg. Ik verander mezelf in een
sterrenbeeld met een koekje in de klauwen.
dragon_in_stars_by_h_brid-d66xn1j.png

Srry voor de herhaling is gewoon zo'n leuk plaatje.:p

STAR SIGN OF THE COOKIE :)
 

DeletedUser5820

Guest
Lol ik ontplof omdat ik daardoor kan ontsnappen.
De flarden vormen weer vaste form vlak bij jouw.
Ik verrander in een nachtmerrie genaamd de
''helle veeg''. Als je slaapt kruip ik in je geest en
verander het tot een paard dat ik de hele nacht
afbeul. Het doet je vreselijk veel pijn en je kan daardoor
niet meer slapen.
Maanden later zonder slaap voor je ben je dood op. Ik kom
weer in vaste vorm naar je toe. Je wilt naar me toe rennen maar
je valt slapjes uitgeput op de grond en valt bijna weer in slaap.
''Wil je nog steeds vechten?'' ''Ik heb gewoon last van... Slaapgebrek.''
''Dat zie ik. Haha nachtmerries? Ik help je er van af voor slechts één
koekje.'' Je gorgelt (herkauwer;)) en spuugt het koekje weer uit.
Ik hef mijn zeis en stuur je weer terug naar... tja waar eigenlijk naar
toe? O ja een andere dimensie. Een ronde dimensie zonder gras. In
het midden staat een bordje: ''Zoveel gras als je wilt ligt in de hoek.''
Je blijft er naar zoeken.
Ik heb het koekje weer en vlieg gouw weg. Ik verander mezelf in een
sterrenbeeld met een koekje in de klauwen.
dragon_in_stars_by_h_brid-d66xn1j.png

Srry voor de herhaling is gewoon zo'n leuk plaatje.:p

STAR SIGN OF THE COOKIE :)

Is dat plaatje niet van the elder scrolls skyrim?

Deze geit is oppermachtig. "Nee, nee, grapje. Deze geit hoeft niet te slapen maar omdat je mij een nachtmerrie hebt bezorgt neem ik wraaak!!!!!!" "Pak me dan" zei hijn. Ik kom op een snelheid van 1000km p uur aanrennen en ik ram je in je kruis. Je had niets in de gaten en opeens viel je uit elkaar. Opeens kom ik met een potje in mijn bek aanlopen. "Ben ik weer! Welkom in je nieuwe huis!" Je begon luid "neeeeeee" te roepen maar opeens werd het stil...... Je was niet meer hoorbaar door het geluidondoordringbaar glas. "Je kan je niet weg teleporteren en je geest kan er nooit uit!"

image.jpg
Je uiterlijk is trouwens ook veranderd.

Lol

Goat of the cookie
 
Bovenaan