Open spel king of the cookie

Joey-the-king

Actief lid
Ik, de machtige god joey, kom er ook bij.
Ik ben de god van de dood. Ik sta tussen de hel en hemel in.

Ik weet allemaal wat er gaande is om die koekje te bemachtigen.
En besluit om aan mijn mede-goden te vragen of ik ook mee mag strijden, en of zij me willen helpen.
Ik vraag eerst toestemming aan mijn schoonvader, Hades.
Hij keurt het goed.
Zeus ook, omdat hij de oppergod is heb ik veel aan hem.
Maar ik heb een probleempje, en dat is Blackshooter. Ik weet dat jij een Engel bent.
Dus eerst ga ik naar de God van de Engelen, jouw baas.
Ik vertel alles, zus en zo..
Hij weet nu dat jij je Engelen krachten misbruikt.
Je zou mensen moeten helpen met je krachten, en niet je krachten tegen hen gebruiken.
Je wordt geroepen door de God van de Engelen.
Hij is woest.
Je wordt ernstig bestraft, je verlies alle maar dan ook alle krachten. Je wordt in het Paleis in de diepste kelder gestopt. In een soort kamertje, Engelen kunnen er nooit uit. Echt nooit.
Daar heb je ook geen krachten, er komt nooit iemand. De tijd gaat daar sloom. Je krijgt ook niks te eten. Ook niks aan :p, om zeker te weten dat je niks hebt.
girl_in_cage_Wallpaper_8y030.jpg

En andere god-vriend helpt me om van dions af te komen.
Dat is Hephitos, god van vuur.
Hij spreekt een vloek over je uit,, je staat voor eeuwig in brandt.
goat_on_fire_small.jpg
Op een gegeven moment sterf je uit, het is geen normaal vuur.
Met deze duistere vuur wordt alles maar dan ook alles verwoest, er blijft absoluut geen as over.
Dat is ook gedaan, dions bestaat niet meer.
Nadat je 'dood' bent ga je niet naar het hiernamaals, niet naar de hemel ook niet naar de hell.
Je bestaat niet, je bent er nooit geweest, en je zal er ook nooit meer zijn.

Tartaros, Hades, Artemis, Poseidon en zeus helpen me om van Drakenridder af te komen.
Tartaros is de god van de onderwereld
Hades de god van (paar dingen n.v.t) en onderwereld
Artemis god van (paar dingen n.v.t) en wilde dieren (ivm met dat je dions geest tot paard had gemaakt)
Poseidon god van water, aarbevingen en paarden.
Zeus, oppergod. Hij heerst over hemel, aarde, lucht en bliksem.
Omdat jij ooit ook een schoonzoon van Hades was, wist jij wat we moesten doen.
Ten eerste werd jouw geest ook een paard.
Ten tweede, werd jouw lichaam ook in het eeuwige vuur gezet door Hephaistos. Waardoor jouw lichaam voor eeuwig brandde.
616451__black-fire-horse_t.jpg
En dus jouw ziel, jouw geest, jij verdween.
Ik wordt beschermd door alle goden. Dat zijn er duizenden.
Hades beschermd mij het meest.
Ik sta op mijn plek met het koekje, omdat ik ook wel wijs ben denk ik, 'wat moet ik nou?'.

**Gesprek met Hade**
(H= Hades, J=Joey)
J: Wat moet ik nou, vader?
H: Wat bedoel je mijn zoon?
J: Ik ben een god, ik kan toch niet zo onozol zijn en strijden om een koekje? Ik hoor hier, de doden naar de juiste plek te sturen... En met zo'n koekje.. *zucht*
H: Ik snap je wel. Maar het is beter zo, wij (goden) zullen jouw en het koekje beschermen met al onze krachen. Als we het aan die andere 3 over gelaten hadden.. Dan... Ik wil niet eens weten wat er dan zou gebeuren...!!
J: Vader... Zullen wij ooit uitsterven?
H: Nee mijn zoon, wij blijven altijd bestaan de nieuwe generatie geloofd het misschien niet, maar die zullen ons dan wel zien als we dood zijn.

**Ares komt**
A: Waarom gingen we gewoon geen oorlog voeren? Ze zijn toch véél zwakker :D.
Hades: Daarom, men jong (is neef van Ares).
Joey: Die BlackShooter, we zijn van haar af toch..?
**Een stem**: Ja. Jij was ooit, en Engel ofniet?
Joey: Hera..?? Jah dat klopt, zij was mijn vrouw, maar dat was niet echt..
Hera: Ik ben goden van het gezin, en bescherm de vrouwen, dus waarom?
Joey: Nou, jah die koekje.. Ik wou hier een eind aan maken in mijn eentje, zodat u allen trots op mij konden zijn,, maar ik heb het verprutst..!!!
Hades: Ah,, die Engel... Verloor der krachten en kwam hier heen,, maar plots keerde ze weer terug.
Zeus: Ik heb met de Engelen God gesproken en hij heeft verteld dat BlackShooter er niet meer uit zal kunnen komen,, haar kinderen zitten ook in zo'n cel.

Joey: En, Dions en Drakenridder dan..?
Hades: Die zijn er niet meer, ze hebben nooit geleefd.
Hera, Zeus, Ares, Hades (allemaal in koor) Zeg het maar

I'M THE GOD OF THE COOKIE.


iedereen uitgeschakeld :cool:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser6951

Guest
Ver weg van engelenland in de bossen achter de bergen en rivieren en meren is een magisch woud. In het magisch woud wonen elfjes. In het magisch woud staat een grote grot. Niemand durft daar in te komen omdat ze allemaal slechte verhalen hebben gehoord.
Terug in het paleis naakt in me cel, leg in me hand op me hart en tranen stromen langs me wangen. Ik pak wat stof langs het tralies en ik doe me wens en me wens dat ik hulp krijg. Ik laat het stof los en t zweeft weg. Me magie is helemaal weg, maar de wijzen vertelde me ooit dat het er in engelenland magisch stof bestaat. Het zal zorgen dat de wens uitkomt. De stof gaat over de bergen en door de bossen en rivieren naar het magisch woud in de grot. De talloze gangen waar je verdwaalt kan raken. Het stof neemt een pad en komt uit in een grote grafkamer. Het stof valt op een dood meisje geen huid zit nog aan haar botten. De stof verspreid zich over haar lichaam en langzaam komt er weer huid en vlees op haar. En als ze weer als levend uitziet doet ze haar ogen open en er komt een goude glas in haar ogen. Ze heeft het bericht begrepen. Ze slaat haar elfenvleugels uit. ' Wie aan mijn zusje komt.. komt aan mij' Ik ben Alissa de levende elf. Niets of niemand zou mij dood kunnen maken, maar er is iets ergs gebeurt wat ik liever niet aan jullie nog vertel.. Maar niemand zou mij zomaar kunnen vermoorden. Ze loopt uit de grotten en ze loopt naar haar voormalig dorpje. Iedereen kijkt haar met grote ogen aan. Alissa pakt kleren en loopt zonder iets te zeggen weg. Ze pakt wat eten en drinken. Ze weet dat ze nooit zo lang kan vliegen met haar elfen vleugels dus ze stapt op haar Griffioen. (Google is je beste vriend). Ze vliegt richting de engelenwereld. Het is een lange reis, maar na 3 dagen komt ze aan in engelenland. Ze pakt een flesje magie uit haar zak en sproeit het over haar lichaam. Ze word ontzichtbaar. Ze sluipt het paleis in ze zoekt door de gangen maar kan me nog niet vinden maar dan zie ik een zwak lichtje branden. Ze ziet mij bewusteloos liggen. Ze pakt haar flesje met levend adem en ze doet het in me mond. Al snel word ik wakker en voel ik me weer goed.. Ik kijk haar aan en glimlach. Dankje zusje had jou niet verwacht maar ben blij dat jij hier bent. Ze haalt me uit de tralies en ze geeft me wat eten en water. ' Ik ben hier gekomen om je te helpen. Ik ben je dankbaar voor vroeger dus daarom doe ik dit voor je.. vertel me wat er aan de hand is' Ik vertel het hele verhaal wat Joey, dions en drakenridder me hebben aangedaan. ' Ik zal je de komende tijd helpen.. het cookie is waarschijnlijk heel belangrijk voor je' zegt Alissa. Alissa pakt een grote rode fles. ' Drink op.. het is de bloed van engelen het geeft je je kracht terug'. Ik drink het op en kan gelijk al weer me krachten door me lichaam voelen stromen. Ik sla me vleugels uit en ga weer terug naar Jupiter samen met Alissa. Ik maak mijn zwaarden weerr en roep alle goden van de Romeinen op. Alle goden staan achter me en ik ga op zoek naar Joey. Joey staat daar met zijn goden op hem heen. Het word een heel gevecht en op een moment vecht ik met Joey. 'Wat jij me aan hebt gedaan zal ik je niet kunnen vergeven alles wat me dierbaar was heb je van me afgenomen' zeg ik. Ik steek het zwaard van Jupiter door z'n hart. Ik pak het cookie. En zie dat de andere goden dood zijn gemaakt door mijn goden. Ik vlucht weg samen met Alissa naar een plek dat niemand weet...

Queen Angel of the Cookie.
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik heb je gestalkt en pak het koekje af en steek mijn tong uit en ren weg :p.

King of the cookie

Ik vecht niet met jouw hoor, sla geen meisjes :p
 

DeletedUser4100

Guest
@Dions ik heb echt geen idee waar het plaatje van is maar het is wel mooi.:)

Hihi ik heb nooit geleefd. Maar mijn ziel heeft wel bestaan en mijn ziel is wel
eens versplinterd. Ik leef voort in de heilige engel Blackhooter, in Dions verleden,
en in het hart van de ziel van de god Joey.

Ik blijf voortleven en vreet eerst Joey's ziel weg. Vervolgens neem ik je ziel over.
Ik vraag netjes of de heilige engel Blackshooter vergeven mag worden; god vergeeft
al die spijt en berauw tonen. Dat deed ze en ze is vergeven. Dions word weer geboren
door het baren van een kind dat ik via jouw heb verwekt van een andere godin. Grinik
geen idee welke.:)
Maar goed nu wij herboren zijn en Blackshooter voor eeuwig vergeven is begint het leukste.
Jij zegt of eigenlijk door mijn ziel: ''Ik heb als godheid helemaal geen koekje nodig ik geef
het als prijs weg. We maken een grote arena en mijn zonen en de vergeven engel mogen
mee doen. Alleen de top 3 worden vrij mensen of wezens.'' Zo gezegd zo gedaan. De vergeven
engel werd 2e Dions 3e en ik 1e ik kreeg het koekje.:) Joey vertrok wegens een goddelijke
missie.:p

KING OF THE COOKIE :D

Nu zijn wij weer vrije gladiatoren, we waren namelijk ook een beetje gedwongen door Joey's goden.:wacko:
[video=youtube;-yOZEiHLuVU]https://www.youtube.com/watch?v=-yOZEiHLuVU[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
@Dions ik heb echt geen idee waar het plaatje van is maar het is wel mooi.:)

Hihi ik heb nooit geleefd. Maar mijn ziel heeft wel bestaan en mijn ziel is wel
eens versplinterd. Ik leef voort in de heilige engel Blackhooter, in Dions verleden,
en in het hart van de ziel van de god Joey.

Ik blijf voortleven en vreet eerst Joey's ziel weg. Vervolgens neem ik je ziel over.
Ik vraag netjes of de heilige engel Blackshooter vergeven mag worden; god vergeeft
al die spijt en berauw tonen. Dat deed ze en ze is vergeven. Dions word weer geboren
door het baren van een kind dat ik via jouw heb verwekt van een andere godin. Grinik
geen idee welke.:)
Maar goed nu wij herboren zijn en Blackshooter voor eeuwig vergeven is begint het leukste.
Jij zegt of eigenlijk door mijn ziel: ''Ik heb als godheid helemaal geen koekje nodig ik geef
het als prijs weg. We maken een grote arena en mijn zonen en de vergeven engel mogen
mee doen. Alleen de top 3 worden vrij mensen of wezens.'' Zo gezegd zo gedaan. De vergeven
engel werd 2e Dions 3e en ik 1e ik kreeg het koekje.:) Joey vertrok wegens een goddelijke
missie.:p

KING OF THE COOKIE :D

Nu zijn wij weer vrije gladiatoren, we waren namelijk ook een beetje gedwongen door Joey's goden.:wacko:
[video=youtube;-yOZEiHLuVU]https://www.youtube.com/watch?v=-yOZEiHLuVU[/video]

ik ben nooit doodgegaan want deze duivelse geit kan zelfs niet door een god verslagen worden. Jullie hebben de verkeerde flapoor-geit te pakken. Ik teleporteer naar drakenridder toe, versla hem in een gevecht want ik zie alles! Ik maak een tornado en ik blaas je weg. Ik heb het koekje nu!!!!

king of the cookie!!!!
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ik zeg tegen Joey: ''Pssst Joey wie is die geit daar?''
Je draait je geschrokken om. Nu je even niet oplet steel
ik het koekje van je en vervang het voor een nep koekje die
super realistisch is.
De geit ziet bijna niks over het hoofd. Dit zag de geit heel
toevallig wel over het hoofd.:D De geit valt de god Joey
aan en hij haalt zijn schoonvader Hades er bij. Hades verband
de geit naar de onderwereld, want hij kan niet dood maar wel
verbannen worden. Hades zegt tegen zijn schoonzoon: ''Maar
das niet het echte koekje.'' ''O nee? Ik had het toch afgepakt
van de geit?'' Hades pakt het koekje. ''Kijk'' zegt hij. Hij knijpt
stevig in het koekje. Bam het ontploft. ''Nep met zelfvernietiging.''
''Wel verdraaid wie heeft nu weer het koekje?''

In de tussen tijd ben ik al heel ver weg van jullie. Want ondanks jullie
m'n beste vijanden zijn wil ik jullie niet echt iets aan doen. Stiekem verberg
ik het echte koekje ergens en neem een nepkoekje mee. Ik reis vrolijk rond
door het universum. Het echte koekje is verstopt in een planetoïde (een mega
ruimte rots bijna zo groot als een dwergplaneet) de planetoïde word opgeslokt
door een zwart gat buiten het zicht van iedereen in een andere dimensie die ik
kan vinden door het juiste zwarte gat in te duiken maar dat doe ik niet om
jullie te verwaren. Ik huppel vrolijk verder met het nep koekje als de zoon van
de god Joey.

''Pak me dan als je kan.'' :p

king of the cookie, jum :)
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik kom met mn scooter aangereden terwijl jij het koekje in de lucht zwaait vlieg ik met mn scooter hoog de lucht in, pak het koekje en verdwijn in de wolken ^^. :p

KING OF THE COOKIE...

Ik heb nu trek in koekjes,,, om wat voor koekje gaat het eigenlijk?
 

DeletedUser5820

Guest
Een chocolade cookie die ik zojuist opgegeten had dus jij had hem nooit te pakken gekregen!!! :p

Je komt er nu pas achter dat je geen koekje maar een donut in je hand hebt en drakenridder denkt nog steeds dat je de cookie hebt.

Nog steeds:

GOAT KING OF THE COOKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ik ben een wijs god.:p

Joey had het cookie uit je uitwerpselen gehaald. Oke dit is best wel smerig maar ach.:p
Hij had dus het echte koekie van hem afgepakt had. Nu heb ik het zeer goed verstopt.
Ik vlieg snel het zwarte gat in naar de andere dimensie om de planetoïde te vinden. Het klopt
het koekje is nog steeds in de planetoïde.:)

COSTRONAUT (weet niet wat dat in het engels is:p) OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser

Guest
Ik duw je van het cookie af en maak een antialles systeem

KINGOFTHECOOKIE
 

DeletedUser4100

Guest
Lol beetje fantasie loos.:p Ik bouw een super cookie magneet en trek het koekje naar
mij toe. Ik stuur snel een nep cookie terug in de handen van Joey terwijl hij sliep.
Snel vlucht ik weg naar een drakenplaneet en verstop het cookie onder de schedels.
De draak blijft waken. Ik houd me schuil in mijn schuilplaats onder zijn nest. Door een
slimme bondgenootschap met de draak te sluiten.
wallpaper_draak_animaatjes-11.jpg


DRAGONKNIGHT OF THE HILL :D
 

DeletedUser6951

Guest
Ik ga naar de drakenwereld en kies de sterkste draak uit die 10x zo groot is als jou draakje.
1zd9j79.jpg

Me draak vernietigd je draakje en de scheldels en dan valt cookie eruit. Ik pak het cookie en neem het weer mee naar engelenwereld. Samen met Alissa bewaakt ik het cookie.
You can cry now :p

Queen Angel of the cookie.

2dihcvl.jpg


Beetje groot sorrayy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Ik roep de gevaarlijkste draak die er bestaat weer op: Tiamat
haar toorn is enorm. Ik vertel haar dat je draak beweert de sterkste
van alle draken te zijn. Ze word super kwaad: ''Wat! Beweert dat kleine
onderkruipsel mij de moeder van alles sterker te zijn?! Ik zal haar!''
Wat troepen die je draak gehoorzaamden overdonderd ze.

De aanval van de Tiamat
a1869561b243431fa608f8359bd9bada.jpg

Al snel maakt ze een einde aan de regeerperiode van je kleine
tamme draak. Haar doden zal niet slim zijn; dan zullen de vreselijkste
kwelgeesten en ergste chaos gebaard worden. Haar weg jagen
is niet mogelijk omdat ze enorm sterk is en geen vijanden heeft
die haar aan kan.:) Ze is mijn lieve bondgenoot. Ze pakt het cookie
van je af en geeft het aan mij. Dank je zeg ik. Dan pakt ze je op en
slingert ze je achteloos, als een verveeld kind die haar pop weggooit
weg. Je word ver de ruimte in geslingerd weer terug naar je thuis:
de engelen wereld.


DRAGON FRIEND OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser6951

Guest
Je was Alissa vergeten. Alissa gaat weer naar de Drakenwereld ze zoekt de geschiedenis van Drakenwereld op en ziet dat er een moeder bestaat van Tiamat en Tiamat was altijd een moederskindje geweest. Alissa gaat naar de zielenkamer en ontwaakt de ziel van Tiamats moeder.
atw46f.jpg


Tiamats moeder zegt ze onmiddelijk moet ophouden met deze onzin en ze zegt tegen Tiamat dat hij voortaan bij haar moet blijven. Alissa gaat verder opzoek naar jou; drakenridder. En schiet met haar elfenmagie je bewusteloos en pakt het cookie af en gaat terug naar engelenwereld.

Angel Queen of the cookie.
 

DeletedUser4100

Guest
Ik ontwaak en merk dat mijn cookie weg is. D machtige Garuda komt naar mij toe hij is
het rijdier van de hindoegod Vishnoe. Zij is het zorgzame beschermende deel van god.
Ze komt steeds dichterbij.
Garuda+One.jpg

Ze had alles gezien hoe de draak tegen mij keerde. Ze zegt: ''Vrees niet ik heb je beschermengel geholpen
om je te beschermen tegen de toorn van de draak. Ik zal je mee helpen om je cookie terug te krijgen;
een gewone sterveling kan het niet opnemen tegen een engel.''
Ze neemt me mee naar het engelenrijk. ''Rustig maar je gaat niet dood. Ik zorg dat je in leven blijft.'' Zegt
ze geruststellend. Niet veel later zijn we weer in het engelenrijk. Je ziet haar vastberaden lopen. Je weet
niet meer goed wat je moet doen maar je voelt dat ze je ongunstig gezind is. Ze loopt rustig verder en vraagt
ineens: ''Heb je je vijanden lief?''
D= Drakenridder V = Vishnoe
D: ''Eh, als ze mij niet aanvallen ja natuurlijk. Zonder hen was het toch
een saaie boel op dit forum.''
V: ''Vergeef je hun aanvallen?''
D: ''Ja elke keer als ik het cookie weer terug heb.''
V: ''Bescherm je je vijanden?''
D: ''Soms wel eens tegen elkaar. Dan laat ik ze weer vrij en zo.''
V: ''Oke dat was alles wat ik hoefde te weten.''
D: ''Echt alles? Waarom dan?''
V: ''Dan doe je wat god wil toch? Te vijanden lief hebben ze vergeven en beschermen. Nu kan je rustig met
hem praten.''
D: ''Oke maar waarom?''
V: ''Ik kan je cookie niet terug stelen. Je wel beschermen en naar god brengen.''
D: ''Dat is goed maar hoe wilt hij mij helpen denk je?''
V: ''Zoals hij iedereen kan helpen. Met raad.''

We lopen zwijgend verder. Al snel kom ik bij het paleis des oorsprong. V: ''Hier woont
god.'' Ik loop de heilige plaats binnen. Daar zit hij dan. Wat slierten wat witte magie
nemen vaste vorm aan. Een aangename man op leeftijd zit daar. Hij is nog vrij bewegelijk
en geeft me snel goede raad. Hij zegt: ''Je kent het begrip Karma toch wel?'' ''Eh ja natuurlijk.
Kwaad straft zich zelf. Goed beloont zich zelf toch?'' ''Zoiets. Nu hoef je alleen maar even
te wachten dan kun je het cookie weer oppakken.''

Niet veel later licht er inderdaad een cookie voor de ingang. ''Hee het cookie.'' :)
Ik word weer teruggebracht naar de Aarde. Ik weet niet wat er pricies was gebeurt
met je maar ik heb het cookie terug.:D

KING OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser6951

Guest
Het cookie was opeens weg. En kreeg te horen dat drakenridder naar God is geweest. Ik kijk boos weg ik neem mijn wapens en vlieg samen met Alissa naar de aarde. Ik zie drakenridder in de verte. Alissa verandert me van gedaante (nep) en ik lijk op een standaard menselijk meisje en ik verleid hem en word in mijn val getrapped. We zitten samen te dineren in een chiq restaurant en heeft zijn jas over de leuning van de stoel gelegt en Alissa verandert zichzelf onzichtbaar en pakt het cookie eruit. Na dat zeg ik dat ik geen interesse in hem heb en loop weg uit het restaurant. Ik verander weer naar een Engel. Ik ga samen met Alissa weer terug naar engelenwereld.

Angel Queen of the cookie.

2u45tfm.jpg
 

DeletedUser4100

Guest
Ik wantrouwde altijd al vrouwen. Haha en niet zonder reden.:p Voor je terug
naar Aarde kwam had ik het echte koekje verstopt op een heuvel waar een
Yokai iedereen weg jaagt. Een goede bondgenoot.:) Het was een voorstel
van een god of godin.
Ik had weer een zelfvernietigingskoekje in mijn jas gestopt dat na 7 dagen
zich zelf vernietigd. Ik controleer mijn jas. Inderdaad ik ben bestolen. Ik lach
in mijzelf want ik weet dat ik bestolen ben. Er kan maar één beste vijand zijn
die dat gedaan heeft. Ik haal het koekje weer van de heuvel en verdwijn naar
een plek die zelfs god (nog) niet kent.

KING OF THE COOKIE :D
 
Bovenaan