Open spel king of the cookie

DeletedUser4100

Guest
Mijn ziel was eerder versplinterd. Doordat een versplinterde ziel als een eenheid werkt maar uit meerdere
splinters kan voortbestaan is het zelfs voor god onmogelijk er iets tegen te doen. Er bestaan geen medicijnen
voor om dat ongedaan te maken. Iedereen in het universum is geïnfecteerd geraakt doordat je mijn ziel al
eerder versplinterd had. De 'verdwaalde' splinters hadden zich tot een ziel gevormd dat je in hechtenis hebt
genomen.

Als een agressief virus kan ik de geïnfecteerde zielen tijdelijk overnemen en hen mijn wil opleggen. Ik besluit
met Black shooter en haar vriendin te beginnen. Ze gaan terug naar god voor een gesprek.
Black Shooter/Alissa = AC
God = G

AC; God we hebben een heel groot probleem. Het koekje zorgt voor onrust in het universum.
G: dus wat zal dat?
AC; het moet afgelopen zijn! Nu word er zelfs geknoeid met de tijd. Dit kan ernstige gevolgen hebben.
G: Jullie hebben gelijk. Elkaar aanvallen is jullie verantwoording maar de tijd in de war schoppen gaat veel te ver! Ik vernietig het cookie bij deze

Het cookie word vernietigd door god in Joey's handen. De tijd en ruimte knoeiers worden opgeroepen. Joey en Supspoeki staan terecht. Ze worden
verbannen naar een deel dat zo onmetelijk groot is dat niemand er uit kan ontsnappen zonder God's toestemming. Dat probleem is ook weer opgelost
en aangezien zij ook geïnfecteerden zijn kan ik hun mooi terugdringen als het moet. Nu is het tijd om weer een klein deel van mijn 'verdwaalde' zielen
splinters te hervormen tot een krachtige ziel. Deze laat ik verdubbelen en daarna laat ik de dubbele ziel weer versplinteren tot ontelbare 'verdwaalde'
zielen splinters. Nu neem ik weer een Yuki Onna over.
Ik verander mezelf in een sneeuwstorm
yuki_onna__the_snow_spirit_by_takeda11-d3iivrk.jpg

Wat de meesten niet weten en god gelukkig ook niet.^^ Is dat de strijd om het cookie gewoon door kan gaan.:D Ik verplaats me door de cosmos als
een sneeuw want als bovennatuurlijke Yuki Onna kan ik me veranderen in een sneeuwstorm. Mijn ziel is daardoor al net zo ongrijpbaar geworden
en alles wat ik dan draag of vast heb. Ik kom aan in de geheime cookie tempel. Een nieuw super cookie is net klaar gemaakt. De stem van de
''king of the cookie'' scheidsrechter buldert: ''Neem het cookie mee en laat de strijd herleven. Deze tempel zal weldra weer niet bestaan en ik
al even min.'' Snel gris ik het cookie weg en verdwijn weer als een dief in de nacht. De tempel is weer verdwenen net zo als de scheidsrechter
of het was een andere Yokai.
Ik als een sneeuwstorm:p
sneeuwstorm.jpg

Ik maak voor een kleine tijd de kust nog onveilig. Daarna verdwijn ik weer in de ruimte. Ik dol rond als een ongrijpbare sneeuwstorm door
de ruimte met gewoon echt ijs en sneeuw. Over het cookie laat ik een vloek rusten; de bevriezingsvloek. Een vloek die er voor zorgt dat
wie het ook aan raakt ongeacht de grote, kracht, of goddelijkheid of anti vries of wat dan ook onmiddellijk bevriest. Vervolgens laat ik
mezelf en het cookie zo klein maken als een virusje door een technomagiër die ook door mijn zielensplinters geïnfecteerd is.:) Nu vlieg ik
in een enorme sneeuwstorm door de kosmos. Alleen ben ik er maar een heel klein deeltje van. Bijna ongrijpbaar.:D

Jukki Onna of the cookie :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben tot leven,gewekt:D
Nu ben ik ondood dus kan ik niet dood
Ik stop stieken een kernbom in god en het cookie en laat het ont ploffen
God en het kookie zijn dood mwoehahahaha
King of the nofing
(Tijdmachienes zijn stuk(alle))
 

Joey-the-king

Actief lid
Mijn omaa bak 5 koekjesss :p
1 voor mij
1 voor black
1 voor dions
1 voor drakenridder
1 voor sups

Hahah :D
Iedereen is nu the king/queen) of the cookie.
:cool:
 

DeletedUser

Guest
ik koop alle koekies van de wereld en waarvan je alls]e kookies kan maken
dus niemand kan meer koekies krijgen :D
 

DeletedUser4100

Guest
Haha beetje herhaling en fantasyloos.:p

Gelukkig was ik niet vernietigt door een kernwapen.:) Ik sluit je ergens heel ver weg op
in het hier na maals.:) Want nu je een engel bent kan ik je goed opsluiten. Doordat ik
in het hiernamaals ben binnengedrongen. Snel bouw ik een super cookie magneet en
alle cookies worden er door aangetrokken. Nu ik alle cookies heb ga ik naar een cookie
fabriek. Ik vernietig ze allemaal op één na.
Het enige cookie is de heilige cookie die je tot de cookie king maakt. Je kan hem niet
vernietigen of opeten. Als je het probeert zal je of je nu dood bent of niet zal je in een
diepe slaap terechtkomen met een ijzige laag.:) De combinatie van de slaapvloek en de
vriesvloek.

Doordat ik als nog steeds een Yuki Onna en ben daardoor immuun voor de vriesvloek.
Ik ben immuun voor de slaapvloek omdat ik zelf de vloek heb opgeroepen op het
koekje.:) Weer verander ik me in een sneeuwstorm
yuki_onna__the_snow_spirit_by_takeda11-d3iivrk.jpg

Ongrijpbaar dwaal ik weer door de ruimte. Tot er weer een gewone sterveling of een wezen uit
het hiernamaals me vind en mijn ongrijpbaarheid op de proef stelt.:) Kernwapens en andere wapens
hebben lkker geen zin om in het cookie te stoppen zolang ik geen vaste vorm heb gegeven aan het
cookie.:p

YUKI ONNA OF THE COOKIE :D
yuki_onna_by_dreamfollower-d60p4hx.jpg


Tussen twee haakjes, he nog een Yuki Onna :p
s144094589190160637_p286_i1_w896.jpeg
 

DeletedUser5820

Guest
Ik verpulver al je hulpjes met mijn dumpje en jijzelf ook. ik vernietig alle koekiefabrieken ter wereld en ik maak jullie vergeetachtig en nu hebben jullie geen interesse meer in de cookie. Ik wel. Ik stop hem in mijn mond en ik plak die dicht met superlijm.

KING OF THE COOKIE
 

DeletedUser4100

Guest
lol ik was sneeuw.:p

Ik pleeg een kernaanval op je cookie zodat je het vernietigd word. Mijn ziel splinters die ook in je ziel genesteld zaten
hebben me weer me een vaste vorm gegeven en opnieuw een goed geheugen. Weer verdubeld mijn ziel met een vaste
vorm. Nu het cookie lkker vernietigd is moet er weer nieuwe gemaakt worden. Ik haal er weer een op uit de cookie tempel
die ook weer verdwijnt. Daarna verrander ik weer in sneeuw. Die kan je lkker niet verpletteren.:p Je moet lkker me eerst weer
in een vaste vorm krijgen voor je het cookie weer kan pakken of mij kan verpleteren.:D

Yuki Onna Snow of the cookie :D
 

DeletedUser6951

Guest
Ik ga naar de Yokai wereld en kies een Yokai uit met een masker. Ze gaat jou Yokai vernietigen. Ze houd ook heel erg van kou en sneeuw en loopt door de sneeuw en zingt zachtjes. Je hoort haar en wil haar graag vermoorden. Ze lijkt op een normaal mens en je glimlacht. Je verandert in je vaste vorm en gaat naar haar toe. Mijn Yokai staat stil en stopt met zingen ze trekt haar gezicht eraf en je ziet pikzwarte ogen met bloed. De Yuki onna van jou word in de ogen getrokken nadat je weg bent stroomt er bloed langs de wangen naar beneden. Ik pak het cookie af en stop het achter me masker.

yokai_smile_by_kotorikurama-d3hm74q.jpg


Angel Yokai Queen of the Cookie.
 

DeletedUser4100

Guest
Wat een enge Yokai :p

Verslagen ga ik naar een magiër raad te vragen. Dit afgrijselijke wezen is heel
lastig te overwinnen. Alleen magie kan me nog helpen.
magic_stone_by_relotixke-d5hiihi.jpg

Ze verteld me over iets machtigs dat zo vol van power is dat het onverwoestbaar is
en het zoude afrekenen met gedaanteveranderingen. Maar de magie heeft bijzonder genoeg
gunstige effecten op de starter. Ik spoor de steen op. Het is de beroemde 'wenssteen' een machtiger
broertje van de wensput. Het staat op een heilige plek. Alleen Yukais kunnen hem activeren en alleen
Yukais kunnen de andere zegen ongedaan maken.:) Een Yukai kan daardoor nooit vermoord worden en
ook nooit of the never plat gedrukt worden. Ik spoor de steen op hier staat ie :D
magic_stone.jpg

Ik activeer hem en wens dat ik het cookie terug krijg. Ineens is het cookie weer in mijn handen.
Een magische gloed omringt me. De magiër zegt dat die gloed er voor zorgt dat ik ontrokken word
voor alle wezens en machines die geen Yukai zijn.:) Klinkt goed bovendien ben ik niet meer te
vernietigen.:D

YUKAI OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser6951

Guest
Het Yokai meisje met zwarte ogen krijgt een opdracht van mij. Ze moet naar de steen gaan ze wenst dat ze het cookie terug krijgt. En brengt het cookie naar mij toe. Alissa kent die magiër en vraagt of ze drakenridder niet meer wilt helpen. De magiër is gevreesd voor Alissa en zegt meteen ja. Mijn Yokai blijft drakenridder volgen en als hij wilt toeslaan zorgt ze weer dat hij in haar ogen verdwijnt.

Angel Yokai Queen of the cookie.
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ik heb mijn ziel laten huizen in een Yuki Onna. Ik kan alles wat zij nu kan ik ben eigenlijk haar
nu zoals je bent geboren. Ehw het begint een beetje zweverig te worden.:p Met mijn kennis vervaag
ik als sneeuwstorm en ga ik op in een sneeuwstorm.
yuki_onna_by_dreamfollower-d60p4hx.jpg

Ik fluiters een zusje toe. Je Yoekai raakt ons kwijt in de sneeuwstorm. M'n zussie
lief neemt vaste vorm aan om je Yoekai bezig te houden.
s144094589190160637_p286_i1_w896.jpeg

Ik ga naar de steen en wens het cookie niet direct terug. Ik wens aan de steen dat ie zich ongrijpbaar
maakt voor iedereen die het wachtwoord niet kent. Ik fluister het geheime wachtwoord via mijn gedachten
gang. Vervolgens vraag ik de steen een cookie terug te geven. Jipi ik heb het cookie terug. Mijn zuster
vervaagt weer als een sneeuwstorm. Je Yoekai is hopeloos opzoek naar ons.
Voor de Yoekai de list ontdekt verstop ik me. Ergens in een vaag kasteel hoog in een ijzig gebergte. Het is er zo
stervenskoud dat allen Yuki Onna's er in de loop der tijd wisten te overleven. Zelfs het kasteel heeft moeite zich
staande te houden.

YUKI ONNA OF THE COOKIE :D
 

DeletedUser5820

Guest
waar is onze fantasie gebleven? :p

De steen bleek een verrader en een moordenaar te zijn en hij werd boos en liet zich bovenop je vallen. Je kon niet meer weg. de steen had het koekje opgegeten en toen ramde ik zijn hersens in en sneed ik zijn maag open en vervolgens ging ik met de coockie vandoor.

KING OF THE COOKIE!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
.

ik stuur een horrorclown op je af
5ac6be5bc0c01ae6d9ccde15b16257c2.jpg
je schrikt en rent van het coockie af ik ga op het cookie staan

KING Of THE KOOKIE
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
O, wauw! XD Je bent vergeten dat ik met het goddelijke dolk van asgard Thor heb vermoord en zijn hamer heb ingenomen. Ik sla het hoofd van de clown in jouw gezicht en je schrikt zo erg, dat je blind word.
ik pak het koekje en ga ervandoor.

TOEDELOE!

KING OF THE COOKIE
 

DeletedUser

Guest
ik pak de ogen van de horror clown af en stuur loki op je af

KING OF TH COOCKIE
0b1cf87dd0ffa5af945650807bb41a97.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Door de enorme productie krijgen de cookies een extreem uitzonderlijk grote inflatie.
De cookies kosten nu slechts één cent per stuk. Je gaat falliet en het cookie der koekjes
gaat verloren. Niemand weet meer waar het cookie der koekjes zich bevind waar de
hele strijd om draait.

We zijn tevergeefs opzoek naar het koekje. De hele wereld is afgezocht naar het koekje
der koekjes maar niemand kan het meer terug vinden. Het is tijd om de hogere machten
aan te wenden. Ik spoor de koningin der tevergeefse zoektochten op. K = Koningin der
tevergeefse zoektochten, D = Drakenridder
K: ''Je zoekt iets wat niemand meer kan vinden?''
D: ''Ja ik zoek het koekje der koekjes.''
K: ''Aah, het verboden koekje. Door de gigantische chaos die het met zich mee bracht heeft de intergelactische ruimte politie het gekocht genomen toen
de koekjes haast niks meer waard werden en er tevergeefs een uitweg gezocht werd.''
D: ''Dus zo maar waar is het nu?''
K: ''Op de verschrikkelijkste plek die er bestaat. De zeeën der wanhoop. Diep onder het water in het HQ van de griezels van de diepte.''
D: ''Hoe kom ik daar?''
K: ''Je duikt in dit portaal.'' Ze wijst naar een klein gat in de grond het ziet er erg duister en eng uit. ''Daarna kom je terecht op een krot
van een schip. Je moet daarna duiken bij soort van poorten in het stervenskoude water.''

Ik slik maar ik duik erin. De zeeën zijn erg duister en zwaar mistig. Ik zie geen hand voor ogen. Ineens word het lichter. Fakkels op
een krot van een schip. Ik vaar langzaam over de enge zeeën. Het krekkelmekkige schip kraakt. Overal waar ik maar kijk is een
dikke onheilspellende mist en enge bloeddorstige ogen die me aanstaren vanuit het duister. Ik huiver en slik want daar zijn de
poorten waar ik moet duiken. Ik ga naar benedendeks en vind een speciale duikuitrusting met een super sterke lamp. Ineens staat
de koningin der tevergeefse zoektochten voor me. Ze overhandigd me een soort van harpoen. Ze zegt: ''Dit is de lichtflits harpoen.
Met dit wapen kun je bijna alle monsters wegjagen alleen de bewaker in het HQ, de bewaker van het cookie der koekjes niet.'' ''Wat
een geruststelling dat ik hem daar niet mee kan verslaan.'' ''Dat kan wel maar hij is er niet bang voor.'' Ik doe het beschermende
duikpak aan en pak de super sterke lamp en het wapen van de koningin. Ik duik de gevaarlijke diepten in.

Direct komen talloze monsters op mij af. Ik steek met het wapen naar ze en ze schieten alle kanten op. Langzaam daal ik door het
stroperige stervenskoude water. Eindelijk zie ik kleine lichtjes op de bodem. Ze zien er heel erg eng en onheilspellend uit.
Langzaam zak ik verder af door het stroperige zeewater en kom ik aan in het HQ van de monsters. Al snel vind ik de bewaker
r__lyeh_by_JonnyHex.jpg

Het gigantische zeemonster staart me aan. Ik merk op ''Dus de overmatigde piraten cap Davy Jones is ook weer van de partij.'' Het monster kijkt me aan met zijn doodse kille ogen. De tentakels gleiden onrustig over het monster. Zijn metgezellen achter de pilaren
in de schaduwen zwemmen onrustig rond. Het monster gaat in de aanval en is verassend snel door het stroperige water. Gelukkig
ben ik hem net wat te snel af. Ineens is de koningin er weer en verteld me: ''Zijn zwakste plek zijn zijn tentakels. Hij is net als de
Hydra je kan hem maar op één manier verslaan: hak al zijn tentakels er tegeleik van af.'' Dat ga ik doen. Ik werp de harpoen die
met dodelijke pricisie en zo'n hoge snelheid dat het haast ongeloofwaardig is hoe snel het ging. Sjak alle tentakels worden
doorgesneden en het monster valt neer. Zijn tentakels groeien heel langzaam weer aan uit de stompjes.
Snel zwem ik naar het
altaar waar mijn beloning wacht: het cookie der koekjes. Ik pak het op en maak dat ik weer weg kom uit de stroperige wateren
van zeeën der wanhoop. Ik vaar naar de ''Oni landen'' waar een machtige vloot klaar staat om me naar een afgelegen eiland te brengen aan het einde van de zeeën der wanhoop. Vandaaruit vlieg ik naar een topgeheime HQ op de maan met het cookie der
koekjes.:)

KING OF THE COOKIE :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5820

Guest
NOU EN!!!!!!

Ik teleporteer het koekje naar mij toe.

KING OF THE COOKIE
 
Bovenaan