[Hulp] Gebouweninformatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2339

Guest
In de spreadsheet staat bij 'goederengebouwen' >> *** Zie de normale gebouwen, verbeterde gebouwen produceren tweemaal het aantal goederen. <<
Wat wordt er met 'verbeterde gebouwen' bedoeld?
MvG, Marion
 

FantasyFan

Actief lid
Ik vroeg me ook af waar dat op sloeg toen ik de spreadsheet aan het updaten was, ik vermoed dat het gaat over de bonus van de ruwe goederen die je kan vinden die je meer goederen laten produceren, maar dan klopt dat tweemaal niet. Ik denk dat ik dat maar weg ga halen.
 

DeletedUser

Guest
'vroeger' waren er verbeterde goederengebouwen, zoals een verbeterd goud-goederengebouw. In een eerdere eeuw had je het 'gewone' goederengebouw voor goud, in een latere eeuw kreeg je het verbeterde goud-goederengebouw dat het dubbele produceerde. Dus in plaats van 5 per 4 uur, werd dat dan 10 per 4uur. Dat is niet meer relevant dus dat kan verwijderd worden :)
 

FantasyFan

Actief lid
Aha, nu snap ik het. Ja dat is al weer even terug ja. Nooit geweten dat die tweemaal zoveel produceerde. Bedankt Snicksie, dan zal ik het inderdaad verwijderen.
 

DeletedUser

Guest
Motiveren van je gebouwen?

Hallo ben nog maar net begonnen. Maar vroeg me af hoe gebouwen motiveerd en wat heeft het als resultaat???
 

DeletedUser3195

Guest
Ga naar een stad van je buren/gilde/vrienden, klik dan op Motiveren/Opknappen linksonder en klik daarna op een gebouw. Als je een gebouw motiveert/opknapt krijg je 20 munten en misschien zelfs een blauwdruk van een Groots Gebouw. Bij het motiveren krijgt de speler een hogere productie van het gebouw waarop je geklikt hebt. Bij het opknappen verdubbelt de tevredenheid voor 12 uur.
 

FantasyFan

Actief lid
Lijst voorlopig zover als mogelijk geüpdate met het moderne tijdperk. Ontbrekende gegevens komen hopelijk zo snel mogelijk. Daarnaast wat extra gegevens toegevoegd, zoals bevolking per hokje en productie per hokje bij woongebouwen.
 

DeletedUser6001

Guest
Lijst voorlopig zover als mogelijk geüpdate met het moderne tijdperk. Ontbrekende gegevens komen hopelijk zo snel mogelijk. Daarnaast wat extra gegevens toegevoegd, zoals bevolking per hokje en productie per hokje bij woongebouwen.
Waar blijven de puntjes bij de MT-gebouwen en de PMT-gebouwen ? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan