[Hulp] Gebouweninformatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nu iets over het document zelf, met update 0.10 krijgt elk gebouw een aantal punten, dit aantal punten zal ook in de spreadsheet komen te staan. Nog niet alles is bekend, maar het zal vanzelf wel komen.
 

DeletedUser

Guest
Kun je verkeerd geplaatste gebouwen, wegen en bomen enzo ook verwijderen? Sommige spellen hebben zo'n functie maar ik kan het niet vinden hier. Thanks

Je kan ze verwijderen als het om de verkeerde gebouwen gaat, als je het gewoon verkeert heb geplaatst kan je ze simpelweg verplaatsen
 

DeletedUser1362

Guest
Misschien een beetje een dom vraag, maar krijg je voor Ruiterstal en Slinger enzo. enzo. ,geen puten?!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Daar krijg je wel punten voor, maar die staan niet in deze spreadsheet. Ik zal ze nog wel toevoegen, morgen denk ik.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De militaire gebouwen zijn toegevoegd :) Later vanmiddag of morgen zal ik nog eens over de andere gebouwen lopen en deze updaten waar nodig.
 

DeletedUser1590

Guest
Productiekosten van goederen toegevoegd, per 4u, en de benodigde goederen voor onderzoek toegevoegd :)
Hoi Leones, goed idee om de benodigde goederen voor onderzoek toe te voegen. Ik zie ze alleen niet in de spreadsheet staan. Heb je het ergens anders toegevoegd?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het staat in de spreadsheet, bij de goederengebouwen en daar de op een na laatste kolom. Het getal dat je daar vindt is het aantal goederen dat je nodig hebt voor alle onderzoeken.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De koloniale gebouwen zijn toegevoegd. Er ontbreekt nog een beetje informatie (waaronder de punten), maar die hoop ik in de loop van deze week toe te kunnen voegen.
 

DeletedUser

Guest
kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik deze spreadsheet niet geopend krijg??
alvast bedankt voor de reactie
groet tjark
 

FantasyFan

Actief lid
Het spel zit nog in de béta, dus de waarden kunnen zomaar veranderen. Deze waarden zijn als het goed is accuraat voor versie 0.10.0.
Ook kan ik niet aansprakelijk worden gesteld voor foute info, dus als jij een verkeerd gebouw kiest op basis van deze spreadsheet, sorry.
Verder ook dank aan HaekelHansi van het Engelse forum, die al de statistieken heeft verzameld.

Mis je iets, of zie je fouten, laat het weten.

Bij deze, er zijn wat veranderingen in tevredenheid die decoraties geven. (het zou wel fijn zijn als wijzigingen in de changelog stonden...)
Voor decoraties tot en met de late middeleeuwen heb ik deze wijzigingen geconstateerd;

bloemenkuip 22
bloemenstruik 27
hek 30
groepje bomen 160
nautisch standbeeld (nu zeevaartstandbeeld) 39
potplant 41
torenruine 170
 

DeletedUser

Guest
Deze wijzigingen zijn ons blijkbaar niet meegegeven. We hebben dit gevraagd om dit de volgende keer wel te doen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden omtrent deze wijzigingen :)
 

DeletedUser

Guest
Deze wijzigingen zijn ons blijkbaar niet meegegeven. We hebben dit gevraagd om dit de volgende keer wel te doen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden omtrent deze wijzigingen :)

Om hier nog even op terug te komen:
Zo'n soort veranderingen horen inderdaad in een changelog te staan, aangezien ze daarvoor net bedoeld zijn. In ieder geval zal ik dit verder aankaarten binnen InnoGames zodat we dit soort situaties in de toekomst kunnen vermijden.

Mijn excuses voor eventuele ongemakken & bedankt voor jullie oplettendheid! :)
 

DeletedUser2618

Guest
Komen de grootse gebouwen hier binnenkort ook op te staan? Dan heb je ook een mooi overzicht tussen de tevredenheid per hokje vd grootse gebouwen en de cultuurgebouwen...
 

DeletedUser

Guest
Is het al mogelijk om de Spreadsheet aan te vullen met de punten-aantallen die je krijgt voor het plaatsen van gebouwen uit het koloniale tijdperk? Dit was namelijk nou net waar ik benieuwd naar was ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
o/

Met de komst van forgestats ben ik eigenlijk niet meer zo bezig met deze spreadsheet. Ik begrijp dat sommige mensen 'm nog steeds handig vinden, dus als iemand dit projectje wilt overnemen, stuur me maar een PM.
 

FantasyFan

Actief lid
Ik heb alles aangevuld tot en met het industriële tijdperk, en ook de punten aangepast per de recente wijzigingen. Mocht iemand nog iets vinden dat niet klopt, dan hoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan