[hulp] FAQ

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Enkel door een onderzoek te voltooien. Als je in de volgende tijd zit kan je nog wel gewoon gebouwen uit de vorige tijd bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, nu probeer ik nog veel te vergaren voordat ik eenheden moet vervangen door de moderne versie, ik ga meestal met mijn tijd mee (als er iets op die 13 jaar dat ik de wereld al bevolk veranderd is)
 

DeletedUser

Guest
Spekiej, ik weet dat je al een link hebt staan naar de benodigde goederen. Toch zou ik je willen verzoeken deze link er ook nog aan toe te voegen, die ik van elders van het forum heb geplukt.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ahcm-PjWJS6xdERPRHpaakR5SFpLY1Z1ZEpGZGIxTEE#gid=0

Ik vind het namelijk ook heel handig om per periode te weten hoeveel grondstoffen je nodig hebt. En ik ga er altijd vanuit dat als ik iets handig vind, er meer mensen zijn die het handig vinden.

(Ik ga echt niet als ik marmer kan maken, genoeg marmer maken voor het hele spel, voor ik het gebouw vervang door een andere grondstoffenleverancier. :p Per tijdseenheid is dat nog te doen als het om een grondstof gaat die je effectief kan produceren.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Spekiej, ik weet dat je al een link hebt staan naar de benodigde goederen. Toch zou ik je willen verzoeken deze link er ook nog aan toe te voegen, die ik van elders van het forum heb geplukt.
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Ahcm-PjWJS6xdERPRHpaakR5SFpLY1Z1ZEpGZGIxTEE#gid=0

Ik vind het namelijk ook heel handig om per periode te weten hoeveel grondstoffen je nodig hebt. En ik ga er altijd vanuit dat als ik iets handig vind, er meer mensen zijn die het handig vinden.

(Ik ga echt niet als ik marmer kan maken, genoeg marmer maken voor het hele spel, voor ik het gebouw vervang door een andere grondstoffenleverancier. :p Per tijdseenheid is dat nog te doen als het om een grondstof gaat die je effectief kan produceren.)

Bedankt;) toegevoegd!
 

DeletedUser515

Guest
Opknappen en motiveren is precies andersom dan dat hier beschreven staat
 

DeletedUser

Guest
Kijk hoeveel goederen je nodig hebt voor een bepaald tijdperk. Zorg dat je er genoeg hebt zodat je geblokkeerd komt te zitten
 

DeletedUser638

Guest
Misschien niet helemaal ONtopic, maar na wat onderzoek en gepuzzel, kwam ik tot een goede verdeling qua productiegebouwen, ervan uitgaande/rekening houdend met:
1. Een samenwerkingsverband met 5 spelers.
2. Het ene goed meer nodig is dan het andere (Kalksteen is meer nodig dan wijn)
3. De eerste gebouwen heb ik minder van neer gezet dan in verhouding de latere, omdat bijvoorbeeld geelkoper alleen in het laatste deel van het spel nodig is en dus in verhouding sneller gemaakt moet worden als hout, wat gemakkelijk op een zacht pitje constant gemaakt kan worden.

Zelf zit ik in een buurt met 5 actieve spelers en ik heb er volle vertrouwen in dat wij het nu samen wel redden om alles op tijd (voordat de 'forgepunten balk' dagen achtereen vol zit) te produceren.

Hout 2
Marmer 2
Verf 2
Steen 3
Wijn 2
Kalksteen 6
Ebbenhout 3
Doek 3
IJzer 3
Juwelen 4
Graniet 3
Albast 3
Honing 3
Koper 3
Goud 4
Touw 2
Zout 2
Baksteen 2
Glas 3
Zijde 1
Basalt 2
Geelkoper 1

Mvg,

Joop98
 

DeletedUser

Guest
wanneer komt ie dan? ik begin die interne fouten beu te worden ...
 

DeletedUser

Guest
Bedankt catwoman, gezien er nog wel het een en ander zal veranderen maak ik er een link van;)
 

DeletedUser

Guest
:eek: Nog een kleine mededeling, de link naar het onderwerp over gildes werkt niet :eek:
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wilde ik net zeggen ;) Spekiej, je moet de volledige link hebben, dus niet die met puntjes er in.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraagje, ik heb de 4 bronstijdsectoren veroverd, en bij 2 ervan waren er rots en bloemen. mijn vraag is: kan je ook goederen maken zonder dat je dingen zoals bloemen en rots hebt?
 

DeletedUser275

Guest
Ja dat kun je, maar het gaat trager.
Jij kunt hout maken aan 1 per 4 uur. Dankzij je bloem kun jij verf maken aan 5 per 4 uur.
 
Bovenaan