herkenings teken onafhankelijke units (FOE-18287)

DeletedUser

Guest
Dit idee is doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Meer bepaald hebben we gevraagd om de speler in zijn instellingen zelf de keuze te geven of de indicator uit staat, aan staat en afhankelijke eenheden weergeeft of aan staat en onafhankelijke eenheden weergeeft.

Op die manier kan je de wensen van iedereen respecteren. :)
 

BeeVee

Lid
Waarom wordt er geen teller toegevoegd aan een onafhankelijke eenheid.
Heb je 1 onafh. schurk dan staat er 1 schurk in eenhedenlijst.
Heb je 100 onafh. schurken dan staat er ook 1 schurk in je eenhedenlijst. Maar er staat een teller bij met 100
Dit principe kan je ook toepassen voor eenheden die bij barakken horen.
 

DeletedUser4704

Guest
Dit idee is doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Meer bepaald hebben we gevraagd om de speler in zijn instellingen zelf de keuze te geven of de indicator uit staat, aan staat en afhankelijke eenheden weergeeft of aan staat en onafhankelijke eenheden weergeeft.

Op die manier kan je de wensen van iedereen respecteren. :)

Ok maar wanneer komt het dan in het spel? dus met de volgende update, indien dat niet zo is wanneer dan wel?
 

DeletedUser6385

Guest
Waarom wordt er geen teller toegevoegd aan een onafhankelijke eenheid.
Heb je 1 onafh. schurk dan staat er 1 schurk in eenhedenlijst.
Heb je 100 onafh. schurken dan staat er ook 1 schurk in je eenhedenlijst. Maar er staat een teller bij met 100
Dit principe kan je ook toepassen voor eenheden die bij barakken horen.

Ik dacht heel even "Super idee!", maar toen realiseerde ik me dat er dan geen onderscheid meer is tussen de individuele eenheden en dat dit lastig is in verband met gewonde eenheden. Dan zou je die teller dus alleen op gezonde eenheden moeten toepassen en wordt het weer ingewikkeld..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ok maar wanneer komt het dan in het spel? dus met de volgende update, indien dat niet zo is wanneer dan wel?

Wanneer het komt is nog niet bekend, wanneer je het in de aankondiging voor een update ziet verschijnen is het pas bekend.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht heel even "Super idee!", maar toen realiseerde ik me dat er dan geen onderscheid meer is tussen de individuele eenheden en dat dit lastig is in verband met gewonde eenheden. Dan zou je die teller dus alleen op gezonde eenheden moeten toepassen en wordt het weer ingewikkeld..

Ik denk dat ik deze functie zelfs in excel fatsoenlijk krijg, dus met een goed programma moet dit zeker lukken...
En ingewikkeld? Dit is juist ideaal.

Het wordt compacter dus geen gescroll meer, je kunt direct zien hoeveel gezonde eenheden je hebt, geen problemen meer met eenheden die verspringen waardoor je eerst een half uur moet zoeken naar die paar eenheden die je dan wel wilt opofferen, etc..
 

DeletedUser1655

Guest
De onafhankelijke units zijn nu goed gekenmerkt.

Toch lijkt het mij logischer om juist de units die uit de barakken komen een kenmerk te geven dan de onafhankelijke.
Dit merk je vooral bij leger eenheden waar je er echt heel veel van hebt. Dan moet je nog goed kijken welke unit niet gekenmerkt is en als je juist enkel de units uit de barakken een kenmerk geeft dan zijn die er makkelijker uit te vissen
Als ik bijv door mijn 400/500 tanks schuif is het nog goed kijken welke uit een barak komen,
Naar mijn mening zou het dus prettiger zijn om het juist andersom kenbaar te maken, het is nu nog een heel gezoek en geklik en ik heb al last van RSI, kom o mensen geef jullie mening als je dat ook vind

mvg

Dit is nog steeds niet opgepakt door FoE, mede deels de reden waarom ik ben gestopt met spelen.
 

DeletedUser1924

Guest
Dit is nog steeds niet opgepakt door FoE, mede deels de reden waarom ik ben gestopt met spelen.

zelfde hier, ik doe daarom ook niet meer aan vechten. met mijn RSi ga ik me niet rot zoeken en daarna pijn hebben van al dat extra geklik, voor mij geen vechten meer en 1x inloggen per dag voor te oogsten. enkel op A speel ik nog wat tot daar het zelfde probleem ontstaat
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht heel even "Super idee!", maar toen realiseerde ik me dat er dan geen onderscheid meer is tussen de individuele eenheden en dat dit lastig is in verband met gewonde eenheden. Dan zou je die teller dus alleen op gezonde eenheden moeten toepassen en wordt het weer ingewikkeld..

Je zou natuurlijk per "toestand" één vakje kunnen hebben. In het ergste geval heb je dan 10 vakjes met dezelfde onafhankelijke eenheden staan. Lijkt me nog steeds een prima oplossing.
 

DeletedUser1623

Guest
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Er staat bij het legerbeheer al een selectiebox waarin je per tijdperk eenheden kan tonen, maak hiernaast een andere selectiebox waarin je kan kiezen om alleen afhankelijke, onafhankelijke of alle eenheden te tonen.

Lijkt me vrij simpel te implementeren en dan hoeven spelers ook geen dingen in hun instellingen aan te passen (dit ivm met beginnende spelers die nog niet weten hoe alles precies werkt)
 

DeletedUser6385

Guest
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Er staat bij het legerbeheer al een selectiebox waarin je per tijdperk eenheden kan tonen, maak hiernaast een andere selectiebox waarin je kan kiezen om alleen afhankelijke, onafhankelijke of alle eenheden te tonen.

Lijkt me vrij simpel te implementeren en dan hoeven spelers ook geen dingen in hun instellingen aan te passen (dit ivm met beginnende spelers die nog niet weten hoe alles precies werkt)

Dat is inderdaad ideaal :)
 

DeletedUser7203

Guest
aangezien de gemiddelde speler met een alcatraz vaak meer onafhankelijke eenheden heeft dan afhankelijk, ben ik het helemaal met je eens. Dit zou veel overzichtelijker zijn dan hoe het nu wordt weergeven.
 
Bovenaan