herkenings teken onafhankelijke units (FOE-18287)

DeletedUser1924

Guest
De onafhankelijke units zijn nu goed gekenmerkt.

Toch lijkt het mij logischer om juist de units die uit de barakken komen een kenmerk te geven dan de onafhankelijke.
Dit merk je vooral bij leger eenheden waar je er echt heel veel van hebt. Dan moet je nog goed kijken welke unit niet gekenmerkt is en als je juist enkel de units uit de barakken een kenmerk geeft dan zijn die er makkelijker uit te vissen
Als ik bijv door mijn 400/500 tanks schuif is het nog goed kijken welke uit een barak komen,
Naar mijn mening zou het dus prettiger zijn om het juist andersom kenbaar te maken, het is nu nog een heel gezoek en geklik en ik heb al last van RSI, kom o mensen geef jullie mening als je dat ook vind

mvg
 

DeletedUser

Guest
Voor jou is dit inderdaad het geval, voor beginnende spelers andersom.

Kiezen welk van de twee je wilt markeren lijkt me een oplossing.

Een betere oplossing is om bovenstaande te implementeren, en daarnaast dan ook nog alle gezonde eenheden te stapelen. Zo hou je een duidelijk overzicht en kun je makkelijk je legers beheren.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik zou zeggen, maar een knopje in het legermenu, waar je nu onder andere snelle, zware, lichte eenheden enzovoorts kan selecteren. Zet daar: toon onafhankelijke eenheden ja of nee of aan of uit. Klaar. voor elk wat wils :)
 

DeletedUser

Guest
ik zou zeggen gewone eenheden vooraan, onafhankelijke achteraan, en beide sorteren op hoe gezond ze nog zijn ;)
 

DeletedUser5820

Guest
Waarschijnlijk is dit een onnodig bericht, maar moet het toch ergens kwijt en dit is voor mijn gevoel een goed topic voor.
Ik vind die dikke streep van onafhankelijke eenheden maar moeten denken aan een aanbieding in de winkel, maar dat maakt niet veel uit. Het is miss idd makkelijker om het andersom te doen.
 

DeletedUser1924

Guest
Waarschijnlijk is dit een onnodig bericht, maar moet het toch ergens kwijt en dit is voor mijn gevoel een goed topic voor.
Ik vind die dikke streep van onafhankelijke eenheden maar moeten denken aan een aanbieding in de winkel, maar dat maakt niet veel uit. Het is miss idd makkelijker om het andersom te doen.

Als je alcatras hebt en honderden eenheden hebt dan zie je nog heel moeilijk welke units je moet pakken
Als ik het schuifje gebruik en ik zoek afhankelijke eenheden bijv tanks uit PTP waar ik en honderden van heb dan vliegen ze te snel voorbij omdat 99% zo een teken heeft, dus klik me nog rot omdat ik ze moet zoeken door te klikken zodat het telkens 1 vakje verschuift en dat is nog een heel gedoe en geklik. Als je het omdraait dan valt het veel meer op en dan pik ik ze er wel uit als ik het schuifje gebruik. tis niet erg gebruiks vriendelijk voor mij. Beter dan geen herkenning teken dat is een feit, maar andersom is echt veel prettiger, en meer en meer mensen zullen erg veel units krijgen, helaas kijkt amper iemand op het forum anders waren er hier wel meer reackties lijkt me. maar ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maak ze gewoon stapelbaar, onafhankelijk en afhankelijk en klaar
 

Seconddream

Actief lid
De onafhankelijke units zijn nu goed gekenmerkt.

Toch lijkt het mij logischer om juist de units die uit de barakken komen een kenmerk te geven dan de onafhankelijke.
Dit merk je vooral bij leger eenheden waar je er echt heel veel van hebt. Dan moet je nog goed kijken welke unit niet gekenmerkt is en als je juist enkel de units uit de barakken een kenmerk geeft dan zijn die er makkelijker uit te vissen
Als ik bijv door mijn 400/500 tanks schuif is het nog goed kijken welke uit een barak komen,
Naar mijn mening zou het dus prettiger zijn om het juist andersom kenbaar te maken, het is nu nog een heel gezoek en geklik en ik heb al last van RSI, kom o mensen geef jullie mening als je dat ook vind

mvg

Het zou ( achteraf gezien ) inderdaad beter zijn als eenheden die komen vanuit een barak die streep krijgen als herkenning. Hoewel ik niet zoveel eenheden heb merk ik wel dat het beter zou zijn. Ik ben voor :)
 

ojbojb

Actief lid
Ik ben het eens met het idee: kenmerk de eenheden uit de barakken.
Ook eens met het idee dat de barak-eenheden altijd vooraan gesorteerd staan.
 

DeletedUser

Guest
Het zou al een vooruitgang zijn als de volgorde gelijk blijft als je een eenheid selecteert. Als je nu een eenheid selecteert dan wordt de rest van diezelfde eenheid weer door elkaar geshuffeld.
 

DeletedUser5820

Guest
Als je alcatras hebt en honderden eenheden hebt dan zie je nog heel moeilijk welke units je moet pakken
Als ik het schuifje gebruik en ik zoek afhankelijke eenheden bijv tanks uit PTP waar ik en honderden van heb dan vliegen ze te snel voorbij omdat 99% zo een teken heeft, dus klik me nog rot omdat ik ze moet zoeken door te klikken zodat het telkens 1 vakje verschuift en dat is nog een heel gedoe en geklik. Als je het omdraait dan valt het veel meer op en dan pik ik ze er wel uit als ik het schuifje gebruik. tis niet erg gebruiks vriendelijk voor mij. Beter dan geen herkenning teken dat is een feit, maar andersom is echt veel prettiger, en meer en meer mensen zullen erg veel units krijgen, helaas kijkt amper iemand op het forum anders waren er hier wel meer reackties lijkt me. maar ja

Als je Alcatraz hebt, dan vecht je toch gewoon met je onafhankelijke units? Je krijgt ze waarschijnlijk toch na een paar dagen terug! :sleep:
 

DeletedUser

Guest
Als je Alcatraz hebt, dan vecht je toch gewoon met je onafhankelijke units? Je krijgt ze waarschijnlijk toch na een paar dagen terug! :sleep:

Klopt, maar als je met je eenheden uit de barakken vecht heb je ze binnen 4 uur terug. :wacko:
 

DeletedUser1924

Guest
als je eens goed en snel wil aanvallen/verdedigen verlies je flink wat eenheden, als je die kan rebuilden dat zou wel prettig zijn.
Stel we worden aangevallen in GvG dan zijn we die sector al kwijt eer in mn 4 tanks en 4 DPL gevonden heb. niet erg geweldig zoals het nu is, tis bijna zoeken naar de bekende spelt als je bergen eenheden hebt van 1 soort
 

DeletedUser1924

Guest
Ik wil dit nog eens onder de aandacht brengen, hij stond al op pagina 3
Is het AUB mogelijk om de herkennings tekens van de onafhankelijke units om te zetten naar een herkennings teken van de afhankelijke units, iedereen met alcatras en vele vele units moet toch met me eens zijn dat het veel duidelijker is om ze er dan uit te pikken dan dat de huidige situatie is ?

reageer AUB als je het daar mee eens bent. BVD
 

DeletedUser4100

Guest
Ik wil dit nog eens onder de aandacht brengen, hij stond al op pagina 3
Is het AUB mogelijk om de herkennings tekens van de onafhankelijke units om te zetten naar een herkennings teken van de afhankelijke units, iedereen met alcatras en vele vele units moet toch met me eens zijn dat het veel duidelijker is om ze er dan uit te pikken dan dat de huidige situatie is ?

reageer AUB als je het daar mee eens bent. BVD
Ben er eens mee. Denk alleen niet dat het handig is voor de mensen die nog geen Alcatraz hebben. Misschien een extra
herkenning. Een oranje lintje voor onafhankelijk zoals nu een een blauwlintje voor afhankelijke eenheden...
 
Bovenaan