Handelen

DeletedUser544

Guest
dankjewel! Ik moest hem dus even in paint plakken..
34dh8jo.jpg
 

DeletedUser544

Guest
Maar je hebt dus wel genoeg marmer?

O god, nu voel ik me even heel dom. Ik heb dus de aanbod en nodig punten in mijn hoofd omgedraaid, ik vond het al zo raar. Ik heb dus, als het er daar zo staat 10 marmer voor 1 hout nodig.. Ik dacht andersom, haha. Dankjewel voor de hulp in elk geval
 

DeletedUser

Guest
Ja, zou wel heel lucratief zijn als je voor 1 hout 10 marmer kreeg haha.
 

DeletedUser

Guest
ik zit inmiddels met het probleem dat ik FORGE punten nodig heb.
hoe kom ik in hemels naam aan die FORGE punte
want ik wil inmiddels wel met me handel beginnen voor land uitbreiding.
diamanten gaat me te duur koste haha
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je krijgt elk uur 1 forgepunt, tot een maximum van 10 die je ongebruikt kan hebben.
 

DeletedUser275

Guest
Als je op het + teken klikt, dan kun je nog forgepunten kopen met je munten.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie mijn eigen aanbod niet tussen de rest staan, klopt dit?
 

DeletedUser567

Guest
Dat handelen is idd ZEER irritant, ik zit nu al meer dan een week te sparen voor steen en wijn om verder te kunnen. Geen volk die wil handelen bij mijn 80 mensen. Forgepunten zitten al dagen op 10. Ben dan maar iedereen dagelijks aan het aanvallen om mij bezig te houden :p
Hopelijk word dit zeer snel opgelost want dit houd echt wel ALLES tegen.
 

DeletedUser

Guest
Dat handelen is idd ZEER irritant, ik zit nu al meer dan een week te sparen voor steen en wijn om verder te kunnen. Geen volk die wil handelen bij mijn 80 mensen. Forgepunten zitten al dagen op 10. Ben dan maar iedereen dagelijks aan het aanvallen om mij bezig te houden :p
Hopelijk word dit zeer snel opgelost want dit houd echt wel ALLES tegen.

In de bronstijd kun je(bij een goede indeling) alle producten van de bronstijd zelf maken:)
EDIT: mocht je hierbij hulp willen zoek me even op in de chat;)
 

DeletedUser

Guest
Naast het feit dat je van de 80 maximaal 10 mensen hebt die kunnen handelen vindt ik het jammer dat handelen forge punten kost. Het stelen van andere is goedkoper...
 

DeletedUser

Guest
Dat handelen is idd ZEER irritant, ik zit nu al meer dan een week te sparen voor steen en wijn om verder te kunnen. Geen volk die wil handelen bij mijn 80 mensen. Forgepunten zitten al dagen op 10. Ben dan maar iedereen dagelijks aan het aanvallen om mij bezig te houden :p
Hopelijk word dit zeer snel opgelost want dit houd echt wel ALLES tegen.

Absoluut mee eens met dit verhaal. Ik zit nu in precies hetzelfde schuitje en dit moet inderdaad niet veel langer meer duren. Totaal geen handel e.d., heb al meerdere mensen een berichtje gestuurd (die paar die actief zijn) om te gaan onderhandelen maar ipv dat ze mij van antwoord voorzien en gaan onderhandelen met goederen vallen ze me telkens aan.....ook ergens wel begrijpelijk dat ze klaarblijkelijk niet willen onderhandelen aangezien die paar gasten van die pay2win knakkers zijn...die kopen hun weg wel vrij met onderzoeken en veroveren van gebieden dus handelen hoeven ze niet te doen natuurlijk. Schiet totaal niet op dit. Frustrerende is dat een vriend van me precies de spullen heeft die ik nodig heb en vice versa maar ja hij zit niet in hetzelfde gebied dan waar ik zit :(

Als deze situatie de komende tijd niet snel gaat veranderen dan hou ik dit spel voor gezien (en velen anderen met mij denk ik). Geduld heeft zo zijn grenzen natuurlijk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het handelen vind ik inderdaad ook heel irritant. Niemand wil blijkbaar ruilen. Ik denk dat het is omdat ze dan Forgepunten verliezen. Persoonlijk mogen ze dat afschaffen. Gewoon ruilen zonder forgepunten kan een oplossing betekenen. Misschien dat er dan frequenter zal geruild worden. Want het is onmogelijk om alle grondstoffen te maken. Dat neemt veel te veel tijd in beslag.
 

DeletedUser

Guest
Het handelen vind ik inderdaad ook heel irritant. Niemand wil blijkbaar ruilen.

Mochten er al voldoende actieve spelers in jouw gebied zijn Fenrir9 dan zullen de meeste die niet willen (lees: niet hoeven) handelen pay2win gasten zijn die simpelweg met diamanten onderzoeken en gebieden op de landkaart vrijkopen. Dat soort mensen worden dus zodoende totaal niet bij de handel betrokken en als je de pech hebt dat veel mensen in jouw gebied (veel) geld spenderen aan dit betaspelletje dan ben ik bang, ook gezien het feit dat nog altijd (en dat zal nog wel ff duren ben ik bang) de handel volledig stilstaat, dat de irritatie die je hebt niet 123 zal gaan verdwijnen...

Anders maar persoonlijke berichtjes sturen naar mensen die je van bepaalde goederen kunnen voorzien en vertel ze dan ook wat jij ze aan te bieden hebt. Succes ermee.
 
Bovenaan