Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

Paulus de Barman

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Zondag om 11:00 uur proostte de hele crew op een nieuw avontuur. Daarna zag ik iedereen weer terug rond het bourgondisch eten. Naja iedereen, ik heb ze niet geteld.
 

Dokter K. Zalver

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ik ben blij als die stinkende piraten weg gaan! Ik heb mijn geld verdiend, maar er verdwijnen dingen uit mijn huis! Als ik weet wie diegene is
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Bourgondisch eten hmmmmm heeft Ravioli dat bereidt met extra uien of zo?Orion zal er wel wat in gedaan hebben, vertrouw het helemaal niet meer hoor
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Nou als je het Ravioli vraagt wel... die is zo wat van achterdochtig en Orion, die vind ik maar zweverig en onze lieve gouverneur is enkel bezig zijn harde pegels te tellen... Ik hou het bij jou Paulus mijn lieve barman met of zonder rum ;)
 

Kapitein Schuimkop

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ik ben er Saphira mijn liefste. Was even druk. In mijn hut heb ik allemaal snuisterijen, gevonden tussen de hangmatten van de bemanning. Tsja in elk stadje vinden, ruilen en onderhandelen ze wel wat.
 

De beeldschone Saphira

Dorpsinwoner
Halloween Mystery 2023
Ik heb besloten dat tussen al die snuisterijen zeker wel een spiegeltje voor mij bijzit en dat ik hotel de botel verliefd ben geworden op jou Kapitein Schuimkop! Kom we laten de boel de boel en varen samen uit. De havenmeester kan het oplossen. Wie weet krijgen we nog de aanwijzingen te horen en kunnen we vanaf de open zee zien hoe Pietje zijn zeemansgraf krijgt!!!
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Alweer een dag verstreken en de moordenaar, noch het moordwapen is gevonden. De hulp van jullie dorpelingen is hard nodig om de Havenmeester te helpen met zijn onderzoek.
Later op de dag zal hij zijn notities ter inzage op de bar leggen, zodat iedereen nog eens goed alles kan nalezen.
.
 

Verteller

Halloween 2023
Wedstrijd Moderator
Halloween Mystery 2023
Een nieuwe dag en de barman hoopt ook vandaag weer op klandizie, want zo druk had hij het nog nooit. Inmiddels heeft de Havenmeester zijn Notitieblok op de bar gelegd, zodat iedereen goed kan meedenken..
 

Beyzieee

Nieuw lid
Goedenavond, ik lust ook wel iets lekkers barman! Staat interessante dingen in 't notieblokje van de Havenmeester.. ga ergens in een hoekje eens alles doorlezen :D
 

Senna Fae

Nieuw lid
Arrr Lorrie zing ons nog een lied!
En vergeet daarbij ons Pietje niet
Barman, een rum of 2
Dan drum ik met Lorrie mee

*schuift aan de bar en leest aandachtig de notities door*
 
Bovenaan