Feedbacktopic Herfstfestijn

DeletedUser6877

Guest
Geen diamanten gebruikt en toch 5 ka, dus dia spelers zijn misschien iets in het voordeel, maar het is dan toch verstandiger om eerst het slot vrij te spelen en daarna pas appels te kopen';p

Ik ga ervan uit dat het algoritme geen voorkeuren heeft, dus de kans is voor iedereen gelijk.
 

DeletedUser10486

Guest
249... Net 1 appel te kort om nog een kennisaltaar te kunnen pakken.
 

DeletedUser4512

Guest
Maar ff serieus ... ik heb nu pas de eerste appelbomen kunnen vinden, OMDAT MIJN VROUW NAAST MIJ ZIT EN ZE AANWIJST!!!

Een aantal mensen hier snappen niet wat kleurenblindheid inhoud.
Voor de duidelijkheid, wij zien WEL kleuren, maar sommige combinaties zijn voor ons niet te onderscheiden.
Rood en Groen samen, zijn vaak zo'n combinatie.

In het echte leven zie ik bijvoorbeeld ook kleine rode besjes niet in een groene struik hangen. Het is dat mijn vrouw dan zegt dat die er hangen, maar ik ZIE ZE ECHT NIET!

Bijvoorbeeld een geel of oranje krijt streep op een groen schoolbord.
Vroeger op school vaak genoeg gehad dat de leraar zei, die oranje streep is ..... de gele streep is....
Waarop ik altijd moest vragen welke streep oranje was en welke geel. Want voor mij waren beide strepen gelijk in kleur.
En dat is niet omdat ik geen geel en oranje kan zien, maar door de groene achtergrond vervagen deze twee kleuren voor mij zodanig dat ik NIET meer het verschil in geel en oranje kan zien.


Ik heb dus in mijn stad zitten zoeken naar appels die op en neer gaan boven een boom, zoals een paasei dat deed in het paas event.
Ik snap best dat Innogames het wat moeilijker wil maken om de appels te vinden, maar maak het niet onmogelijk voor een bepaalde doelgroep.

En waarom zie ik nog geen enkele serieuze reactie hierop van de moderator(s)?!?!?!?!
 

DeletedUser6877

Guest
als je over de boompjes heen gaat staat er bij zon boompje appeltaart, misschien helpt dat ?
 

DeletedUser10486

Guest
Eens je weet hoe zo'n boom er uit ziet moet je die in zwart-wit ook wel kunnen herkennen. En de appelbomen komen steeds op dezelfde plaatsen. Op de duur moet je ze wel weten staan.
 

DeletedUser10111

Guest
In het echte leven zie ik bijvoorbeeld ook kleine rode besjes niet in een groene struik hangen. Het is dat mijn vrouw dan zegt dat die er hangen, maar ik ZIE ZE ECHT NIET!
Het kan mijn inziens niet de bedoeling zijn dat een groep mensen niet mee kan doen met het evenement.

Ik zou zeggen rapporteer het als een bug in het spel. Dan kom je in de technische afhandeling van je specifieke probleem terecht, zonder alle andere discussie er tussendoor.

Voor dit evenement zal het te laat zijn, maar wellicht helpt het voor een volgend evenement.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Voor dit evenement is het helaas te laat, we zullen dat echter wel doorgeven zodat er met een soortgelijk toekomstig evenement rekening mee gehouden kan worden.
 

DeletedUser10486

Guest
Recruteer 6 eenheden van je huidige tijdperk of 8 van je vorige tijdperk, dat is dan weer een lastige opdracht voor mij. Dan moet ik ofwel wachten op de GE, ofwel een boel slopen om plaats en inwoners te hebben voor 1 of 2 barakken. En wanneer die er staan en 8 eenheden gemaakt hebben, zijn we ook 2 dagen verder.
 

Mr.Quib

Actief lid
In de eerste plaats hebben we enkele elementen verwijderd die niet in de smaak vielen, munten en schurken.
Fijn dat er wat aanpassingen zijn gedaan :), wat mij betreft had voorraden verwijderd mogen worden ipv munten, maar dat zal met persoonlijke smaak te maken hebben ;)
 

DeletedUser974

Guest
Ja ik zie dat de mand aangepast is vandaag. Kan ik mijn 3 schurken die ik gisteren gewonnen heb ruilen voor 3 grote medaillepakketten ?
 

DeletedUser6877

Guest
Ook hier, meer kans op wachtvuren, nee, nee, driewerf nee ;)
 

DeletedUser7156

Guest
Graag de volgende keer weer zoals in het oude paasevent: zelf de boompjes kunnen planten.
Ook na deze "update" blijft de verhouding tussen het aantal geplaatste boompjes en het aantal ontvangen boompjes zeer scheef, ik kijk hierbij alleen naar de ontvangen hulp.
Daarnaast heb ik de indruk dat het aantal plekken waar een boom geplant kan worden te beperkt is en je daardoor bomen niet krijgt. Misschien heeft dit met elkaar te maken?

En inderdaad hadden beter de voorraden dan de muntjes uit de prijzenpot verwijderd kunnen worden, ik heb miljoenen voorraden waar ik niks mee kan. Met muntjes kun je tenminste nog fp kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10600

Guest
Vandaag alweer 5 buren weg :-( een week of 2 voor het event had ik er nog meer dan 70. Toen het event begon nog 54, en toen waren het er gisteren 56 dus ik was hoopvol dat er nog een paar bij zouden komen. Vandaag is het aantal weer gezakt naar 51. Niet zo fijn bij een event met een buurtbeloning, los daarvan kan ik hier natuurlijk ook veel appels mee mislopen doordat ik geen M/O kan doen en er waarschijnlijk ook minder ontvang.
 
Waarom hebben de producers die grote blauwe pijl niet verwijderd tijdens de patch? Ik schreef er al over op dag 1 van het evenement maar ondertussen staat ie er nog steeds.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Omdat we die niet willen verwijderen. Als je de blauwe pijl zo irritant vindt, kan je 75 appels uitgeven om deze weg te halen.
 

DeletedUser6877

Guest
Daar zit hem de crux, je wordt dus gedwongen 75 appels uit te geven, die je misschien niet wilt uitgeven o_O
 
Bovenaan