Feedbacktopic Herfstfestijn

DeletedUser10486

Guest
De tweede buurtbeloning is binnen. Nu 120.000 appels voor de derde. Zijn er wel buurten waar die derde halen?
 

DeletedUser4100

Guest
Ik weet niet zuiver hoeveel buurtdoelen mijn buurt op beta heeft gehaald,
maar het laatste buurtdoel dat wij gehaald hadden op de drempel voor het
einde was 200.000, het was iets van een reno kit of een gebouwenopslag kit,
maar zuiver weet k het niet meer. Dus denk dat het wel realistisch is voor
een actieve server om over het buurtdoel van 200k appels te geraken.
 

DeletedUser5435

Guest
Vind nogmaals het verschil tussen beloningen te groot: Ik zit nu op 0 kennisaltaren terwijl een gildegenoot er 24 heeft gepakt. Er is ook geen manier om dit beter aan te pakken: ik heb gewoon pech...

Edit: en ik heb het ook gemerkt, kreeg eerder meer 20 boompjes, nu vooral 7.
 

DeletedUser

Guest
Vind nogmaals het verschil tussen beloningen te groot: Ik zit nu op 0 kennisaltaren terwijl een gildegenoot er 24 heeft gepakt. Er is ook geen manier om dit beter aan te pakken: ik heb gewoon pech...

Je bent niet de enige. Ik zit ook nog op 0, maar win wel achter elkaar renokitjes. Als er niet nog een tijdperk komt, zijn die ook nutteloos.
 

DeletedUser6877

Guest
Hier hetzelfde, maar inderdaad er is waarschijnlijk nog te weinig tijd om het doel te behalen
 

DeletedUser4100

Guest
Vind nogmaals het verschil tussen beloningen te groot: Ik zit nu op 0 kennisaltaren terwijl een gildegenoot er 24 heeft gepakt. Er is ook geen manier om dit beter aan te pakken: ik heb gewoon pech...

Edit: en ik heb het ook gemerkt, kreeg eerder meer 20 boompjes, nu vooral 7.
Bij mij ook, toen met die HoF's gelijk 4x achter elkaar en vandaag alleen
overwinningstorens.

=====================================

Is verder wel mooi dat je met buurtdoelen die kits kunt krijgen. Dat vind ik echt een grote
uitkomst tijdens dit event.

--------------------

Voor de mensen in AT, die veel reno kits hebben gewonnen en bang zijn dat dezen niet veel
nut meer hebben in dit stadium:
Er komt sowieso een nieuw tijdperk. Dus reno kits blijven nuttig.:cool: Je ziet het vanzelf met
AT ep 4.
 
Dit is ook een 100% gok event. Voor non-dia spelers is de kans om echt leuk te scoren gewoon niet zo groot. Vooral niet omdat de kans op de leukste prijs (ook na de aanpassing) zo klein is dat je, als je dat altaar al vrij weet te spelen, de kans klein is dat je er nog veel direct kan kopen. Ach, inno zal wel leuk verdiend hebben, misschien kunnen ze nu een paar man extra aannemen om de performance te verbeteren.
 

DeletedUser10111

Guest
Naast het pure gokken (er is zoveel ingestopt dat je vrijwel geen richting kunt geven aan wat je wilt hebben), lijkt het event als een plumppudding in elkaar te zakken. In het begin had ik iets meer dan 150 appels per dag, de laatste dagen kom ik net aan de ongeveer 100.
 

DeletedUser7148

Guest
Hier in de buurt is de renokit al binnen.. volgende prijs is kennisaltaar voor 200000. Maar denk niet dat we dat gaan halen..
Voor de rest vind ik het een top evenement. Genoeg appels te halen en aardig wat beloningen kunnen ophalen. Voor herhaling vatbaar zeg ik;)
Heb wel het idee dat de appelbomen inderdaad aangepast zijn na de update, kreeg ook veel minder appels..
 
Bovenaan