Feedbacktopic: Community Suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou ook een goede toevoeging aan het spel zijn als je uitbreidingen zou kunnen verplaatsen. Je hebt met een paar klikken een uitbreiding gekocht, maar die kun je onmogelijk op een andere plek zetten als je hem achteraf toch niet op een handige plek vind staan. Je kunt hem zelfs via support niet laten verplaatsen of zorgen dat hij weggaat en dat je er weer 1 beschikbaar hebt.
Het gevaar is dat mensen hun uitbreidingen blijven veranderen en dat je de vorm van je stad onbeperkt kunt aanpassen, maar dat kun je heel makkelijk voorkomen door te zorgen dat jet niet gratis is, maar dat het bijvoorbeeld 50 diamanten kost.
Het zou mijns inziens vooral een goede verbetering zijn omdat je dan ook je fouten kunt resetten als je de vorm van je stad achteraf irritant vind en als het een paar diamanten kost, verdient InnoGames er zelf ook nog eens aan.
 
Dit zou inderdaad een super toevoeging zijn. Je merkt dat heel erg veel FOE spelers alleen op telefoon spelen en heel erg graag mee willen doen aan GvG.
Ja en hierdoor komen sommige spelers niet volledig aan het potentieel van dit leuke spel. GvG is geoon een ontzettend leuk onderdeel van FoE en wordt beperkt doordat het op een mobile device niet speelbaar is, mits je dus een browser moet downloaden of via je device moet inloggen op een PC. Dan kan je net zo goed achter de PC gaan zitten.
 
Heb nog een idee om in de vriendentaveerne onder het kopje Taveernewinkel een bonus op te nemen die je fp-balk tijdelijk verhoogd. Vaak is 10 te weinig als je langer dan 10 uur niet aanwezig bent (om elke reden dan ook) en je balk vult maar tot 10. Hierdoor gaan kostbare fp's verloren. Maak een extra bonus met een verlenging van aantal uur die je kan kopen met de taveernemunten.
 

DarthRonin

Actief lid
@fox en Dazed
Het is al meerdere keren aangegeven dat dit nooit zal gebeuren.
GvG is blijkbaar door iemand ontworpen die nu niet meer bij Inno werkt en de huidige medewerkers begrijpen de code niet ofzo.
Het zal dus nooit open gaan voor App gebruikers en er zou ook geen onderhoud/verbeteringen aan gedaan worden.

Heerlijk ook natuurlijk, als de leiding vraagt of je mee kan helpen met GvG roep je gewoon dat je op de app speelt :D
 

*oele*

Lid
@fox en Dazed
Het is al meerdere keren aangegeven dat dit nooit zal gebeuren.
GvG is blijkbaar door iemand ontworpen die nu niet meer bij Inno werkt en de huidige medewerkers begrijpen de code niet ofzo.
Het zal dus nooit open gaan voor App gebruikers en er zou ook geen onderhoud/verbeteringen aan gedaan worden.

Heerlijk ook natuurlijk, als de leiding vraagt of je mee kan helpen met GvG roep je gewoon dat je op de app speelt :D
Omdat dit zo gewild is is het juist goed om te blijven melden denk ik dan maar ;-)
 

nietje52

Actief lid
Misschien mag ik het niet meer vragen maar ik doe het toch nog maar een keer.
Het zou zo fijn zijn als een mail niet naar beneden springt als er een nieuwe post bijkomt.
Zodat je rustig terug kunt lezen als je een paar uur niet geweest bent of als je als leider bijvoorbeeld even wilt onderzoeken wat er precies is gebeurd/gezegd.
 
@fox en Dazed
Het is al meerdere keren aangegeven dat dit nooit zal gebeuren.
GvG is blijkbaar door iemand ontworpen die nu niet meer bij Inno werkt en de huidige medewerkers begrijpen de code niet ofzo.
Het zal dus nooit open gaan voor App gebruikers en er zou ook geen onderhoud/verbeteringen aan gedaan worden.

Heerlijk ook natuurlijk, als de leiding vraagt of je mee kan helpen met GvG roep je gewoon dat je op de app speelt :D
Moet je maar net de leiding zijn die juist die mensen roept :eek: En ja begrijp het punt dat ze problemen hebben, maar de wereld is vindingrijk en je kan proberen andere wegen te lopen om het op te lossen LOL. Code opnieu schrijven en dan kan je ook aanpassen hahahha. Darth... ik speel in het vervolg ook mobiel LOL, gaat we beide in staking ;)

Misschien mag ik het niet meer vragen maar ik doe het toch nog maar een keer.
Het zou zo fijn zijn als een mail niet naar beneden springt als er een nieuwe post bijkomt.
Zodat je rustig terug kunt lezen als je een paar uur niet geweest bent of als je als leider bijvoorbeeld even wilt onderzoeken wat er precies is gebeurd/gezegd.
Daarom communiceren wij anders met de Gilde. Is inderdaad niet handig in-game te communiceren :(

Sterker nog, de hele reden dat het gildestrijdperken spel onderdeel bestaat is dat GVG nooit naar mobiel zal komen en ook niet meer verder ontwikkeld word(op wat bugfixes en prestatie verbeteringen na).


Dus dit voorstellen heeft helaas echt geen zin. Sowieso is zoiets echt niet haalbaar in een korte sprint lijkt me..

Kan zijn, maar aangeven kan je blijven doen en wie weet dat er ooit iets veranderd wordt. Dazed blijft hoop houden
 

SonnyWeg

Actief lid
Aparte "wereld" waar alleen GG geplaatst kunnen worden als de speler daarvoor kiest (kan nog steeds in de normale stad). In de aparte wereld kan men uitbreidingen kopen voor dia (goedkoopste 500, duurste 5k). Het idee hierachter is dat GG niet geplunderd kunnen worden en het daardoor niet uitmaakt of ze in de hoofdstad staan of in de aparte wereld. Op deze manier komt er in de normale stad ruimte vrij voor andere dingen
 

SonnyWeg

Actief lid
Meer mogelijkheden om meds aan uit te geven. De meds puilen bij meerdere spelers die ik ken (uit meerdere gildes) helemaal uit (meer dan 30M meds per persoon) omdat er weinig dingen zijn waar we ze aan uit kunnen geven. Zelfs als je ze gebruikt om GE op dag 1 binnen 1 uur uit te spelen verkrijg je nog steeds meer meds dan je uit kunt geven.
 
zou het niet handig zijn als gildeleiders zouden kunnen instellen vanaf hoeveel punten iemand in je gilde kan? op die manier kunnen gildeleiders makkelijker hun gilde ontwikkelen.
zou dit kunnen worden toegepast bij de volgende update? of heeft dit geen ene zin. bij veel andere games kan dit namelijk wel en dat vind ik heel handig.
 
Overzicht in de app van je totaal aantal fp’s (dus ook wat je hebt uitstaan in gg’s en wat je dus terug moet krijgen 1.9).
 

Tigertjheu

Actief lid
Mij lijkt het een goed plan om levels van een GG die je open hebt gezet, terug kunt zetten in je inventaris. (mogelijk met verlies van 3 blauwdrukken om het te ontmoedigen.)
 

Tigertjheu

Actief lid
Blauwdrukken zijn voor grote spelers niets meer waard. 100, 1000, of zelfs al 10000 levels die sommige kunnen openen, waarom daar niet wat nuttigs voor vinden?
90 blauwdrukken ( 10 volledige levels) geven je kans op: Volgende is puur voorbeeld: 1% diamanten, 9% 200fp, 20% 50FP, 30% 20fp, 15% munten, 15% voorraden, 10% medailles
 
Blauwdrukken zijn voor grote spelers niets meer waard. 100, 1000, of zelfs al 10000 levels die sommige kunnen openen, waarom daar niet wat nuttigs voor vinden?
90 blauwdrukken ( 10 volledige levels) geven je kans op: Volgende is puur voorbeeld: 1% diamanten, 9% 200fp, 20% 50FP, 30% 20fp, 15% munten, 15% voorraden, 10% medailles

alleen aan de arc heb ik 30k bden teveel lijkt me dus geen goed idee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan