Feedbacktopic: Community Suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het prettig vinden als alle soorten missies (verhaal, dagelijks en event) onder 1 shortcut in een apart menu komen. vooral in de app zou dat veel overzichtelijker zijn. nu staat tijdens een evenement je hele scherm vol met shortcuts...
 

nietje52

Actief lid
Een manier om een automatisch bericht in te stellen als respons op privéberichten.

Soms ben ik maar 10 minuten weg, soms uren.
Ik zou het fijn vinden als iemand die mij een bericht stuurt weet of hij/zij even kan wachten of dat ze een ander moeten vragen.
Vooral ook omdat, in ieder geval bij mij en ik hoor het ook van anderen, de notificatie voor de privéberichten niet werkt.
 

SonnyWeg

Actief lid
Een manier om een automatisch bericht in te stellen als respons op privéberichten.

Soms ben ik maar 10 minuten weg, soms uren.
Ik zou het fijn vinden als iemand die mij een bericht stuurt weet of hij/zij even kan wachten of dat ze een ander moeten vragen.
Vooral ook omdat, in ieder geval bij mij en ik hoor het ook van anderen, de notificatie voor de privéberichten niet werkt.

Bij een PB lijkt me dat niet echt handig/nodig. Bij een FL mag er bij afwezigheid (of als een speler offline is) wel een berichtje komen dat diegene niet beschikbaar is zodra een FL wordt gestart
 

mcsp

Actief lid
De leiding de mogelijkheid geven om cadeautjes uit te delen aan leden ... de cadeautjes moeten wel tijdperk onafhankelijk zijn ... vb. wensputjes, de verschillende soorten altaren, overwinningstoren, wachtvuurtjes en aanverwante, en de bijhorende upgrade kits, ... enz.

Bijhorend een gildekas voor deze cadeautjes, waar leden kunnen doneren, of waar GG's die nu goederen in de gildekas dumpen ook cadeautjes kunnen geven ...

Eventueel ook uitbreiden met FP's, medailles, munten, voorraden, ...
 

atena

Lid
het zou mooi zijn als deze ontwikkeltijd gebruikt werd om het spel te verbeteren voor slechtzienden en mensen met handicaps die moeite hebben met het spelen op een pc, etc. De kleurstellingen kunnen soms worden verbeterd, rood op geel is bijv. niet altijd goed leesbaar. De hoeveelheid kliks zouden kunnen worden verminderd. En zo zijn er meer verbeteringen denkbaar.
 

Biervent

Actief lid
Wat mij toch erg handig en heel fijn zou lijken is dat wanneer je af en toe eens in de ranglijst kijkt, je ook eens kunt filteren op jouw tijdperk.
Heel vaak word ik in een buurt ingedeeld met spelers die ik al vaak ben tegen gekomen. Een heel enkele keer word ik verrast door iemand die ik nog niet eerder heb gezien. Terwijl de "vrienden voorstellen" heel vaak spelers zijn die ik nog nooit ben tegengekomen, en die zitten toch ook in mijn tijdperk.
Bovendien zou ik het ook wel leuk vinden om te kunnen zien hoe ik ervoor sta qua rang ten opzichte van mijn (nog niet bekende, maar ook bekende) medespelers.
 

nietje52

Actief lid
Niet helemaal binnen de tijd die gezet is voor dit topic maar ik stoor me ineens aan "dit bericht is verwijderd door naam speler"
Kan het bericht niet gewoon in zijn geheel verdwijnen als een speler het verwijderd?
Als je het berichtencentrum opent maar nog geen specifieke mail kun je de bovenste zin zien van het laatst geplaatste bericht.
Ik zie dan graag iets substantieels ipv "dit bericht is verwijderd door naam speler".
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bedankt voor de suggesties allemaal! We hebben de suggesties met de meeste likes doorgezet en wie weet zien jullie daar nog een paar van terug!

Hou er echter rekening mee dat veel ideeën te groot zijn om in een sprint van 2 weken opgepakt te worden, maar dat die mogelijk in een later stadium alsnog worden toegevoegd (ook kleinere die deze sprint niet worden meegenomen uiteraard).
Verdere ideeën horen we uiteraard graag via het ideeënforum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan