Discussietopic zomerevenement 2020

Bij mij ook zoiets: nog 4 dagen op de teller nu, dus nog 12 dubloenen. Ik moet echter nog 29 zeilpunten verzamelen om gebouw volledig te kunnen krijgen. Mijlpalen meegerekend.
29÷12=2,4166...
Dus bijna een gemiddelde van 2,5 zeilpunt per dubloen dat ik moet halen.
Ik moet dus minstens 7 keer 2 en 5 keer 3 halen. (Of 5 keer 2, 1 keer 1 en 6 keer 3, of 3 keer 2, 2 keer 1 en 7 keer 3, of 1 keer 2, 3 keer 1 en 8 keer 3...)
Redelijk onmogelijk, als ik er op vertrouw dat mijn gemiddelde van de voorbije week eerder rond 1,5 zeilpunt per dubloen ligt... Zelfs als ik op een gemiddelde van 2 vertrouw, haal ik het niet meer.
 

atena

Lid
raar die verschillen per stadje. Overal precies hetzelfde aantal opdrachten gedaan, maar grote verschillen. In mijn nieuwste stadje, waar ik moeite had om aan de opdrachten te voldoen, lig ik opeens ver voor op de andere, waar ik soms nog zelfs bijna twee zeiltochten moet afleggen. Net drie keer achter elkaar een 1 gedraaid. Jammer dat er zoveel afhangt van geluk.
 

BPCastellano

Actief lid
Diep triest hoe Inno bezig is. Ik heb ook op meerdere werelden de villa niet compleet gekregen. Pure sabotage is dit. Echter vertik ik het al een behoorlijke poos nog maar een cent uit te geven aan deze oplichterij en vriendjespolitiek. Af en toe nog eens een paar Euro om kampen af te komen en daarmee basta.

Ik wou dat er meer niet intrapten maar aangezien ze zo maar door blijven gaan vrees ik dat er een hoop toch nog wat dia kopen om het gebouw compleet te krijgen. Jammer.
 

bonke35

Actief lid
volgens mij heb ik op beide werelden zelfs 1 update teveel
dus het is gewoon te doen zonder dia te gebruiken
mits je heel veel pech hebt met de boot
 
er zijn er teveel die het niet halen, extreme vaarpech kan je het niet noemen..
het is jammer dat rng de bepalende factor is in het wel of niet halen van een eventgebouw
als je op 4 werelden speelt en op de helft moet afwerken met dia's gaan evenementen hun doel voorbij..

maar goed, een hoop aanvalskracht erbij, zelfs op niv 8
en met enkele nieuwe kraaiennesten is het een heel erg lucratieve event geweest voor mij persoonlijk
het rad van fortuin kan weer een jaar de kast in
 

DarthRonin

Actief lid
Kom op hoofdwereld een 10 dubloenen tekort voor de villa, meeste andere werelden zonder diamanten wel compleet.
Ben dus een keer de pechvogel, rip 900 diamantjes :D

Moet wel zeggen, of het nu lukt om zonder diamanten het event gebouw compleet te krijgen of niet, ik ben geen liefhebber van dit type event, mij iets te random.
Dat spoor met het winter event, het zag er mooi uit, maar ook daar was ik geen fan van die random 1/2/3 voortgang.
 

Achnaton

Actief lid
Bericht van support:
Het zeilen blijft een kwestie van geluk helaas, daarnaast is het ook een kwestie van geluk hoeveel dubloenen je uit incidenten haalt. Die twee geluksfactoren samen kan er voor zorgen dat sommige spelers het hoogste niveau helaas niet redden zonder diamanten uit te geven.

Pure geldklopperij dus dit event en ze geven het nog toe ook!
 

Achnaton

Actief lid
Afsluiter in de aankondiging "Bedankt voor het spelen van Forge of Empires en geniet van de zomer!"
Ik kan me voorstellen dat spelers die upgrade 9 net niet halen vinden dat dit sarcastisch is bedoeld!
 

nietje52

Actief lid
Ik heb het event op 6 werelden gespeeld.
Alleen op E heb ik nog de inlogdubloen nodig voor het laatste stapje.
Ik hoop dat die nog komt.
Ik heb op 5 werelden 1x een dag niet ingelogd.
Ik dacht heel lang dat ik het niet zou redden maar het viel toch weer mee.
 

BPCastellano

Actief lid
Bericht van support:
Het zeilen blijft een kwestie van geluk helaas, daarnaast is het ook een kwestie van geluk hoeveel dubloenen je uit incidenten haalt. Die twee geluksfactoren samen kan er voor zorgen dat sommige spelers het hoogste niveau helaas niet redden zonder diamanten uit te geven.

Pure geldklopperij dus dit event en ze geven het nog toe ook!

En zo kunnen ze de boel lekker saboteren. Treurige ontwikkelingen.
 

BPCastellano

Actief lid
Op de werelden waar dubloenen niet meer nodig zijn zitten ze uiteraard in de incidenten maar op de werelden waar je ze nodig hebt kom je ze uiteraard niet meer tegen. Al 3 dagen aan het zoeken, gewoon geen een dubloen......sabotage :D :D :D
 

nietje52

Actief lid
BPC, misschien wordt het tijd dat je iets gaat doen dat je wel leuk vindt.
Of denk je zo over al je hobby's?
 

squirrel

Actief lid
Dia's nodig gehad om villa compleet te krijgen, toch diverse in gilde die hem zonder problemen volledig kregen, enkeling zelfs al voor de laatste dagmissie.... geluk is nooit eerlijk verdeeld ;)
Ook enkel lid die meerdere complete kraaiennesten binnen hengelde, 13 kits ervoor op 1 dag zelfs (app speler, die kwam ook met dat trucje van vooraf klaar zetten, wat volgens inno niet werkt en geen invloed heeft, maar zijn geloof erin, heeft hem toch beloond ;)).
En nietje, laat mensen af en toe lekker mopperen... doe ik ook, lucht op, en vervolgens ga je toch weer vrolijk verder ;)

Nederlanders.. te warm, te koud, te lang, te kort, ...
Belgen... ja = nee, nee = ja, klokkijken is randomize getal kiezen,..... poepen = ******,.....

Allemaal onze afwijkingen (okay, de een wat meer dan de ander, zwijgt en kijkt naar de hemel nu ;))
 

53 K-Aman

Actief lid
van de vier werelden waarin ik speel, heb ik er op één de villa geplaatst, zonder echt dia's nodig te hebben, de andere drie gewoon geen ruimte dus dat ging naar de antiekhandel. maar ik ben een oerwoud aan boababs rijker ( plus best een leuk aantal medailles.
 
Bovenaan